تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819027603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی ستاداقتصاد مقاومتی در مساجد و محلات کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: راه اندازی ستاداقتصاد مقاومتی در مساجد و محلات کرمان
استاندار کرمان گفت: ستادهای اقتصاد مقاومتی در مساجد و محلات استان کرمان راه‌اندازی می شود.

راه اندازی ستاداقتصاد مقاومتی در مساجد و محلات کرمان
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی در همایش طلایه داران تبلیغ در جمع روحانیون افزود: روحانیون با آگاه‌ سازی مردم در همه سطوح شهری و روستایی باعث بوجود آمدن انقلاب شدند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران توسط بسیج مردمی پیروز شد و بر خلاف سایر انقلاب‌ها در جهان هیچ کودتایی رخ نداد، خاطر نشان کرد: روحانیون در پیروزی انقلاب نقش کلیدی داشتند و در دوران دفاع مقدس هم دوران طلایی خود را در پیروزی جنگ سپری کردند.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیتهای مردمی در روستاها و شهرها استفاده شود و برای این کار نیازمند گفتمان‌سازی اقتصاد‌مقاومتی در استان هستیم، افزود: از ماه محرم در جهت گفتمان‌سازی اقتصادمقاومتی استفاده کرده و روحانیون باید در جهت توسعه اقتصادی استان به کمک مسئولان استان بیایند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه امروز جوانان ما بیکار هستند و کار را به پشت‌ میز نشینی خلاصه می‌کنند، تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری جوانان است و باید فرهنگ کار و تلاش در بین جوانان افزایش پیدا کرده تا آسیب‌های اجتماعی کم شود.

وی با اشاره به اینکه ستادهای اقتصاد مقاومتی در محلات و مساجد استان کرمان راه‌اندازی شود، گفت: اگر روحانیون در این دوره خوب عمل نکنند معلوم نیست که آینده کشور دچار چه مشکلاتی می‌شود.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه نقش روحانیون نقش تعیین‌کننده‌ای در اقتصاد کشور است، افزود: با گفتمان‌سازی اقتصاد‌مقاومتی اعتماد مردم را جلب کرده و برای توسعه اقتصادی مردم را وارد صحنه کنید.

همچنین در این مراسم ، مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه در تامین آب شرب مردم کرمان دچار مشکل هستیم، گفت: وضعیت آب در استان کرمان نسبت به سایر نقاط کشور بحرانی‌تر است.

محمدرضا بختیاری افزود : مهمترین و حیاتی‌ترین مشکل استان کرمان مسئله کم آبی است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت آب در استان کرمان نسبت به سایر نقاط کشور بحرانی‌تر است، خاطر نشان کرد : مجبور شدیم آب را از فاصله حدود 900 کیلومتری به استان انتقال دهیم که هم زمانبر و هم هزینه‌ بر است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کرمان با بیان اینکه کشورهایی هستند که 9 برابر ما آب دارند اما راندمان کشاورزی آنها 69 درصد است، افزود: این در حالی است که ما با بی‌آبی راندمان کشاورزی 30 درصدی داریم و جای تاسف است.

وی با اشاره به اینکه بیلان منفی آب استان کرمان سالانه 900 میلیون متر مکعب است، تصریح کرد: کم‌آبی و استفاده از آب به صورت غیرمجاز باعث شده که در بعضی نقاط استان شوری آب به دو تا سه برابر شوری آب دریای خزر برسد.

بختیاری با بیان اینکه این روند قطعا مهاجرت مردم از استان را به دنبال دارد، گفت: ادامه این وضعیت نفرت آیندگان از ما را در پی دارد و در آینده از ما به بدی یاد می‌کنند

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کرمان با بیان اینکه ایام محرم و صفر فرصت بسیار مناسبی برای آگاه‌سازی مردم است، خاطر‌نشان کرد: از قطره قطره آب باید استفاده بهینه شود و غفلت چندین دهه قبل باعث شده امروز به سختی و با مشکلات فراوان آب سالم را تحویل مردم بدهیم.

وی با اشاره به اینکه روحانیون به مردم اطلاع دهند که ادامه حیات آنها با بحران آبی که به وجود آمده در خطر است، گفت: اگر چه کارهایی برای انتقال آب به استان در حال انجام است اما اگر فرهنگ استفاده صحیح نباشد بعضی‌ها خودروی خود را با آن می‌شویند و این یک آسیب بزرگ است.

گفتنی است :همایش روحانیون استان کرمان با عنوان همایش طلایه داران تبلیغ در آستانه ماه محرم از صبح امروز در تالار برق کرمان برگزار شد.




۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن