تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802940483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به هیچ وجه نگاه سیاسی به طرح مثلث توسعه اقتصادی نداریم - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
استاندار کرمان
استاندار کرمان گفت: نخستین گام طرح مثلث توسعه اقتصادی این بود که بین همه کسانی که در حکومت جمهوری اسلامی مسوولیت دارند، هم افزایی ایجاد کند که به دنبال آن وحدت، توسعه اقتصادی و همدلی باشد و به هیچ وجه نگاه سیاسی به آن نداشته، نداریم و نخواهیم داشت.
به گزارش ایسنا ، "علیرضا رزم حسینی" صبح امروز 4 تیرماه در جلسه گام دوم مثلث توسعه اقتصادی، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی منطقه 4 (رابر، بافت و ارزوئیه) اظهار کرد: همه معتقدند که روال جاری اداری کشور که مبتنی بر دیوان سالاری نظام اداری است، کشش توسعه را ندارد.

وی افزود: عدم تمرکز و انسجام ارکان حکومت بر امر توسعه و پیشرفت نیز یک چالش است که مورد قبول همه است، هرچند تفکیک قوا وجود دارد، اما توسعه ماموریت همه دستگاه ها نیست.

رزم حسینی تصریح کرد: مشکل دیگر، قوانین مزاحم در مسیر توسعه است که در سیاست های اقتصاد مقاومتی بر رفع آنها تاکید شده و ما در استان کرمان تلاش کردیم تا حد توان این مشکلات را مرتفع یا آسان تر کنیم.

وی بیان کرد: نخستین گام مثلث توسعه اقتصادی است که می گوید بین همه کسانی که در حکومت جمهوری اسلامی مسوولیت دارند، هم افزایی ایجاد کنیم که به دنبال آن وحدت، توسعه اقتصادی و همدلی باشد و به هیچ وجه نگاه سیاسی به آن نداشته، نداریم و نخواهیم داشت.

استاندار کرمان با بیان اینکه همه کسانی که می توانند به توسعه کمک کنند، در مثلث توسعه اقتصادی جا دارند اظهار کرد: معتقدیم سرمایه گذاران و کارآفرینان در این مدل، مجاهدان اقتصادی هستند که باید برای آنها ارزش قائل شویم و خوشبختانه تا امروز انسجام خوبی بین همه ارکان نظام از یک سو و بخش خصوصی از سوی دیگر اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه همکاری خوبی در راستای مثلث توسعه اقتصادی داشته اند و رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در جلسه اخیری که با ایشان داشتیم، اذعان کردند که کاری که در کرمان انجام شده، در هیچ جای کشور صورت نگرفته است، تصریح کرد: تلاش دیگر ما بر این بوده که تفکر توسعه دولتی را عوض کنیم، زیرا دولت ها توان توسعه را ندارند و باید فرمان توسعه شهرستان ها به دست غیردولتی ها و براساس نظارت و کنترل دولت بدهیم.

رزم حسینی با اشاره به الگوی شهر نمونه اقتصاد مقاومتی در قلعه گنج بیان کرد: گنج هایی در استان کرمان وجود دارد که از مدیران مناطق اقتصادی استان می خواهیم این گنج ها را شناسایی و تبدیل به ثروت کنند و براساس الگوی قلعه گنج استان را به هشت منطقه اقتصادی تقسیم کرده ایم.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه شرکت های متولی توسعه قرار نیست در مناطق پول توزیع کنند، بلکه باید توانمندی را به وجود آورده و تقویت کنند تا با خلق ثروت، عزت و کرامت مردم حفظ شود، افزود: این اقدامات، کار درازمدت است که انتظار نداریم یک شبه به نتیجه برسیم و تیمی که در شهرستان قلعه گنج کار می کند، آماده همکاری و مشاوره دادن به مناطق اقتصادی سراسر استان هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کار اصلی فرمانداران اقتصاد مقاومتی است و باید از شرکت های متولی هر منطقه استقبال و با آنها همراهی کنند.

انتهای پیام


دوشنبه / ۴ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۱:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن