تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821027315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدا وسیمای قزوین چهار هزار دقیقه برنامه ویژه سفر تهیه کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدیرکل صدا وسیمای قزوین:
صدا وسیمای قزوین چهار هزار دقیقه برنامه ویژه سفر تهیه کرد

سفر حسن روحانی رئیس جمهور به قزوین


شناسهٔ خبر: 3782546 - پنجشنبه ۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- مدیرکل صدا وسیمای قزوین گفت: به مناسبت سفر رئیس جمهور به استان قزوین و همگام با دولتمردان در صدا وسیمای مرکز قزوین بیش از ۴۰۰۰ دقیقه برنامه تهیه و پخش شد. ابوالفضل معصومی فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشن: صدا و سیمای مرکز قزوین در راستای اطلاع رسانی مناسب برای سفر ریاست جمهور بیش از۴۰۰۰ دقیقه برنامه ‌سازی کرد و سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان قزوین را پوشش رسانه‌ای داد. معصومی فر گفت: معاونت های صدا، سیما و خبر مرکز با اعزام اکیپهای تولیدی خود برای پوشش مراسم استقبال، سخنرانی رئیس جمهور در دیدار عمومی با مردم، پوشش مناسب افتتاح پروژه‌های استان با حضور وزیران در نقاط مختلف استان، گزارش لحظه به لحظه‌ بازدیدها و نشست‌های رئیس جمهور، دیدار با برگزیدگان، علما، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا و نشست با اصحاب رسانه اقدام کرد و برنامه ها به صورت زنده نیز پخش شد. وی تصریح کرد: سیمای مرکز قزوین با تلاش شبانه‌ روزی همکاران با پخش ۱۶۷۵ دقیقه برنامه در قالب مستندهای قزوین در مسیر ابریشم، قزوین گذرگاه، شگفتی ها، تیزر استقبال، تیزر سامد و نماهنگ توانست مردم استان و بینندگان را از قبل، حین و بعد از برنامه‌های سفر رئیس جمهور وهیئت دولت در جریان برنامه ها قرار گرفتند.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین یادآورشد: پخش یک هزار مورد زیرنویس، ۵۸ مورد نماهنگ، ۲۰ میان برنامه و ۵۵ مورد تیزر از دیگراقدامات معاونت سیما در سفر ریاست جمهوری است. وی گفت: همکاران واحد رادیو نیز با تهیه و پخش حدود ۲۰۰۰ دقیقه برنامه در قالب ویژه ‌برنامه‌های «نسیم خدمت»، «صبح و زندگی»، «کلبه مهر»، «لحظه های آسمانی»، «یک دو سه ورزش»، «موج جوانی»، «خط مقدم» و «پنجره شبانه» شنوندگان برنامه‌های رادیو قزوین را از همه برنامه‌ها و مصوبات هیئت دولت مطلع کردند. معصومی فر تصریح کرد: از دیگر اقدامات همکاران رادیو قزوین، انعکاس لحظه به لحظه ورود رئیس جمهور و هیئت دولت، پخش زنده سخنرانی و ارتباط با سایر مراکز صداوسیما و شبکه‌های سراسری، ارتباط با مسؤلان استان درباره اعلام مصوبات به منظور اطلاع عموم مردم و بازتاب آثار سازنده سفر دولتمردان کشورمان به این خطه بوده‌ است.

وی گفت: همکاران واحد خبر نیز با پوشش رویدادها و پخش محلی خبر رادیو و تلویزیون، پخش گفتگوی ویژه خبری، ارسال گزارش تصویری، ارتباط مستقیم تلویزیونی و رادیویی، ارسال خبر مکتوب و برقراری شش ارتباط با شبکه ‌خبر در مجموع با تولید ۴۱۰ دقیقه خبر در این کار مشارکت کردند. معصومی فر با اشاره به اقدامات معاونت فنی صداوسیمای مرکز قزوین برای پوشش مطلوب سفر ریاست جمهوری به استان هم افزود: معاونت فنی این مرکز تمام توان و امکانات خود را برای سفر هیئت دولت بکار گرفت که دراین راستا از دو استان البرز و گیلان نیز کمک گرفته شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن