تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805217976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمدید ویزای سرمربیگری الکساندر نوری


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ورزش سه: در حال حاضر، بزرگ ترین سوالی که ذهن هواداران وردربرمن را مشغول کرده است، نیاز یه یک مربی جدید یا ادامه دادن با الکساندر نوری روی نیمکت این تیم است و بسیاری از رسانه های محلی، نظرات کارشناسان را در این رابطه پرسیده اند و آنها نیز در رابطه با الکساندر نوری، شرایط وردربرمن، امکان خروج از بحران و مسائلی از این دست صحبت کرده اند.
 
بسیاری از هواداران، با جنون هواداری وردربرمن در استادیوم ورزاشتایدون زندگی می کنند و به نظر می رسد وردربرمن دوباره به پا می خیزد. فضای ورزشگاه فوق العاده بود و هواداران دوباره جشن پیروزی گرفتند و بعد از مدت ها لبخند زدند که اصلی ترین دلیل رخ دادن چنین اتفاقی، حضور الکساندر نوری روی نیمکت وردربرمن بود. سرمربی 37 ساله، نه تنها اولین پیروزی فصل را رقم زد و باعث جدایی وردبرمن از رتبه آخر جدول شد، بلکه او توانست فضای خوش بینانه ای را نسبت به آینده در بین هواداران و مسئولان باشگاه ایجاد کند.
 

تمدید ویزای سرمربیگری الکساندر نوری



پس با این تفاسیر، دادن شانس مجدد به الکساندر نوری و ابقای او روی نیمکت منطقی است. او می تواند پاسخ بسیاری از سوالات مبهم را بدهد و در اولین بازی، نشان داد که الزامات نشستن روی نیمکت این تیم را دارا می باشد. در حال حاضر، الکساندر نوری منطقی ترین گزینه از لحاظ مالی برای باشگاه است زیرا او با فلسفه و شرایط تاکتیکی تیم به خوبی آشناست و در این مقطع می تواند شرایط وردربرمن را بهبود ببخشد.
 
در حال حاضر، وردبرمن به شرایط خوب خود بازگشته و در دیدار آخر نشان داد که نظم دوباره در این تیم رخنه کرده است. حُسن الکساندر نوری، گذراندن زمان زیادی در شمال آلمان و آشنایی با شرایط و فرهنگ این منطقه از کشور است. همچنین این سرمربی جوان مدت زیادی در این مجموعه حاضر بوده و با تمام جوانب کار آشنا است.
 
نوری 13 سال را در وردبرمن گذارنده و به زبان آلمانی نیز کاملا آشنایی دارد و رابطه معقولی با رسانه ها دارد. شاید تنها نقطه ضعف نوری را بتوان عدم تجربه کار در بوندس لیگا دانست. اما در مجموع، نوری بیشتر شرایط را برای به موفقیت رساندن وردبرمن داراست. او دارای قدرت مدیریت و رهبری یکپارچه است و برای گرفتن تصمیمات جدید، از نظر شخصیتی مصمم است و می تواند بدون توجه به نام ها و اسامی محبوب، ترکیب مورد علاقه خود را روانه میدان کند.
 
با این تفاسیر، چرا نباید به نوری برای هدایت وردربرمن اعتماد کنیم؟  نمونه موفق آن را در باشگاه مونشن گلادباخ و با سپردن کار به آندره شوبرت مشاهده می کنیم.  در مورد گلادباخ نیز در ابتدا تردیدهایی در رابطه با عدم موفقیت شوبرت وجود داشت اما این سرمربی جوان به خوبی از پس وظیفه خود برآمد و مونشن گلادباخ می تواند نمونه بسیار خوبی باشد که به گزینه انتخاب شده خود اعتماد کنیم.
 
نوری در اولین تجربه خود برابر ولفسورگ ثابت کرد که لیاقت این اعتماد را دارد و رفتار او در کنار زمین  پایان بازی، نشان داد که او نه تنها قدرت هدایت یک تیم، بلکه قدرت رهبری یک ورزشگاه را نیز دارد. البته شاید در رابطه با  نتیجه گیری سریع در رابطه با او کمی تردید وجود داشته باشد اما ، نوری گزینه خوبی برای هدایت وردربرمن است. نوری جوان بسیار مستعدی است و کارنامه او نشان می دهد که وی می تواند نردبان های ترقی را به سرعت طی کند. البته شاید شرایط هدایت تیم در چنین شرایطی کمی دشوار باشد اما وی می تواند به سرعت خود را با اتفاقات منطبق کند.
 
در کل، نوری را گزینه خوبی برای هدایت وردربرمن می باشد و تجارب او در تیم های پایه ای ولفسبورگ و زیر 23 سال وردربرمن برای این شغل کافی است. بهترین مثال برای اثبات این موضوع، ویکتور اسکریپنیک، سرمربی سابق وردبرمن است. او نیز در ابتدا بسیار ناشناخته بود، اما وردبرمن را تبدیل به تیمی ترسناکی کرد. همیشه در ابتدای حضور یک مربی جدید، ممکن است به فضای ناشی از تغییرات، نتایج خوبی حاصل شود اما بعد از آن، همه چیز به کیفیت، تجربه و اعتماد به نفس او بستگی دارد که سرمربی قبلی تیم کمی در این رابطه ناتوان بود اما همه این خصایص در نوری وجود دارد.
 
در حال حاضر سوالات بسیاری در رابطه با آینده الکساندر نوری و میزان تجربه او، تحمل شرایط سنگین در صورت نتیجه نگرفتن در چند بازی و مسائلی از این دست وجود دارد. با توجه به شرایط دشوار وردربرمن در حال حاضر، شاید حضور نوری روی نیمکت این تیم کمی خطرناک باشد زیرا این تیم به یک سرمربی باتجربه نیاز دارد که در رابطه با قدرت و تجربه او هیچ شکی وجود نداشته باشد. اگرچه نوری ممکن است بتواند برای کوتاه مدت روی نیمکت وردربرمن جواب دهد و در آینده نیز گزینه بسیار مناسبی برای هدایت وردربرمن قلمداد شود، اما شاید هنوز هدایت یک تیم در این سطح در بوندس لیگا کمی برای او زود باشد.




۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن