تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817154849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمدی: با حضور خادم تیم‌مان کامل می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری فارس: غلامرضا محمدی درباره حضورش در تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: ارزش معنوی و اخلاقی کار کردن در این رده سنی با هیچ رده‌ای قابل مقایسه نیست. نوجوانان از مهمترین رده‌های سنی هستند که امیدواریم بتوانیم اثرگذار بوده و آینده کشتی آزاد را بسازیم.

وی در پاسخ به این سؤال که با وجود سابقه هدایت تیم ملی بزرگسالان پذیرش تیم نوجوانان سخت نبود، گفت: احساس نیاز شد که من حضور داشته باشم و من هم بدون هیچ چشمداشتی با کمال میل و عشق به کشتی این مسئولیت را پذیرفتم. 9 سال پیش تجربه کار کردن در این رده سنی را داشته‌ام و می‌دانم کار بسیار سخت و البته ظریفی را داریم که امیدوارم با حمایت‌های فدراسیون بتوانیم کار را به خوبی پیش ببریم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ادامه داد: کار کردن در این رده بسیار مهم و حساس است و یکی از برنامه‌های اصلی ما حضور در باشگاه‌های سراسر کشور و تعامل با مربیان سازنده برای شناسایی استعدادهای برتر است که امیدوارم شاهد جریان تازه‌ای در کشتی نوجوانان باشیم.

محمدی تصریح کرد: مسئولان فدراسیون کشتی هم اهمیت ویژه‌ای برای رده‌های پایه قائل هستند که قابل تقدیر است. نوجوانان برای ایجاد انگیزه نیازمند حمایت و برنامه‌ریزی مناسب هستند. من به این موضوع بسیار امیدوارم و همین تغییرات در کادر فنی بیانگر اهمیت این موضوع از دید فدراسیون است.

وی خاطرنشان کرد: البته باید از زحمات مراد محمدی هم که در این سال‌ها تلاش خوبی داشت، تشکر کنیم. در رده نوجوانان نباید خیلی مقید به نتیجه‌گرایی باشیم بلکه هدف ما پشتوانه‌سازی و آموزش کشتی جذاب و دیدنی ایرانی است. باید این هماهنگی بین تمام رده‌های سنی برقرار باشد تا شاهد تیم ملی قدرتمندی در سال‌های آینده باشیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان درباره همکارانش در تیم گفت: در حال بررسی گزینه‌هایی که توانایی همکاری در این رده را دارند، هستیم. مربیان سازنده حتما باید دیده شوند و طی روزهای آینده با هماهنگی ترکان مدیر تیم‌های ملی جمع‌بندی نهایی را انجام خواهیم داد تا بهترین نفرات را در کادر فنی داشته باشیم. به همه مردم قول می‌دهم شاهد حضور کادر فنی قدرتمندی در تیم ملی نوجوانان باشند.

محمدی درباره زمزمه‌های بازگشت امیررضا خادم به امور فنی کشتی گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد و تیم ما کامل شود. خوشبختانه هماهنگی خوبی با ترکان داریم که امیدوارم منجر به کسب نتایج خوبی شود.



۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن