تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813327828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موافقت مشروط استقلال با جدایی رحمانی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: آی اسپورت: پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر، سوژه جدید رقابت سرخابی‌ها مشخص شده است. پرسپولیس و استقلال، همزمان دنبال سروش رفیعی هستند و حتی شایعه شده سروش برای رفتن به پرسپولیس، به برانکو قول مساعد داده است. استقلالی‌‌ها هم قصد دارند مثل کاوه رضایی و کنعانی‌زادگان، مسیر او را از تیم برانکو به سمت خودشان عوض کنند.


هزینه‌های سنگین استقلال در نقل و انتقالات ابتدای فصل و ناراحتی وزیر از ریخت و پاش این تیم، باعث شده آن‌ها در شرایط فعلی شانس چندانی برای خرید رفیعی نداشته باشند. تنها راه استقلال، فروش بختیار رحمانی است. بختیار برای جدایی از استقلال باید 50 درصد قرارداد جدیدش را به آبی‌ها بدهد. با این کار، هم بار قرارداد سنگین فعلی بختیار از روی دوش استقلالی‌ها برداشته می‌شود و هم با تزریق مبلغ مناسبی بتوانند هزینه خرید سروش را فراهم کنند.


اگر استقلالی‌ها از خرید رفیعی با مبلغ مورد نظرشان مطمئن شوند، اجازه خروج رحمانی و رفتن او به لیگ‌های حوزه خلیج فارس را صادر می‌کنند. در غیر این صورت، منصوریان ترجیح می‌دهد هافبک خلاق تیمش را نگه دارد و از او در کنار فرشید اسماعیلی برای بازیسازی استفاده کند.




۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن