تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803024905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست مشترک مجمع نمایندگان استان یزد با مدیران اجرایی، انتظامی و امنیتی استان برگزار شد - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: نشست مشترک مجمع نمایندگان استان یزد با مدیران اجرایی، انتظامی و امنیتی استان برگزار شد. به گزارش ایسنا، در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات استان یزد، در راستای هماهنگی و هم افزایی جهت تسریع در رسیدگی به برخی از چالش های استان تصمیماتی اتخاذ شد.
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در ابتدای این نشست با بیان اینکه استان یزد موصوف به دارالعباده و دارالعلم است گفت: حفظ این جایگاه و اعتبار در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است هر چند بدلیل برخی مسائل و بزه های اجتماعی این نام نیک در معرض خدشه قرار گرفته است.
محمدرضا تابش تصریح کرد: برخی از این مشکلات متاثر از شرایط کلی کشور و فرسودگی ساختارها است ولی بخش دیگری نیز به عدم انسجام مدیریتی و القای مدیریت های چندگانه بر می گردد که این موضوع به هیچ وجه قابل قبول نیست و باعث واکنش منفی افکار عمومی است.
وی همچنین حضور مسئولانی از قوای قضاییه، مقننه و مجریه را نمادی از حسن تعامل قوای سه گانه در استان ذکر کرد و بر همکاری بیشتر در جهت پیشبرد اهداف توسعه ای استان یزد تاکید کرد.
نماینده مردم یزد و اشکذر نیز با بیان اینکه آب و امنیت دو مقوله مورد تاکید مجمع نمایندگان استان است گفت: برای حل این مشکلات و رضایت بیشتر مردم نیازمند هماهنگی بیشتر بین مسئولان هستیم.
سید ابوالفضل موسوی؛ بافت های تاریخی استان را یک ظرفیت بزرگ اقتصادی و گردشگری دانست و در عین حال تصریح کرد: عدم توجه به محلات قدیمی شهرها باعث گسترش ناامنی شده است که لازم است هر چه سریعتر برای آن چاره جویی شود.
نماینده مردم بافق،مهریز،ابرکوه،خاتم و بهاباد با تاکید بر اینکه بیان مشکلات از سوی مدیران دستگاه های اجرایی باید براساس شاخص و معیار قابل اندازه گیری باشد گفت: این شاخص ها باید نشان دهد که سیر این مشکلات از گذشته تا به امروز چگونه بوده است و هر کس مسئولیت خود را در این رابطه بپذیرد.
محمدرضا صباغیان همچنین عنوان داشت: برداشت من این است که عموم مردم از وضعیت کلی کشور گلایه مند هستند و همه باید تلاش کنیم تا بتوانیم رضایت مردم جلب کنیم. نماینده مردم تفت و میبد نیز در این نشست مشترک با تشکر از گزارشات و برنامه های ارائه شده گفت: طرحی در مجلس درخصوص ساماندهی اتباع بیگانه در دست پیگیری است که مسئولان ذیربط در استان نیز می توانند نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهند.
کمال دهقانی همچنین بر ارائه مستمر برنامه ها و پیشنهادات دستگاه های اجرایی به مجمع نمایندگان استان تاکید کرد.
این نشست مشترک با حضور مدیران کل منابع طبیعی، محیط زیست، جهادکشاورزی، برق منطقه ای، توزیع برق استان، آب و فاضلاب شهری و روستایی، آب منطقه ای، دادگستری، اطلاعات،فرمانده نیروی انتظامی، دادستان یزد و معاون سپاه الغدیر برگزار شد و در آن مباحثی همچون چگونگی ساماندهی اتباع بیگانه و مبارزه با قاچاق کالا، امنیت و انضباط شهری، ارائه پیشنهادات در جهت امنیت پایدار استان، تشریح وضعیت آب استان و اخرین اقدامات انجام گرفته در زمینه انتقال آب، برخورد با واحدهای آلاینده و تامین اعتبار طرح مبارزه با ریزگردها، لزوم حمایت از محصولات سازگار با شرایط اقلیمی استان و تولیدات گلخانه ای و غیره مطرح گردید. انتهای پیام


یکشنبه / ۳ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۴:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن