تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796915233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محکومیت مالی 12 هزار میلیاردی رئیس دولت قبل


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: رئیس فراکسیون شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و انضباط مالی گفت: طبق اعلام دادستان دیوان محاسبات در جلسه هیات رئیسه این فراکسیون دولت گذشته 48 هزار میلیارد تومان محکومیت مالی قطعی در دیوان محاسبات دارد که 12 هزار میلیارد تومان آن مربوط به شخص رئیس دولت سابق است.

محمود صادقی در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در درس خارج از فقه درباره‌ی انتخابات گفت:‌ مقام معظم رهبری روز گذشته در درس خارج از فقه فرمودند درباره‌ی شخصی که با ایشان برای کاندیداتوری ریاست جمهوری مشورت کرده گفته‌اند که صلاح نمی‌دانند در انتخابات حضور پیدا کنند چون این فرد باعث دو دستگی و ایجاد فضای دو قطبی می‌شود.

وی افزود:‌ آن شخص در دوره‌ی ریاست جمهوری هشت ساله با ایجاد تشتت و دودستگی و ایجاد فضای دو قطبی در کشور  کارش را پیش برد و علاوه بر آن هرج و مرجی در نظام مالی و اداری کشور به وجود آورد؛ به طوری که بیش از 700 میلیارد دلار درآمد نفتی را به باد داد.

این عضو فراکسیون امید در ادامه گفت: بنابراعلام دادستان دیوان محاسبات در جلسه فراکسیون شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و انضباط مالی دولت گذشته 48  هزار میلیارد تومان تخلف و محکومیت مالی قطعی دارد که 12 هزار میلیارد تومان آن مربوط به شخص رئیس دولت سابق است. از رئیس مجلس و رئیس دیوان محاسبات درخواست اجرای احکام صادره را دارم.

صادقی همچنین در تذکر دیگری به وزرای دادگستری و اطلاعات گفت: در روزها و ماه‌های اخیر تعداد قابل توجهی از روزنامه نگاران و اصحاب رسانه به اتهام‌های مبهمی مانند پروژه‌ی نفوذ بازداشت شده و بدون پاسخگویی به فرد و وکیل او وبر خلاف ضوابط قانونی با آنها رفتار می‌شود.

وی افزود: فردی که در سایت معمارنیوز اسناد افشاء شده سازمان بازرسی را قرار داده است بازداشت شده و برای او قرار وثیقه 200 میلیون تومانی صادر شده که قابل اجرا نیست. این در حالی است برای فردی که به ارتش جمهوری اسلامی اهانت کرده قرار سبک 50 میلیون تومانی صادر می‌شود. سوال ان است که چرا دستگاه قضایی تبعیض آمیز برخورد می‌کند؟

این نماینده اصلاح طلب مجلس در پایان از وزیر دادگستری خواستار پیگیری این موضوع و پاسخ به افکار عمومی شد.

دیوان محاسبات درباره چرایی اجرا نشدن حکم احمدی‌نژاد پاسخگو باشد

نماینده مردم تهران در مجلس از دیوان محاسبات خواست که درباره چرایی اجرا نشدن احکام صادره در مورد تخلفات مالی دولت قبل و آن 12 هزار میلیاردی که مربوط به احمدی‌نژاد است توضیح داده و پاسخگو باشد.

محمود صادقی در توضیح این صحبت خود که دولت گذشته، 48 هزار میلیارد تومان تخلفات مالی داشته و 12 هزار میلیارد تومان آن مربوط به شخص رئیس دولت است، گفت: آقای احمدی‌نژاد محکومیت قطعی پیدا کرده و در دیوان محاسبات هم اعتراض و تایید شده و 12 هزار میلیارد مربوط به شخص احمدی‌نژاد است که احکام آن تاکنون اجرایی نشده است.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: در جلسه‌ای که با آقای فیاض شجاعی دادستان دیوان محاسبات هم داشتیم این موضوع اعلام شد و سوال کردیم که چرا اجرایی نمی‌شود  و موانع اجرای این احکام چیست؟ اگر مانعی وجود دارد از مانمایندگان کمک بخواهند که برویم اجرا کنیم.

این عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه چرایی عدم اجرای این موضوع را باید از دیوان محاسبات پرسید گفت: تذکری هم که امروز در جلسه علنی مطرح کردم، در این راستا بود که این موضوع باید اجرایی شود و ما پیگیری می‌کنیم.

صادقی در پایان اظهار کرد: باید از اقای عادل آذر رئیس دیوان محاسبات در مورد اجرای این حکم سوال کنید و دیوان باید پاسخگو باشد.




۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن