تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805667219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فوتبال ایران آلوده است/ دیدگاه گودرزی در مقابله با فساد درست است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فوتبال ایران آلوده است/ دیدگاه گودرزی در مقابله با فساد درست است
کارشناس با سابقه فوتبال دیدگاه وزیر ورزش و جوانان در خصوص مبارزه با فساد را درست ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد: شرایط برای افرادی که متعدانه در فوتبال زحمت می کشند فراهم آید.

حاج رضایی: دیدگاه گودرزی در مقابله با فساد در فوتبال درست است
به گزارش گروه ورزشی باشگاه  خبرنگاران جوان، امیر حاج رضایی  در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دیدگاه وزیر ورزش و جوانان در قبال برخورد با چالشهای فوتبالی بوِژه رقم های کلان در قراردادها را دیدگاه درستی دانست.


حاج رضایی گفت:سالیان سال است که برخی باشگاه ها راست و دروغ را بالعکس جلوه می دهند و قانون را دور می زنند هرچند که نمی توان از سلامت کاری  باشگاه هایی هم که به صورت منطقی فعالیت می کنند بگذریم اما به هر حال نمی توان از  آلودگی هایی که در فوتبال ایران وجود دارد به سادگی بگذریم هرچند که این مهم موضوع جدیدی نیست  که برای اولین بار بگویم اما واقعیت این است که من می توانم با توجه به تجربه شصت سال فوتبالیم بگویم فوتبال آلوده است و برخی مصادیقش را حتی بصورت غریزی  حس کنم اما نمی توانم آنرا با توجه به مستندات ارائه دهم چرا که فردی که خلاف می کند بصورت آشکارا آن را بروز نمی دهد.


 مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: گودرزی وزیر ورزش و جوانان یک شخصیت فرهنگی  و چهره شاخص علمی است که با غنای آموزشی  در  پست وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته اند و این مهم که طالب شفاف سازی و پاکسازی در ورزش و بصورت ویژه در فوتبال هستند بسیار قابل احترام و درست است که با توجه به مشکلات زیادی که قطعا با آن مواجه هستند و چه بسا ما   بی اطلاع هم باشیم  اما انتظار داریم در ادامه و در فاصله یکسال تا پایان دولت یازدهم همچنان قاطعانه در مقابله با منفعت طلبان و فرصت  طلبان  برخورد کنند.


به گفته این کارشناس برجسته فوتبال ،آنها که در این رشته با اندیشه سالم و با تعهد کار می کنند باید مورد توجه ویژه باشند و ارزش اخلاقی آنها هم مورد تفقد قرار گیرد.


امیر حاج رضایی  برخی از  چالشهای ورزشی و همچنین فوتبالی را مربوط به دوره فعلی ندانست اما در عین حال تصریح کرد: بسیاری از چالشهای موجود از گذشتگان به ارث رسیده و با انباشتگی رخ نموده تا برای حل آن و بهبود شرایط با مشکلات زیادی مسئولان کنونی مواجه باشند اما به هر حال برای دکتر گودرزی آرزوی موفقیت می کنم تا در فرصت پیش رو بتواند الودگی های فوتبالی را کاهش دهد .


وی  در ادامه بحث چالشهای حوزه فوتبال  به منفعت طلبان اشاره کرد و اظهار داشت:  در فوتبال  روز به روز تعداد غیر فوتبالی ها اضافه می شوند و از این حوزه به شهرت و  ثروت می رسند . حتی  قدرت نیز از پیامدهای این فوتبال است که مصداق بارز آن در ایتالیا بوقوع پیوسته است اما آنچه مسلم است در این رشته رقم هایی وجود دارد و رد و بدل می شود که  هر چند در ذهن من نمی گنجد و منطقی هم نیست اما به آن حسادت هم نمی کنم اما انتظار شفاف سازی و برخورد قاطع دارم تا با ایجاد  فضای سالم شرایط برای اقلیتی که صادقانه و سالم در فوتبال کار می کنند بوجود آید.


امیر حاج رضایی بار دیگر موضع گیری وزیر ورزش و جوانان در خصوص شفاف سازی های قرار دادها و مقابله با فساد را مورد توجه قرار داد و با تایید آن تصریح کرد: باید بپذیریم که مجرم همیشه یک قدم جلوتر از قانون است اما در عین حال باید  قاطعانه با فساد در فوتبال برخورد کرد هر چند که تاکید می کنم قصد قضاوت ندارم چرا که بعهده من نیست اما ورود وزیر ورزش و جوانان را می پسندم ، به همین دلیل برای وزیر ورزش و جوانان  آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.


حاج رضایی  با اشاره به دیدار اهالی فوتبال با دکتر گودرزی که سال گذشته انجام شد ،اظهار داشت: در آن جلسه هم به وزیر ورزش و جوانان عرض کردم هر کس در فوتبال با این شرایط سالم کار کند مجرم است با این حال امیدوارم شرایط  برای مبارزه با فساد قاطعانه پیش رود تا فضای کاری برای افراد سالم بوجود آید.









۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن