تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818973816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمرین با انگیزه شاگردان کی‌روش زیر بارش باران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری فارس: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در ادامه برنامه آماده سازی خود پیش از دو دیدار مهم برابر ازبکستان و کره جنوبی، صبح امروز به تمرین پرداختند.

در این تمرین که زیر بارش شدید باران انجام شد، 17 بازیکن حاضر در اردو شرکت داشتند.
بازیکنان از ساعت 10 صبح به وقت محلی به یکی از زمین‌های تمرین کمپ تیم‌های ملی ارمنستان رفتند و در آنجا کار خود را آغاز کردند.

بازیکنان در ابتدا به صورت گروههای دو نفره با توپ بدن خود را گرم کردند، سپس هر یک از این نفرات این گروههای دو نفره با نزدیک شدن به خط کناری زمین به ارسال پاسهای بلند و کوتاه پرداختند.

در این تمرین 90 دقیقه ای بازیکنان با وجود بارش شدید باران از انگیزه بالایی برخوردار بودند و شرایط ویژه آب و هوایی هم آنها را از تلاش برای اجرای برنامه های کارلوس کی روش باز نداشت.

پژمان منتظری هم که هر روز برنامه های کادر  را برای گذراندن دوران پس از عمل جرحی پشت سر می گذارد، امروز هم به این برنامه ها را به صورت جداگانه انجام داد.

تیم ملی فوتبال ایران تا پنج شنبه هفته جاری به تمرینات خود در ارمنستان ادامه خواهد داد تا بازیکنان به آمادگی مدنظر کادر فنی پیش از دیدار برابر ازبکستان و کره جنوبی دست پیدا کنند.




۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن