تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819826871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام برنامه فولاد برای بازی در جام حذفی


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اعلام برنامه فولاد برای بازی در جام حذفی
تیم فولاد خوزستان برای حضور در رقابت های جام حذفی فوتبال کشور(یادواره آزادسازی خرمشهر)، تمرینات خود را در اهواز پیگیری خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نعیم سعداوی که عملکرد رو به رشدی در مسابقات اخیر لیگ برتر داشته اند بر اساس قرعه باید در چارچوب رقابت های فوتبال جام حذفی فوتبال کشور در شهر تبریز با تیم عقاب دیدار کنند.
فولادمردان که هفته آینده در همین روز (شنبه مورخ 10 مهرماه) باید به مصاف عقاب برود، از ساعت 18 امروز برنامه‌های تاکتیکی خود را برای این مسابقه پیگیری خواهد کرد.
طبق برنامه بازیکنان تیم فولاد در روزهای آینده چند جلسه تمرین خواهند داشت و ساعت 12و 30 دقیقه روز جمعه با یک پرواز مستقیم اهواز را به مقصد ترک خواهند کرد.
فولادی ها در همان روز یک جلسه تمرینی سبک در برنامه خواهند داشت و قصد دارند بعد از انجام ابن بازی سریعا به اهواز بازگردند تا بعد از یک استراحت کوتاه تمریناتشان را در اهواز برای دیدار با صبای قم در هفته هشتم از سر بگیرند.
گفتنی است؛ دیدار تیم های عقاب تبریز و فولاد خوزستان در ساعت ۱۵ روز شنبه مورخ 10 مهرماه 1395 در تبریز برگزار می شود و این در حالی است که همچنان ورزشگاه محل برگزاری این مسابقه در ابهام بوده و بر اساس اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ متعاقبا اعلام می ‌شود.

12:19  1395/07/03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن