تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797028476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یواشکی‌های یاران احمدی‌نژاد /رامین درخواست افشاگری کرد/کلهر از رفت‌وآمدها به ستاد هاشمی روایت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: یواشکی‌های یاران احمدی‌نژاد /رامین درخواست افشاگری کرد/کلهر از رفت‌وآمدها به ستاد هاشمی روایت کرد
یاران احمدی‌نژاد این روزها به شکل جالبی اقدام به افشاگری علیه یکدیگر می‌کنند و البته زمانی که برای تخریب هم سوژه مناسبی ندارند به داستان سرایی می‌پردازند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روزنامه آرمان، نمونه آن چالش سه ضلعي احمد خورشيدي پدرعروس احمدي‌نژاد، مهدي كلهر مشاور رسانه‌اي احمدي‌نژاد و محمدعلي رامين معاون مطبوعاتي وزارت ارشاد دولت احمدي‌نژاد است. پس از انتشار اخباري مبني بر حضور نيافتن احمدي‌نژاد در انتخابات ۹۶ بود كه نزديكان او به بيان ديدگاه‌هاي خود درباره اين موضوع كه هنوز تاييد نشده است، پرداختند و در اين ميدان گاهي انتقاد به يكديگر جاي خود را به افشاگري داد. اما بخش جالب اين چالش سه گانه آنجا بود كه اذعان شده است احمدي‌نژاد بارها اعلام كرده قصد ورود به انتخابات ۹۶ را ندارد.

رفت و آمد رامين به ستاد هاشمي؟!
آنچه در تلگرام احمد خورشيدي آمده چنين است: محمد علي رامين اخيرا در واكنش به شايعات پيرامون محتواي ديدار بين رهبر انقلاب و دكتر احمدي‌نژاد، نامه سرگشاده‌اي به دكتر احمدي‌نژاد نوشته است و به‌شدت از او براي سخن گفتن و شكستنِ سكوتش در اين مورد، طلبكار شده است. رامين در اظهاراتش توقع افشاي محتواي ديدار خصوصي وي با رهبري را داشت و اين سكوت دكتر احمدي‌نژاد در برابرِ شايعات را ضعف او در ولايتمداري دانسته و مشفقانه نصيحتش كرده است كه سكوت خود را بشكند.

سخنان جناب كلهر در واكنش به اين نامه سرگشاده رامين را مي‌خوانيد: اين هم از آن حرف‌هاست جناب دكتر رامين! جنابعالي در دور دوم انتخابات ۱۳۸۴در برنامه «به خانه برمي‌گرديم» در سيماي جمهوري اسلامي ايران چنان راجع به كانديدای اصلح كه بايد دركسوت روحانيت باشد و در انقلاب و كنار حضرت امام و... كه اصلا نيازي نبود نام آقاي هاشمي را ذكر كنيد. حتما خودتان CD آن برنامه را در اختيار داريد و يادتان هست كه به ستاد انتخاباتي ايشان هم رفت وآمد داشتيد و... بلكه از طريق دوست مشتركمان شما به سمت آقاي دكتر احمدي‌نژاد آمديد كه اگر ايشان مايل باشند ماجراي جذب شما را دركنار دكتر خواهند گفت. اما باهوش واستعداد فوق‌العاده‌تان سريعا در كنار دكتر قرار گرفتيد.

آقاي هاشمي براي حذف رامين هزينه نمي‌كند
بعيد به‌نظر مي‌رسد آقاي هاشمي براي حذف شما هزينه كنند گرچه بنده مثل شما فكر نمي‌كنم كه شما خداي ناكرده مامور آقاي هاشمي باشيد مثل آقاي ع. د که روزي اصلاح‌طلب بوده وحالا با ماموريتي آن‌چناني آمده و... گرچه اين احتمال در سياست ودركنار بزرگان هميشه بوده وهست وحتما اين احتياط كه شرط عقل است را مراعات مي‌كنند وبزرگان بهتر است همان‌طور كه امام راحل فرمودند با كسي عقد اخوت نبسته‌اند، نبسته باشند كه البته شرط عقل و تعهد به كشور و مردم و ميثاق ملي است و هر مسئولي اگر نزديكانش را اعم از خويشاوندي و كاري ودوستي بر مصالح عموم ترجيح دهد هرچه در زمان حيات وپس از آن نصيبش شود مستحق آن است. اما توصيه بنده به دوستان وازجمله جنابعالي چنين است كه شما در اين اندازه نيستيد كه از آن بالا با عتاب وخطاب با آقاي احمدي‌نژاد سخن بگوييد و آن‌هم با بي‌دقتي يا عدم اطلاع كافي از ماجرا.

گرچه حتما ايشان سخنان همه و شما را خواهند شنيد. و ان شا‌ءا... سعي خواهند نمود كه كمتر اشتباه كنند. اما درخاتمه لازم مي‌دانم به نكته‌اي اشاره كنم ودوستان توجه كنند در اين دو سه سال اخير كه بحث گفتمان انقلاب در دفتر آقاي احمدي‌نژاد پيگيري مي‌شد اگر اشتباه نكنم در تمام جلساتي كه بنده در تهران بوده وشركت كرده‌ام به كرات از جناب دكتر شنيده‌ام كه به تمام حاضران گفته‌اند كه قصد شركت وكانديدا شدن در انتخابات ندارند و تمام همشان را براي پيشبرد اين گفتمان گذاشته‌اند و هرگز قصد كانديدا شدن را نداشته‌اند و البته در جاي جاي كشور مردم هرچه بيشتر مشتاق كانديدا شدن دكتر احمدي‌نژاد هستند به دلايلي كه همه از آن مطلع هستيد. از جنابعالي با اين هوش وكياست بعيد است كه اين انتشار خبر را ندانيد كه به چه منظوري است! و از نامه سرگشاده شما به ايشان نيز پيداست كه ظاهرا خود شما نيز بخشي از اين سناريو هستيد. درباره موضوعات ديگري نيز مطالبي هست كه در زمان خودش به تفصيل به آن پرداخته خواهد شد ان شاءا... .



۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن