تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798445112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید رضایی بر ساخت باغ موزه دفاع‌مقدس خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار احداث باغ موزه دفاع مقدس خوزستان تا سه سال آینده شد.


به گزارش ایسنا، محسن رضایی در نشست هیات امنای باغ موزه دفاع مقدس خوزستان که چهارشنبه شب (31 شهریورماه) در محل بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: هم مردم خوزستان حق دارند که یک تابلوی واقعی و زیبا از فداکاری آنها ترسیم و نشان داده شود و هم این موزه، مرکز پر جاذبه‌ای برای استان خوزستان خواهد بود. باغ موزه دفاع مقدس خوزستان کانونی برای گردشگران و پزوهشگران خواهد بود که اثربخشی بسیاری را به دنبال خواهد داشت.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نقطه‌ای بهتر از خوزستان نخواهد بود که واقعیت‌های جنگ را بتوان در آن لمس کرد، تصریح کرد: انگیزه‌های بسیاری وجود دارد تا همه ما برای ایجاد باغ موزه دفاع مقدس در خوزستان همت کنیم. خوزستان تنها نقطه‌ای است که خباثت و دژخیمی صدام را نمایان می‌سازد زیرا بدترین کارهای صدام در این استان انجام شده است. در دوران جنگ تحمیلی در خوزستان خانه‌ها تخریب و خانواده‌ها در بیابان‌ها آواره شدند و حتی افرادی از یک خانواده گم شدند. پس از جنگ جهانی دوم نیز برای نخستین بار سلاح شیمیایی در خوزستان به کار گرفته شد. از سوی دیگر پیروزی‌های ما در دفاع مقدس در خوزستان نمایان است. پیروزی‌هایی که در خوزستان رخ داده است، پس از 300 سال اتفاق افتاده است.


وی با تاکید بر لزوم احداث باغ موزه دفاع مقدس خوزستان گفت: خوزستان در دفاع مقدس تبدیل به ایران شده بود و از تمام شهرهای کشور شهیدی در خوزستان وجود دارد و این امر در هیج استان دیگری نیست. در باغ موزه خوزستان حس ملموسی خواهد بود که در هیچ جای دیگری وجود نخواهد داشت و همچنین این ظرفیت در خوزستان وجود دارد که این باغ موزه به یکی از بزرگترین موزه‌های دفاعی و جنگی دنیا تبدیل شود.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دفاع مقدس درخشان‌ترین ستاره تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: دفاع مقدس می‌تواند در تمام ابعاد زندگی ما موثر باشد زیرا درخشان‌ترین ستاره تاریخ انقلاب است و این امر یکی از عواملی است که برخی می‌خواهند دفاع مقدس را مخدوش کنند.


رضایی اظهار کرد: اگر شیوه‌ای که در دفاع مقدس در پیش گرفته بودیم را در مسایل دیگر نیز به کار می‌بردیم، در تمام مسایل موفق می‌شدیم و به پیروزی‌هایی دست پیدا می‌کردیم. ما در تسلیحات نظامی و دفاعی تحریم بوده‌ایم اما اکنون قدرت اول منطقه هستیم. در دفاع مقدس سیم‌های خاردار را به ما نمی‌فروختند اما اکنون موشک‌هایی با برد چند 2000 کیلومتر و خطای دو تا سه متر را ساخته‌ایم. اگر در اقتصاد موفق نشده‌ایم نشان می‌دهد که راه دفاع مقدس را رها کرده‌ایم.


وی با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس خوزستان می‌تواند به ما درس‌های زیادی دهد، عنوان کرد: امیدواریم روزی برسد که جوانان هنگامی که وارد این موزه می‌شوند احساس کنند که گمشده خود را یافته‌اند و این موزه تبدیل به یک دانشگاه بزرگ شود.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر انجام سریع پروزه احداث باغ موزه دفاع مقدس خوزستان گفت: از مسئولان تقاضا می‌شود که وقت بسیاری به پروژه احداث این موزه اختصاص دهند تا ظرف سه سال این موزه ایجاد شود. ما نیز در مرکز، پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد تا هرچه سریعتر باغ موزه دفاع مقدس خوزستان ایجاد شود.


۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن