تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817065535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوربین آیفون 7 پلاس خیلی هم خوب نیست!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب سایت کلیک: ممکن است خیلی از ما فکر کنیم که دوربین آیفون۷ پلاس امکانات بسیار خاص و ویژه ای را به خاطر دارا بودن لنز تله فوتو در اختیار کاربران قرار می دهد. اما باید بگوییم که در واقع این چنین نیست.
 
 
دوربین آیفون۷ پلاس به آن خوبی که فکر می کنید، نیست



درست که این گوشی اولین گوشی در جهان می باشد که دارای چنین لنزی است، اما این لنز تنها به شما تصویربرداری در یک زاویه عریض تر و زوم کردن بر روی اشیا بدون از دست دادن وضوح را می دهد.

نکته مهم دیگری که در مورد این دوربین ثانویه وجود دارد که بد نیست بدانید، این است که وقتی شما زوم ۲ برابر را در دوربین آیفون۷ پلاس انتخاب می کنید، ممکن است اتفاق خاصی نیافتد. یعنی شاید حتی نه بزرگ نمایی تغییر کند و نه بتوانید عکسی با زاویه عریض بگیرید. این یعنی دوربین جدید اپل در هر شرایطی پاسخگوی درخواست کاربران نیست. البته این مورد را هنوز تایید نمی کنیم و منتظر می مانیم تا گوشی برای نقد و بررسی دقیق تر به دست مان برسد.

ولی برای درک بهتر این دلیل و احتمال تایید درستی آن لازم است توضیحاتی داده شود. آیفون۷ پلاس دارای یک لنز ۲۸ میلی متری است که می تواند با زاویه دید عریض و دریچه دیافراگم f/1.8 تصویر برداری کند، در حالی که لنز ثانویه دوم دارای اندازه ۵۶ میلی متر با دریچه دیافراگم f/2.8 است. این تفاوت در دیافراگم بدان معنی است که لنزهای با زاویه دید عریض می توانند تصاویر عریض تری بگیرند و حجم نور بیشتری را دریافت کنند که در کیفیت و روشنایی عکس تاثیر به سزایی دارد. در حالی که لنزهای f/2.8 تله فوتو، دید کمتری دارند و نمی توانند خود را با محیط و شرایط نوری کاملا مطابقت دهند.

بنابراین به همین دلیل است که می گوییم ممکن است آیفون۷ پلاس در شرایط نوری بسیار کم به طور خودکار از زوم دیجیتال دوربین اول که دارای لنز زاویه عریض است، استفاده کند. اساسا زوم دیجیتال به این معنی است که تصاویر گرفته شده را با وضوح پایین تر و حذف قسمت هایی از عکس، در اختیار کاربران قرار می دهد. اما مسلما این اتفاق و پیشگیری از رخ دادن آن، چیزی است که اپل با استفاده از لنز دوربین ثانویه سعی در برطرف کردن آن داشته است.

علاوه بر این، لنز تله فوتو قادر نیست به اندازه لنز دوربین های زوایه عریض زوم کند و از قدرت بزرگ نمایی کمتری برخوردار است. شاید این ویژگی اضافه شده بر روی آیفون۷ پلاس برای برخی از علاقه مندان به تصویربرداری جالب و مهیج باشد، اما توصیه می کنیم اگر فقط به خاطر لنز تله فوتو قصد خرید این آیفون را دارید، دست نگه دارید تا نتایج نهایی در مورد این دوربین منتشر شود، چرا که شاید شما بخواهید در شرایط نوری کم از این لنز استفاده کنید، اما همان طور که گفتیم، ممکن است دوربین به صورت خودکار از لنز عریض استفاده کند و شما گزینه ای ندارید که آن را عوض کنید.

به هر حال، همین که اپل برای اولین بار از این نسل از لنزها بر روی گوشی خود استفاده کرده است، اتفاق مهم و کار بزرگی است و مطمئنا اگر ایراداتی هم در آن وجود داشته باشد، در نسل های بعدی برطرف خواهد شد.





۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن