تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819545278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بازی اسپانیول - رئال مادرید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ورزش سه: دو تیم اسپانیول و رئال مادرید،‌ امشب در ورزشگاه کورنیا ال پرات شهر بارسلون به مصاف یکدیگر خواهند رفت. رئال که 3 برد از 3 بازی خود به دست آورده،‌در حال حاضر بارسا را با یک بازی بیشتر بالاتر از خود می‌بیند و همین موضوع انگیزه کافی به شاگردان زیدان برای کسب نتیجه در این دیدار خارج از خانه را خواهد داد.

رئال پس از سال 2012 موفق به قهرمانی در لالیگا نشد و همین موضوع باعث شده تا تمرکز اصلی آنها در این فصل بر روی لیگ باشد. سپیدپوشان فصل را بسیار خوب آغاز کرده اند و به جز پیروزی در تمام بازی‌های لالیگا، در چمپیونزلیگ نیز موفق شدند 2-1 لیسبون را شکست دهند تا قدرت خود را در تمامی لیگ ها و رقابت‌ها به رخ بکشند.

در سوی دیگر اسپانیول شروع ضعیفی در لیگ داشته است. آنها در 3 بازی خود دو تساوی و یک شکست کسب کرده اند و تا به اینجای کار موفق به کسب پیروزی نشده اند. همچنین آنها مقابل تیمی قرار خواهند گرفت که نتایج بسیار ضعیفی مقابلش به ثبت رسانده اند. در 5 تقابل اخیر دو تیم رئال 5 پیروزی کسب کرده،‌22 گل به ثمر رسانده و در هر بازی موفق به زدن حداقل 3 گل شده است.

دو بازی آخر دو تیم با برتری 6-0 سپیدپوشان به پایان رسیده و با توجه به آمار خوب حط حمله بارسا،‌رئال نیز می‌خواهد یک پیروزی پر گل به ثبت برساند. رونالدو به این بازی نخواهد رسید و حضور گرت بیل و ناواس در این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد. در سوی دیگر میدان خاوی فوئگو به دلیل محرومیت غایب خواهد بود.

ترکیب احتمالی
 
 
پیش بازی اسپانیول - رئال مادرید







۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن