تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803617495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناطق نوری: دخترانم خطاب به من گفتند كه شما مسئولان به ما خيانت و جفا كرديد!/ برخي مي‌گويند چرا سرمايه كشور را به سوريه، لبنان و فلسطين مي‌دهيد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ناطق نوری: دخترانم خطاب به من گفتند كه شما مسئولان به ما خيانت و جفا كرديد!/ برخي مي‌گويند چرا سرمايه كشور را به سوريه، لبنان و فلسطين مي‌دهيد
مسئول بازرسي‌ دفتر مقام‌ معظم‌ رهبري‌ تشريح كرد:لبنان، سوريه و فلسطين خاكريزهاي ما هستند و سكوت در برابر تخريب آنها، اقدام علي مليت است.ما اگر دین نداریم باید وطن خواه باشیم!
به گزارش نامه نیوز، مراسم بزرگداشت عید غدیر خم با حضور حجت‌الاسلام معزی،نماینده ولی فقیه در هلال احمر و حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری در معاونت درمان این سازمان برگزار شد.

مسئول بازرسي‌ دفتر مقام‌ معظم‌ رهبري‌ كه به دعوت حجت‌الاسلام معزي، نماينده ولي فقيه در هلال‌احمر و به مناسبت عيد سعيد غدير خم به اين سازمان رفته بود، در ساختمان مركزي معاونت درمان هلال احمر به سخنراني پرداخت.

حجت‌الاسلام ناطق‌نوري در ابتداي اين مراسم با اشاره به ويژگي‌هايي كه رهبران اسلامي در طول 1400 سال گذشته داشته اند، گفت: والاترين و کامل ترین انساني كه پروردگار خلق كرد، حضرت محمد مصطفی(ص) است که برای تکامل ایشان نیز محدودیتی وجود ندارد و اگر محدوديتي بود ما در پايان نماز  و تشهد« تقبل شفاعته وارفع درجته»نمي‌گفتيم.

عضو مجمع‌تشخيص مصلحت نظام افزود:پروردگار، تمام دنيا را براي ما آفريده‌است و با وجود تمام اين نعمات هيچ منتي بر سر بندگان نگذاشته‌است.

ناطق‌نوري گفت: اين منت‌گذاري ها براي ما انسان‌هاست كه تا كاري براي همنوعان خود انجام مي‌دهيم و در ادامه وي از فرمان سرپيچي مي‌كند،اقداماتي را برسر وي‌مي‌كوبيم و او را زير سوال مي‌بريم.

رييس پيشين مجلس شوراي اسلامي تشريح كرد: پروردگار تنها يك جا بر سر بندگان منت گذاشت‌و آن هم به دليل نعمت رهبري پيامبر عظیم الشأن بود كه البته اين منت‌گذاري نيز به دليل محدود بودن آفريننده نبود بلكه به علت اهميت نعمتي بود كه  براي بشر ارايه شد.

وي افزود:خدا می‌خواهد انسان ها را در همان دوراهي کفر و ایمان نجات دهد تا اینکه همه شاکر نعمت خدا باشیم.

ناطق‌گفت:تفاوت حکومت های الهی با سایر حكومت‌ها این است که خداوند رهبری شایسته بر ما قرار داده‌است.

مسئول بازرسي‌ دفتر مقام‌ معظم‌ رهبري‌ با تشريح اينكه استعدادهای بالقوه رهبری شایسته می‌تواند يك جامعه مرده را زنده کند، ادامه داد:پيامبر اكرم(ص) با اخلاق و لبخند خود توانست جماعتي چوپ پرست و خرما پرست را به دين نزديك كند و اگر ايشان در برابر نافهمي‌هاي دنياي جاهليت عصباني مي‌شد، آيا در كار به موفقيت مي‌رسيد؟

رييس پيشين مجلس شوراي اسلامي در ادامه با انتقاد  ا ز توجه كم برخي به محتوي قرآن گفت: اگر انسان با خوي خشن با ملت برخورد كند و خود را از مردم بالاتر ببيند،در كار خود موفق نخواهد شد.

وي اشاره‌اي نيز به حسن خلق آیت الله انواری كرد و گفت:ايشان  13سال هم زندانی کشید و یک روز هم ادعا نكرد كه من انقلابی هستم.

رييس پيشين مجلس شوراي اسلامي در ادامه به موضوع غدير و انتخاب اميرالمومين(ع) به عنوان جانشين رسول‌الله، گفت:پيامبر(ص) گاهي نگران حرف و سخن مردم حجاز بود كه  با انتخاب علي (ع) نگويند، رسول‌الله(ص) از اقوام و خويشاوندان خود استفاده كرد ولي پروردگار به ايشان گفت كه به كار خود ادامه بده و ازحرف مردم هراسي نداشته باش.

ناطق افزود:حضرت رسول(ص) نيز به فرمان خدا گوش فراداده و اميرالمومنين(ع) را در روز غدير معرفي مي‌كند و بعد از آن پروردگار مي‌فرمايد كه امروز دينت را كامل كردي و اين از بركات عيد سعيد غدير است.

تعريف از تمدن پارسي

مسئول بازرسي‌ دفتر مقام‌ معظم‌ رهبري‌ در ادامه به تمدن بزرگ ايران نيز اشاره كرد و گفت كشورمان يكي از بزرگترين تمدن‌هاي دنيا را دارد.

ناطق‌نوري گفت: در زماني كه من رييس‌مجلس شوراي اسلامي بودم با روساي پارلمان‌هاي مصر،ايتاليا و يونان كه از صاحبان تمدن‌هاي بزرگ بودند، جلسه‌اي گذاشتم و در اين نشست،رييس‌مجلس يونان در مورد كشور ما به گونه‌اي سخن گفت كه من احساس عزت كردم.رييس پارلمان يونان با افتخار مي‌گفت ايرانيان تنها مردمي هستند كه در طول تاريخ هيچ‌گاه بت پرست نبوده‌اند و با خوبي از ما ياد مي‌كردند ولي شما ببينيد در دوران رژيم طاغوت چه خفتي گريبان گير ما بود! ما را به عنوان برادر اسراييل مي‌شناختند.

خاطره از سخنراني رهبري در نيويورك

مسئول بازرسي‌ دفتر مقام‌ معظم‌ رهبري‌ به خاطره‌اي نيز از آيت‌الله‌خامنه اي اشاره كرد و گفت: در زمان ریاست جمهوری رهبرمعظم‌انقلاب به همراه ايشان به مقرسازمان ملل در نيويورك سفر كرده‌ بوديم. روز قبل از آن ريگان سخنراني و اعلام كرده بود كه رييس‌جمهور ايران فردا براي سخنراني پشت‌تريبون مي‌‌آيد، از او بخواهيد تكليف جنگ را معلوم كند. زماني كه مقام‌معظم رهبري براي سخنراني آمدند همه در مقر حاضر بودند.

خطبه‌خواني آيت‌الله خامنه‌اي در سازمان ملل

وي ادامه داد: ايشان مانند نماز جمعه دو خطبه‌خواندند و در سخنراني اول در رابطه با جایگاه انسان در جهان اسلام سخن گفتند و با اين سخنراني سیاه پوستان گریه کردند و احساس كردند كساني آمده‌اند كه مي‌توانند حق آنها را بگيرند. ايشان در خطبه دوم آمریکا را خطاب قرار دادند و اين اظهارات سبب خوشحالي سردمداران شوروي شد ولي ايشان بلافاصله عليه شوروي نيز سخن گفتند و بعد از آن همگان براي رهبرمعظم‌انقلاب دست زدند.

ماجراي كف زدن ناطق

ناطق در ادامه افزود: آنقدر اين اقتدار و عزت من را به شوق آورد كه سبب شد تا من هم براي ايشان كف بزنم و هنگامي كه به ايران بازگشتيم، عده‌اي در فرودگاه با طعنه به من گفتند كه آقاي ناطق،خوب كف مي‌زديد! در ادامه نيز باز اين برخورد صورت گرفت كه من نيز در نهايت به آنها گفتم، باز بنده خودم را كنترل كردم و دست زدم اگر شما بوديد، مي‌رقصيديد!بايد دانست اين رهبري ولي فقيه ما نيز ادامه دهند راه ولايت امير‌المومنين(ع) است.

خيانت و جفاي مسئولان به نسل جديد!

علي اكبرناطق نوري دربخشي ديگر از سخنراني خود، گفت: بيشتر فرزندان من دختر هستند و زماني آنها را به خوزستان براي سفر بردم، قبل از آن با خود مي‌گفتم كه سنگر و تانك چه جذابيتي براي يك دختر دارد ولي زماني كه آنها را به مناطق‌جنگي برديم، دخترانم خطاب به من گفتند كه شما مسئولان به ما خيانت و جفا كرديد كه واقعيت‌هاي جنگ را براي ما بيان نكرديد و در فيلم‌ها و برنامه نيز نگفتيد كه بچه‌هاي ما چگونه جنگيدند.

رشادت رزمنده ها

ناطق در ادامه به زحمات صورت گرفته توسط رزمنده‌ها اشاره كرد و گفت: هشت سال در برابر دنیا ایستادیم و نگذاشتيم يك وجب از خاك اين كشور كم شود در صورتيكه در زمان طاغوت شهرها و استان‌هاي مارا در شرايط عادي‌و صلح به دنيا بخشيدند.

وي تشريح كرد: اين موفقيت‌ها نتيجه درايت و رهبري امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري است.

جنگ در سوريه براي حفاظت از مرزهاي ايران

اين عضو مجمع‌تشخيص مصلحت نظام انتقادي نيز به برخي مدعيان كرد و گفت: عده اي كه نه تاريخ را مي‌دانند و نه مطالعه اي دارند در گعده‌هاي خود سخناني را بيان مي‌كنند كه درست نيست.

ناطق نوري گفت: وقتی امروز در سوریه مشاوره و شهید می‌دهیم، براي اين است كه دشمن به مرزهاي ما نيايد.برخي مي‌گويند چرا سرمايه كشور رابه سوريه،لبنان و فلسطين مي‌دهيد.

متملق نيستم

وي افزود: من نه متملق هستم نه متعصب و به اين دليل خسارت هم داده ام، اما بايد از اين افراد پرسيد، اگر بدانیم دزدی می‌خواهد به خانه‌ما حمله کند، باید بنشينم تا دزد وارد خانه شود و آنجا با وي بجنگم يا اينكه در شهر و خيابان جلوي وي را بگيرم؟

لبنان، سوريه و فلسطين خاكريزهاي ما

ناطق ادامه داد:آنها بايد بدانند، طرح خاورمیانه بزرگ اینگونه بود كه آنها قصد داشتند تا سوريه را نابود كنند و بعد به لبنان بياند و فلسطين را از بين ببرند.

مسئول بازرسي‌ دفتر مقام‌ معظم‌ رهبري‌ تشريح كرد:لبنان، سوريه و فلسطين خاكريزهاي ما هستند و سكوت در برابر تخريب آنها، اقدام علي مليت است.ما اگر دین نداریم باید وطن خواه باشیم!

وي ادامه داد:فلسطینی ها در گذشته با تیرکمان میجنگید اما در حال حاضر موشک دارند و اين نكته كمي نيست.

جايگاه والاي شهداي مدافع حرم

رييس‌پيشين مجلس در پايان به جايگاه والاي مدافعان حرم اشاره كرد و گفت:عزت بچه های مدافع حرم از بچه های دفاع مقدس کمتر نیست و اين عزيزان براي دفاع از آرمان‌ها و مرزهاي كشور با بينش پا پيش مي‌گذارند و احساساتي عمل نمي‌كنند.




۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن