تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820790440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای عالی تنها مرجع داوری است و برای انتخابات وارد مصادیق نمی‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شورای عالی تنها مرجع داوری است و برای انتخابات وارد مصادیق نمی‌شود
عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت:شورای عالی تنها مرجع داوری است و برای انتخابات وارد مصادیق نمی‌شود و در ارائه لیست هم هیچ دخالتی نمی‌کند.

چ
عبدالله ناصری عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص ورود شورای عالی در بحث انتخابات 96 و تداخل آن با  شورای هماهنگی جبهه اصلاحات،گفت: شورای عالی و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هیچ تداخلی باهم ندارند زیرا شورای هماهنگی بیش از دو دهه است که فعالیت می‌کند. و فعالیت‌های آن‌ها هیچ تداخلی باهم ندارند.



وی تصریح کرد: شورای عالی، هماهنگی بین احزاب در انتخابات را برعهده دارد و تمام عملیات اجرایی انتخابات برعهده این شورا و خود احزاب است و شورای عالی به هیچ عنوان وارد مصادیق نمی‌شود.


ناصری در ادامه افزود: شورای عالی فقط نهاد سیاست‌گذاری کلان و مرجع سیاست‌گذاری و داوری است و عملیات اجرایی برعهده احزاب و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است.


عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار داشت: دلیل تأسیس شورای هماهنگی در سال 92 این بود که با توجه به محدودیت‌های اصلاح‌طلبان در انتخابات برای اینکه کار فراگیری در جبهه اصلاحات انجام شود با ماهیتی فراگیر و ائتلاف بین اصلاحات شکل گرفته است.


وی در پایان خاطر نشان کرد: شورای عالی هیچ دخالتی در ارائه لیست و مصادیق برای انتخابات نمی‌کند و تنها مرجع داوری است. 





۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن