تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798195415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی در دیدار معاون رییس جمهور اندونزی: تهران محدودیتی برای همکاری با جاکارتا ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: روحانی در دیدار معاون رییس جمهور اندونزی: تهران محدودیتی برای همکاری با جاکارتا ندارد
رییس‌جمهور ضرورت وحدت و یکپارچگی جهان اسلام را مورد تأکید قرار داد و گفت: سازمان همکاری‌های اسلامی و جنبش عدم تعهد به عنوان دو سازمان مهم بین‌المللی باید در مقطع حساس و تاریخی کنونی، وظایف و رسالت اصلی خود را به درستی ایفا کرده و در تحولات موجود مؤثرتر باشند.


به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز یکشنبه به وقت محلی در حاشیه اجلاس سران عدم تعهد در جزیره مارگاریتای ونزوئلا و در دیدار محمد یوسف کلا معاون رییس‌ جمهور اندونزی با بیان اینکه همواره روابط برادرانه و نزدیکی بین تهران – جاکارتا برقرار بوده است، اظهار کرد: دو کشور از مواضع سیاسی و منطقه‌ای بسیار نزدیکی با یکدیگر برخوردار هستند و ضرورت دارد سطح همکاری‌ها و هماهنگی‌های خود را بیش از گذشته ارتقاء دهند.




رییس‌ جمهور تقویت روابط بانکی و اقتصادی ایران و اندونزی را زمینه‌ساز توسعه روابط همه جانبه دو کشور دانست و گفت: تهران و جاکارتا از ظرفیت‌های بسیار خوبی از لحاظ اقتصادی برخوردار هستند و امروز در فضای پس از توافق هسته‌ای، می‌توان سطح اینگونه روابط را بیش از پیش به نفع دو ملت ارتقاء داد.




روحانی در ادامه لزوم تقویت و حفظ وحدت دنیای اسلام را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: قدرت‌های سلطه‌گر به دنبال ایجاد تنش و درگیری در بخش‌های مختلف جهان اسلام هستند، لذا باید در مقابل اینگونه تحرکات هوشیار بود و با تفکر خشونت و افراط‌گری در جوامع اسلامی مقابله کرد.




وی تصریح کرد: اسلام دین رحمت و مهربانی است و قرآن مسلمانان را به برادری و یکپارچگی و تشکیل امت واحده دعوت کرده است و خوشبختانه ایران و اندونزی پرچمدار اسلام رحمت و اخوت در جهان هستند.




روحانی شرایط منطقه را نگران‌کننده توصیف کرد و گفت: در شرایط کنونی ،کشورهای بزرگی اسلامی مثل اندونزی و ایران وظیفه سنگینی در برقراری صلح و ثبات در دنیای اسلام برعهده دارند تا حتی از کشته شدن یک فرد مسلمان هم جلوگیری کنند.




وی سازمان همکاریهای اسلامی و جنبش عدم تعهد را به انجام رسالت اصلی خود توصیه کرد و گفت: این دو سازمان مهم بین‌المللی باید در مقطع حساس و تاریخی کنونی وظیفه اصلی خود را به درستی انجام داده تا در مقام عمل بتوانند در تحولات موجود تأثیرگذار باشند.




روحانی با اشاره به دیدارها و توافقات خود با رییس جمهور اندونزی، اجرای کامل توافقات و توسعه روابط بانکی و همکاریهای اقتصادی و صنعتی را به نفع دو ملت و توسعه جهان اسلام ارزیابی کرد و گفت: تهران محدودیتی برای همکاری با جاکارتا ندارد.




محمد یوسف کلا معاون رییس‌ جمهور اندونزی نیز در این دیدار با بیان اینکه دو کشور از روابط دوستانه و دیرینه برخوردار هستند، گفت: ایران و اندونزی به عنوان دو کشور مهم مسلمان همواره به دنبال صلح و توسعه در جهان اسلام بودند و امروز باید همکاری‌های خود را در این زمینه بیش از پیش افزایش دهیم و در کنار یکدیگر برای برقراری صلح و ثبات در منطقه کمک کنیم.




معاون رییس‌ جمهور اندونزی خاطر نشان کرد: تهران و جاکارتا در کنار تلاش برای توسعه سطح روابط خود در زمینه های مختلف، می‌توانند در عرصه برقراری ثبات و امنیت در دنیای اسلام نیز همکاری‌های سازنده‌ای با یکدیگر داشته باشند و تلاش سلطه‌گران برای ایجاد نزاع و تنش در کشورهای مختلف اسلامی را ناکام بگذارند.




تاریخ انتشار: ۲۱:۰۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - 18 September 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن