تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820909956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي تمهيدات ترافيكي ويژه بازگشايي مدارس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اجراي تمهيدات ترافيكي ويژه بازگشايي مدارس
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان از اجراي تمهيدات ترافيكي ويژه بازگشايي مدارس خبر داد و گفت: با حداكثر توان امنيت ترافيكي دانش آموزان را تأمين مي كنيم .

اجراي تمهيدات ترافيكي ويژه بازگشايي مدارس
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ حميد معين زاده گفت: حضور پررنگ و هدفمند پليس و رعايت هنجارهاي ترافيکي خوشبختانه با كاهش 16 درصدي كشته شدگان حوادث رانندگي در 5 ماهه سال جاري مواجه بوده ايم .

وی والدين را به همكاري، همفكري و همدلي با مسئولان مدارس در انتخاب سرويس هاي ويژه نقل و انتقال دانش آموزان رهنمون كرد و گفت: پليس راهنمايي و رانندگي برابر وظايف ذاتي خود علاوه بر انتظام بخشي به عبور و مرور ساماندهي سرويس هاي مدارس را نيز با جديت پيگيري مي كند .

وی خاطر نشان کرد : هرساله همزمان با بازگشايي مدارس، تردد و عبور و مرور خودروها و عابران پياده به ويژه دانش آموزان در ساعات شروع به كار و تعطيلي مدارس افزايش مي يابد .

وي به نقش مهم والدين در پيشگيري از حوادث ترافيكي براي دانش آموزان در مسير منزل تا مدرسه و بالعكس اشاره و تاكيد كرد: خانواده ها براي انتخاب سرويس مدارس از مسير نهادهاي قانوني اقدام كنند .

وي در پايان تصریح کرد : رانندگاني كه قصد دارند با خودروي شخصي در سال تحصيلي پيش رو به عنوان سرويس مدارس اقدام به فعاليت كنند مطابق بند ب ماده يك آيين نامه اجرايي حمل و نقل دانش آموزان مصوب 1387 اين دسته از وسائط نقليه خودروي عمومي محسوب شده و كاربران مي بايست ضمن دارا بودن گواهينامه پايه دوم و يا يكم جهت اخذ مجوز به اداره تاكسي راني شهر مربوطه مراجعه كنند.




۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن