تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820939425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با فرماندار پیشوا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با فرماندار پیشوا فرماندار پیشوا در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران تجهیز و به روز رسانی سالن جمعیت در پیشوا را ضروری دانست.
۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ شهريور ساعت 07:06

خبرگزاری پانا+فرمانداری +پیشوا

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، حسین کتابدار ،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران باحضور در شهرستان پیشوا با محمدکرم محمدی فرماندار این شهرستان دیدار کرد و طی آن مهمترین مسائل این جمعیت در پیشوا مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در این دیدار گفت: در سال جاری اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان از سوی هیئت دولت برای جمعیت مصوب شده ،که امیدواریم با تخصیص آن بتوانیم بخشی از اهداف جمعیت را تحقق بخشیم.
حسین کتابدار افزود: هلال احمر، به عنوان معین دولت وظیفه امداد و نجات در حوادث را بر عهده دارد.
وی گفت: بر اساس قانون، بخشی از درآمد جمعیت هلال احمر از اختصاص درصدی از حق الثبت دفاتر اسناد رسمی حاصل می شود و با توجه به کاهش معاملات، درآمدهای جمعیت در این بخش پایین آمده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران نقش فرمانداران را در تحقق اهداف جمعیت موثر دانست و گفت: همواره هماهنگی و تعامل ویژه رؤسای شعب با فرمانداران را به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها مورد تاکید ویژه قرار داده ایم.
فرماندار پیشوا نیز در این دیدار بیان داشت: شهرستان پیشوا با وجود اینکه یکی از قطب های کشاورزی و دامی کشور محسوب می شود، ولی محروم ترین شهرستان استان تهران است.
محمدی گفت: اختصاص درصد قابل توجهی از گلخانه های کشور به این شهرستان، تولید سالانه بیش از 650 هزار تن تولیدات جالیزی و 52 هزار تن شیر و داشتن بیش از 10 هزار رأس دام سنگین در پیشوا نشان از اهمیت و نقش این شهرستان در چرخه اقتصادی و تامین فرآورده های دامی و زراعی کشور است.
وی اظهار کرد: سالن هلال احمر پیشوا به عنوان تنها سالن برگزاری همایش ها، فاقد امکانات مناسب سرمایشی، گرمایشی، نورپردازی، صوتی و ... است و تجهیزات و امکانات موجود در آن نیز مستهلک شده و نیاز است در جهت به روز رسانی این سالن پیگیری های موثری صورت بگیرد.
محمدی افزود: فرمانداری پیشوا نامه نگاری های اولیه را با مسئولان فرادستی در استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی در جهت تجهیز این سالن صورت داده است و نیاز است تا جمعیت هلال احمر نیز همکاری و پیگیری لازم در این خصوص را انجام دهد.
شایان ذکر است، در این دیدار سیدجمال جلیلی و سروش کریمی معاونین سیاسی انتظامی و برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری و حمیدرضا تاجیک رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پیشوا نیز حضور داشتند. /خبرنگار: فاطمه طرقی قزلجه/













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن