تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819564052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاج: فرقی بین تیم ملی فوتبال و فوتسال قائل نیستم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، مهدی تاج- رئیس فدراسیون فوتبال که برای حضور در کنار تیم ملی فوتسال در کلمبیا به سر می‌برد در جلسه با بازیکنان و کادر فنی این تیم، پس از شنیدن صحبت‌های کادر فنی و  کاپیتان تیم و همچنین ضمن تایید همه موارد عنوان شده، گفت: شخصا هیچ تفاوتی بین تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی قائل نیستم و هر کدام از تیم‌ها جایگاه ویژه‌ای برای مسئولین فدراسیون داشته و مهم هستند. هر تیم در حد و اندازه‌های خود مورد توجه قرار می‌گیرد و بدون شک تمامی مسائل و مشکلات تیمها پس از بررسی و آنالیز از سوی کارشناسان، رفع خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال خطاب به بازیکنان، اظهار کرد: بازی و شکست مقابل تیم قهرمان جهان را به دست فراموشی بسپارید. مهم بازی خوب شما بود که در این دیدار صورت گرفت و اگر از فرصت‌هایی که در اختیار داشتید، استفاده می‌کردید شش بر پنج پیروز میدان بودید.

وی ادامه داد: تاکید می‌کنم که مردم ایران اعتقاد زیادی به بازیکنان تیم ملی فوتسال دارند و از پیروزی و موفقیت آنها خوشحال می‌شوند. معتقدم پیروزی‌های شما و خوشحال شدن مردم عزیز کشورمان کمتر از تیم ملی فوتبال نیست. بر همین اساس تمام تلاش خود را برای دو بازی پیش‌رو به کار گرفته تا پیروز میدان شوید و دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کنید.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه به بازیکنان اعلام کرد که بدون شک استحقاق حضور در مراحل بالای جام جهانی دارند. وی در این‌باره گفت: امیدوارم با پیروزی دو بازی آینده به جایگاه خود در رده‌های جهانی برسید. ما روی تک تک شما حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم و با تلاش و پشتکاری که از شما سراغ دارم، مطمئنم این مهم رخ می‌دهد.

تاج در پایان بیان کرد: تمام نیازهای بازیکنان به جاست. شما سرمایه‌های ایران هستید و مردم ایران ذاتا فوتبال و فوتسال دوست هستند و علیرغم مشکلات، بیشترین تلاش خود را به کار می‌گیرید تا دل مردم را شاد کنید.




۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن