تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820386500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوردبین‌: علیپور، طارمی و مسلمان گلزنی می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: محمود خوردبین با تسلیت به بهادر عبدی به خاطر درگذشت پدر و مادرش در سانحه رانندگی اظهار کرد: داربی بازی مهمی است. هرچقدر هم بگویند که این بازی معمولی است به نظرم داربی مهم‌ترین بازی فوتبال ایران است و مورد توجه همه قرار می‌گیرد. شکر خدا بازیکنان‌مان از نظر بدنی و روحی سرحال هستند و در طول هفته گذشته تمرین‌های خوبی را سپری کرده‌ایم. یک تساوی خوب در تبریز کسب کردیم و فکر می‌کنم می‌توانیم نتیجه خوبی را هم در داربی کسب کنیم.

او درباره وضعیت استقلال و اینکه گفته می‌شود در صورت شکست این تیم منصوریان از هدایت آبی‌پوشان کنار گذاشته می‌شود گفت: این موضوع به ما ربطی ندارد. ما فوتبال خودمان را بازی می‌کنیم و تیم‌های دیگر بر اساس عملکرد ما آماده می‌شوند. مربی ما تمرینات و تاکتیک‌های مورد نظرش را در نظر گرفته است.

سرپرست پرسپولیس درباره مصدومیت چند بازیکن این تیم مانند رضاییان، حسینی، امیری و گولچ ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله این بازیکنان به خصوص رضاییان و حسینی آماده می‌شوند. وضعیت امیری تا حدودی مبهم است چرا که او هنوز هم احساس درد می‌کند و مصدومیتش شدیدتر از سایرین است.

خوردبین با بیان اینکه این دیدار پنجاه و سومین داربی او محسوب می‌شود، گفت: تیم ما از نظر جدول رده‌بندی و روحی و روانی بالاتر از حریف است و به دنبال این هستیم که برنده بازی شویم. به نظرم تیمی که از نظر روحی و روانی خوب باشد برنده بازی می‌شود و فوتبال در درجه دوم قرار دارد. ما تلاش زیادی برای این بازی کردیم و به دنبال این هستیم که بر حریف‌مان غلبه کنیم. فکر می‌کنم علیپور، طارمی و مسلمان در این بازی گلزنی می‌کنند.

سرپرست پرسپولیس درباره اینکه از کدام داربی‌ها خاطره دارد، گفت: داربی‌ای که با گل من به تساوی کشیده شد بسیار خوب بود و در سال‌های اخیر هم داربی 4-2 سال گذشته و بازی‌ای که با گلزنی کریم باقری 2 بر یک شد را بسیار دوست دارم.

او درباره قضاوت علیرضا فغانی در این دیدار گفت: به او تبریک می‌گویم چرا که او تا به حال توانسته دیدارهای بزرگی مانند فینال المپیک را قضاوت کند. در این بازی همه چیز دست اوست و فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشد.

خوردبین درباره صندلی‌گذاری طبقه دوم ورزشگاه و کاهش ظرفیت آن گفت: بلیت‌فروشی که به پایان رسیده اما فکر می‌کنم باز هم هواداران هر طور شده خودشان را به ورزشگاه می‌رسانند و تعداد حاضران بیش از ظرفیت ورزشگاه خواهد بود.





۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن