تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819929677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چینی: نگران دربی نیستیم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ورزش سه: علی چینی در مورد ضعف بدنی استقلال در بازی با ماشین سازی که باعث افت این تیم شد گفت: من این حرف را قبول ندارم. شما ببینید در 10 دقیقه پایانی بازی با ماشین سازی حتی دو دفاع وسط ما هم به داخل محوطه جریمه حریف آمده بودند و این نشان می دهد تیم ما اصلا ضعف بدنی ندارد و این مشکل برطرف شده است.

او ادامه داد: دلیل ناکامی ما یک کلمه است و آن هم بدشانسی. شما ببینید اگر فقط توپ های ما در 2 بازی با صنعت نفت آبادان و ماشین سازی گل می شد ما الان جزو 3 تیم بالای جدول بودیم. ما فقط باید امیدوار باشیم که بدشانسی دست از سر تیم ما بردارد تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

مربی استقلال در مورد دربی و نا امیدی هواداران این تیم هم می گوید: من فکر می کنم اگر بدشانس نباشیم می توانیم پرسپولیس را شکست بدهیم. واقعا از همه نظر آماده دربی هستیم و هیچ نگرانی بابت این بازی نداریم. هواداران نگران نباشند و بدانند استقلال در بهترین فرم به مصاف پرسپولیس می رود.

چینی در مورد اینکه گفته می شود استقلال در صورت شکست اخراج می شود هم گفت: من در این باره نظر نمی دهم چون اطلاعی در این باره ندارم. تمام تمرکز ما در حال حاضر روی  تمرینات استقلال است.





۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن