تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814588725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۲ ویژگی برتر آیفون‌های جدید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
۱۲ ویژگی برتر آیفون‌های جدید

آیفون


شناسهٔ خبر: 3771634 - شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
مجله مهر > دیگر رسانه ها

.jwplayer{ display: inline-block; } عرضه رسمی گوشی های جدید آیفون از روز گذشته در ۲۸ کشورآغاز ‌شد.مشتریان از چند روز پیش بیرون از فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل در سراسر جهان صف بسته‌اند. خراسان نوشت: سهام اپل به ۱۱۱دلار رسیده که از زمان رونمایی از آیفون ۷و ۷پلاس ۵/۳ درصد رشد پیدا کرده است.در این مطلب با ۱۲ویژگی برتر آیفون ۷ آشنا می شوید.
۱- طراحی:خطوط آنتن برای ارائه نمای ظاهری زیبا و کمتر تهاجمی، بازطراحی شده است.همچنین برآمدگی دوربین به منظور القای حس یکپارچگی بیشتر، از همان آلومینیم بدنه تراشیده شده که باعث استحکام بیشتر برآمدگی دوربین هم می شود.
۲- قدرت:قدرت پردازشی آیفون ۷و آیفون ۷پلاس به وسیله پردازنده سیستم روی چیپ (SoC) تحت عنوان A۱۰ Fusion تامین می‌شود.به گزارش zoomit ،پردازنده‌ A۱۰ تراشه‌ ۶۴بیتی ۴هسته‌ای است که دارای ۲ هسته با عملکرد بسیار بالا و ۲هسته با راندمان بسیار بالا ست. هسته‌های با عملکرد بالا ۴۰درصد سریع‌تر از پردازنده A۹ اپل بوده و هسته‌های با راندمان بالا دارای یک پنجم قدرت ۲ هسته با عملکرد بالا هستند.آیفون ۷و آیفون ۷پلاس همچنین به پردازنده‌ گرافیکی (GPU) ۶ هسته‌ای مجهز است که ۵۰درصد سریع‌تر از تراشه‌ A۹ قبلی اپل است.اپل در مراسم معرفی آیفون ۷ادعا کرد تراشه‌ A۱۰ Fusion، قدرتمندترین پردازنده میان پردازنده‌های گوشی‌های هوشمند است. آیفون ۷ اپل با کسب امتیاز ۱۷۸۳۹۳در تست بنچمارک انتوتو  رکورد شکنی کرده که گویای صحت همه موارد ادعا شده است.
۳- صفحه نمایش:نمایشگر رتینا اچ‌دی به روز شده‌ موجود در آیفون ۷، ۲۵درصد روشنایی بیشتری نسبت به صفحه نمایش آیفون ۶ اس دارد. این صفحه نمایش علاوه‌بر پشتیبانی از لمس سه بعدی از مدیریت رنگ بهبود یافته هم بهره‌مند است.
۴- حافظه‌ ذخیره‌سازی:اپل ظرفیت حافظه‌ ذخیره‌سازی آیفون‌های جدید را ۲برابر کرد. مدل پایه‌ آیفون ۷دارای حافظه‌ ذخیره‌سازی ۳۲گیگابایتی، مدل رده متوسط دارای ۱۲۸گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی و مدل رده بالا از حافظه‌ ذخیره‌سازی ۲۵۶گیگابایتی بهره‌مند است.
۵- شارژدهی باتری:آیفون ۷حداقل ۲ساعت عمر شارژدهی باتری بیشتری نسبت به آیفون ۶اس دارد. آیفون ۷پلاس هم در مقایسه با آیفون ۶اس پلاس، دارای حداقل یک ساعت عمر شارژدهی بیشتر است.
۶- دوربین آیفون ۷:دوربین iPhone ۷ به طور کامل جذاب‌تر شده و ویژگی‌های برجسته آن شامل مواردی است که در ادامه بیان می شود :لرزش‌گیر اپتیکال تصویر،لنز ۶ تکه،حسگر ۱۲مگاپیکسلی با ۶۰درصد سرعت بیشتر و ۳۰درصد بهره‌وری انرژی بالاتر،فلاش True Tone با ۴ چراغ LED،دوربین جلویی ۷ مگاپیکسلی .
۷- دوربین آیفون ۷پلاس:دوربین دوگانه‌ آیفون ۷ پلاس حتی بهتر از دوربین آیفون ۷ است ودارای قابلیت بزرگ‌نمایی (zoom) جدیدی بوده و به ۲لنز ۱۲مگاپیکسلی مجهز است.یکی از این لنزها با فاصله‌ کانونی ۲۸میلی متری،زاویه دید عریضی داشته و دیگری با فاصله‌ کانونی ۵۶میلی متری،لنز تله‌فتو است.در نتیجه، آیفون ۷پلاس امکان بزرگ‌نمایی سخت‌افزاری (اپتیکال) ۲برابری و امکان بزرگ‌نمایی ۱۰برابری را فراهم می‌کند.
۸- دکمه‌ جدید هوم:آیفون ۷و آیفون ۷پلاس به دکمه‌ هوم جدیدی مجهز شده‌اند که از فناوری فورس تاچ پشتیبانی می کندو دارای موتور تپتیک (Taptic) است که با ایجاد لرزش، حس لمس دکمه‌ فیزیکی را القا می‌کند.
۹- رنگ‌های جدید:اپل رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و رزگلد را حفظ کرده، اما رنگ خاکستری فضایی را از خط تولید آیفون ۷خارج کرده و به جای آن،رنگ‌های جدیدمشکی مات (black) و مشکی بسیار براق (jet black) را افزوده است.
۱۰- مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب:آیفون ۷و آیفون ۷پلاس دارای استاندارد IP۶۷ هستند.طبق این استاندارد،کاربران می‌توانند آیفون ۷ خود را تا عمق یک متری، به مدت ۳۰دقیقه زیر آب نگه دارند.
۱۱- صدا:آیفون‌های جدید به بلندگوی استریو مجهز و میزان صدای آن‌ها ۵۰درصد نسبت به اسپیکرهای استفاده شده در آیفون ۶اس بلندتر است.همچنین، ایرپادهای مبتنی‌بر اتصال لایتنینگ (EarPod) جایگزین مدل قبلی شده و یک مبدل لایتنینگ به جک صوتی در بسته‌بندی آیفون‌های جدید عرضه خواهد شد.
۱۲- فناوری بی‌سیم جدید:تراشه‌ جدید W۱ اپل، نوع جدیدی از فناوری بی‌سیم را در همه‌ دستگاه‌های اپلی ارائه می‌ کند. برای اتصال دستگاه‌های اپلی، کافی است آن‌ها را به یکدیگر نزدیک کنید. نسخه‌های ۳۲گیگابایتی آیفون ۷و آیفون ۷پلاس با قیمت‌های ۶۴۹و ۷۴۹دلار عرضه خواهند شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن