تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798409081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اصفهان بر فعالیت مبلغان دینی در فضای مجازی تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: امام جمعه اصفهان بر فعالیت مبلغان دینی در فضای مجازی تاکید کرد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان بر ورود و فعالیت مبلغان دینی در فضای مجازی به منظور مقابله با شبه افکنی دشمنان درباره مسائل اعتقادی و دینی تاکید کرد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد  در گردهمایی ائمه جماعات شمال غرب اصفهان با اشاره به گسترش گرایش مردم بویژه نسل جوان به استفاده از فضای مجازی، گفت: دشمنان همواره در حال تدارک علیه خدا و ائمه معصومین(ع) در فضای مجازی هستند.
وی افزود: بنابراین در چنین شرایطی، وظایف روحانیان برای پاسخگویی به شبهات بسیاری که در فضای مجازی مطرح می شود، چندین برابر است.
امام جمعه اصفهان با اشاره به روایتی از امام محمد باقر (ع) اضافه کرد: رهبر انقلاب بر لزوم ورود روحانیت به فضای مجازی تاکید کرده اند زیرا برخی از مردم متأسفانه تحت تاثیر قرار می گیرند و این شبهات را به سادگی باور می کنند بنابراین لازم است که به این شبهات پاسخ داده شود.
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به انتشار تصاویری از کودکان محروم آفریقایی در فضای مجازی که مهربانی و رازق بودن خدا را هدف قرار داده بود، افزود: متأسفانه برخی افراد از این شبهات اثر می پذیرند در حالیکه پاسخ این شبهه ها بارها داده شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، وی با بیان اینکه جواب برخی مسائل بخوبی مشخص است، اظهارکرد: ما انسانها به عنوان مأموران خدا در روی زمین برای حمایت و کمک به یکدیگر هستیم بنابراین اگر کسی واقعا دلش برای محرومان سوخته است باید ابتدا خودش وارد میدان عمل برای حمایت از محرومان و گرسنگان شود نه اینکه برای ضربه زدن به اعتقادات و باورهای مردم شبهه افکنی کند.
مدیر حوزه علمیه اصفهان خاطرنشان کرد: تخلفات ما انسانها که نمایندگان خداوند در روی زمین هستیم موجب بروز مشکلات در جهان شده است.
وی افزود: به جای اینکه خدا را مقصر بدانیم باید ببینیم تا چه حد به وظایف خود عمل کرده ایم.
آیت الله طباطبایی نژاد بیان کرد: کسانی که این شبهات را مطرح و از فضای مجازی برای نشر آنها استفاده می کنند، هدفی جز ضربه زدن به دین ندارند بنابراین، وظیفه ما است که با فعالیت در فضای مجازی به هدایتگری بپردازیم و اگر در این زمینه غفلت کنیم نتوانسته ایم به وظایف مهم خود عمل کنیم.
وی با اشاره به وابستگی انسان در همه زمینه ها به الطاف الهی، اظهارکرد: انسان از خود چیزی ندارد، هرچه که هست متعلق به خداست، اینطور نیست که می گویند امام حسین(ع) همه چیز خود را داد و از خدا طلب کرد که به جای آن باید امت من را ببخشی.
امام جمعه اصفهان اضافه کرد: قرار نیست کسی، طلبکار خدا باشد، کسی نمی تواند بگوید چیزی را از دست دادم و به جای آن می توانم از خداوند طلبکار باشم.
آیت الله طباطبایی نژاد با تبیین مراتب شفاعت تصریح کرد: قرار نیست شفاعت به کسانی برسد که اهل دین و اهل عمل کردن به شرعیات و احکام الهی نیستند، اگر کسی محب و دوستدار اهل بیت(ع) است باید بنابر محبت ایشان به فرمایشات ائمه معصومین(ع) و دستورات ایشان احترام بگذارد، در اینصورت است که شخص مشمول شفاعت خواهد شد.
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نباید مبلغان و روحانیون مغرور شوند، تصریح کرد: اگر مغرور شویم از وظایف خود بازخواهیم ماند.
وی با نباید لباس مقدس روحانیت و داشتن منبر و مسجد و محراب، ما را مغرور کند، اگر به خود مغرور شویم از وظایف خود غافل خواهیم شد. 






۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن