تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803687272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه شهرستان شوط تاکید کرد آمریکا منشأ اقدامات ضد حقوق بشری علیه ایران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه شهرستان شوط تاکید کردآمریکا منشأ اقدامات ضد حقوق بشری علیه ایران
خبرگزاری فارس: آمریکا منشأ اقدامات ضد حقوق بشری علیه ایران
امام جمعه شهرستان شوط با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی، گفت: آمریکا همه‌ جنایات و اقدامات ضد حقوق بشری را به نام حمایت از حقوق بشر در ایران انجام داده و این معنای حقوق بشر آمریکایی است.

حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی، اظهار داشت: آمریکا همه‌ جنایات و اقدامات ضد حقوق بشری را به نام حمایت از حقوق بشر در ایران انجام داده و این معنای حقوق بشر آمریکایی است.
وی با بیان اینکه روزهای ششم تا دوازدهم تیرماه به ‏عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده، افزود: ششم تیر ماه مقام معظم رهبری را در مسجد ابوذر تهران ترور کردند و در هفتم تیرماه حزب جمهوری اسلامی را منفجر کردند و در اثر آن انفجار شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران انقلاب به شهادت رسیدند.
وی با بیان اینکه هشتم تیرماه مناطق مسکونی شهر سردشت را توسط بمب‌افکن‌های عراقی بمباران شیمیایی کردند، یادآور شد: دهم تیر ماه بخاطر عملیاتی کردن کودتای 28 مرداد‏ عملیات آژاکس توسط آمریکا تصویب گردید و در دوازدهم تیر ماه ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس حمله کرد.
هاشمی بیان داشت: در این مدت 17 هزار نفر انسان بی‏گناه در اثر اقدامات تروریستی به شهادت رسیدند و در جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس بیش از 200 هزار نفر به شهادت رسیدند و بیش از 700 هزار نفر مجروح شدند و در اثر کاربرد سلاح‌های شیمیایی بیش از 13 هزار نفر شهید شدند و بیش از 100 هزار نفر مجروح گردیدند و در راه مبارزه با مواد مخدر بیش از 4 هزار نفر از ماموران نیروی انتظامی و مرزی به شهادت رسیدند.
امام جمعه شهرستان شوط تصریح کرد: آمریکا همه‌ این جنایات را به نام حمایت از حقوق بشر در ایران انجام داده و این معنای حقوق بشر آمریکایی است به طوری که حضرت امام می‌فرماید آنهایی که بشر را پایمال می‏‌کنند، دم از حقوق بشر می‏‌زنند! آنهایی که از آن‏ طرف دنیا آمده‏‌اند و این‏ طرف دنیا را به آتش کشیده‌‏اند، از حقوق بشر صحبت می‏‌کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر و قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، ادامه داد: مردم شهرستان شوط نیز به مانند سایر شهرها و در کنار مسلمانان جهان به فرمان حضرت امام و مقام معظم رهبری لبیک گفته و در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند که به پیام ظلم ستیزی امیرمؤمنان پاسخ مثبت دادند.
هاشمی خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس روز نمایش وحدت امت اسلامی و روز مرگ رژیم اشغالگر قدس آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان از جانب رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران به نام روز جهانی قدس نام‌گذاری شد.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند روز قدس یک روز جهانی است و یک پیام جهانی هم دارد؛ نشان دهنده این است که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی‌‏رود و لو این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین دولت‌های عالم برخوردار باشد.
وی یادآور شد: امروز بعد از شش دهه اشغالگری سرزمین‌های فلسطینی جهان شاهد حملات وحشیانه، نامشروع و غیر انسانی جنگنده‌های رژیم آل سعود به نیابت از رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌پناه یمن است.
امام جمعه شهرستان شوط ادامه داد: رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیست برای اینکه اختلاف را میان ملت‌های مسلمان بکشد و افکار عمومی جهان را از فلسطین منحرف کند و بدین طریق امنیت خود را تأمین نماید در سوریه، عراق و یمن توسط تکفیری‌ها، مردم مسلمان را قتل عام می‌کند.
انتهای پیام/61005/و40

95/04/12 :: 08:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن