تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802530833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گواردیولا: احترام زیادی برای مورینیو قائل هستم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وبسایت نود: پپ گواردیولا در آستانه دربی فردا شهر منچستر تاکید تیمش می داند در مقابل منچستر یونایتد می خواهد چگونه بازی کند. سرمربی پیشین بارسلونا و بایرن مونیخ همچنین اعلام کرده کلودیو براوو در این بازی در درون دروازه سیتی قرار خواهد گرفت.


گواردیولا در نشست خبری امروز خودش پیش از دربی حساس شهر منچستر که فردا در ورزشگاه الدترافورد برگزار می شود گفت:


احترام زیادی برای مورینیو قائل هستم. همیشه سعی می کنم از همه همکارانم چیز یاد بگیرم و از مورینیو هم چیزهایی یاد گرفتم. رسانه ها این بحث رقابت را درست کردند و ما نمی توانیم کاری در این مورد بکنیم. او در زمان حضور سر بابی رابسون در بارسلونا مربی من بود. بله دوران حضور روی نیمکت رئال و بارسا برای هر دو ما آسان نبود اما سه هفته پیش در جلسه مربیان لیگ برتر یکدیگر را دیدیم. صحبت خوبی با رونالد کومان و تونی پولیس داشتیم. البته که دعوت مورینیو برای نوشیدنی پس از پایان بازی را قبول می کنم.


براوو مشکلی برای بازی ندارد. پایش درد می کرد اما در دو روز گذشته تمرین کرده و در بازی فردا در درون دروازه قرار می گیرد. کمپانی هم در تمرینات شرکت کرده اما منتظر نتایج آزمایش خونش هستیم و در مورد او ریسک نمی کنیم. سانه و گوندوغان هم در تمرینات شرکت کردند و وضعیت بهتری دارند.


من سه بازی یونایتد در لیگ را دیدیم و مثل ما بازی به بازی بهتر شدند. مارسیال خیلی سریع است و ماتا در بین خطوط حریف خطرناک است. در مورد کیفیت رونی و ابراهیموویچ هم که شکی نیست. آن ها بازیکنان قد بلند زیادی دارند و کنترل شان دشوار است. مثل تیم های گذشته منچستر یونایتد قدرتمند هستند.


ما می دانیم در بازی فردا چگونه می خواهیم مقابل یک تیم بسیار خوب بازی کنیم. می خواهیم بازی را کنترل کنیم و دوست ندارم ضد حمله بخوریم. دوست دارم مثل ۵ بازی گذشته بازی کنیم.


ابتدا اجازه دهید این دربی را تجربه کنم تا بعد بتوانم آن را با دربی اسپانیا و مونیخ مقایسه کنم. همه این دربی ها برای رسانه ها یکسان است. به نکات خوب و بد زیادی پرداخته می شود و ساعت ها صرف آنالیز تیم های می شود. خوشحالم که حضور در لیگ انگلیس و دربی منچستر را تجربه می کنم. دیشب به رستورانی در منچستر رفتم و رفتار مردم مودبانه بود. هواداران یونایتد به من سلام کردند و هواداران سیتی مرا بغل کردند.


احترام زیادی برای زلاتان و کاری که برای فوتبال انجام داده قائل هستم. او یکی از بهترین بازیکنان دنیا است. بهترین بازیکنان دنیا هنگام ورود به یک باشگاه با استعدادشان همه را تحت تاثیر قرار می دهند. برای عده ای طول می کشد تا با تیم و محیط جدید تطبیق یابند اما بهترین بازیکنان خیلی سریع خودشان را تطبیق می دهند و زلاتان یکی از بهترین ها است.




۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن