تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802537139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاریخچه رویایی مورینیو- گواردیولا (گزارش تصویری)


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تاریخچه رویایی مورینیو- گواردیولا (گزارش تصویری)
ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا، دو سرمربی نامدار فوتبال جهان، دوباره و البته این بار در قالب دربی منچستر به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، به صورت اجمالی، نگاهی به 16جدال این دو سرمربی نامدار خواهیم انداخت.   1- اینتر 0 - بارسلونا 0   در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان سال 2010، این دو مربی در دیداری سرد و بی روح، تن به تساوی بدون گل در ورزشگاه سن سیرو دادند.    

    2- بارسلونا 2- اینتر 0   در بازی برگشت، بارسا با ارائه یک بازی برتر با 2 گل پدرو و پیکه حریف را شکست داد تا مورینیو علاوه بر تمجید از بازی حریف، ابراز امیدواری کند که این دو تیم دوباره به هم برخورد کنند.    

    3- اینتر 3 – بارسلونا 1   پیش بینی مورینیو به حقیقت پیوست و اینتر تنها گل پدرو در نیمه اول را با بازگشتی فرامش نشدنی و سه گل اسنایدر، میلیتو و مایکون پاسخ داد. همه چیز به بازی برگشت نیوکمپ کشیده شد.    

    4- بارسلونا 1 – اینتر 0   گل دقیقه 84 پیکه برای صعود بارسا کافی نبود و اخراج تیاگو موتا در نیمه اول و 10 نفر شده اینتر بیش از 70 دقیقه نیز منجر به حذف شاگردان ژوزه نشد. خوشحالی اغراق آمیز مورینیو، از صحنه های به یاد ماندنی آن دیدار است.    

    5- بارسلونا 5 – رئال مادرید 0   بازگشت موربنیو به نیوکمپ در قامت سرمربی رئال، تلخترین شکست دوران مربیگری او را رقم زد. بارسلونا با زدن 5 گل، انتقام سختی از شکست چند ماه قبل در برابر مورینیو گرفت.    

    6- رئال مادرید 1 – بارسلونا 1   اولین سکانس از 4 گانه آوریل 2012، با تساوی 1-1 و با دو گل کریس رونالدو و مسی پایان یافت. در این دیدار، اولین گل مسی به تیم های مورینیو و اولین گل رونالدو به بارسا به ثمر رسید.    

    7- رئال مادرید 1 – بارسلونا 0   ضربه سر تماشایی رونالدو در دقیقه 103، کهکشانی ها را فاتح کوپادل ری آن سال کرد. گل مشکوک پدرو، تا مدت ها دستمایه اعتراض هواداران بارسا و گواردیولا بود.    

    8- رئال مادرید 0 – بارسلونا 2   اخراج په په با تکل خشن روی پای دنی آلوز، پایه گذار پیروزی بارسا در دیدار رفت  مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود. گل رویایی مسی با جا گذاشتن لشکری از مدافعان رئال، تا مدت ها در اذهان طرفداران این تیم باقی خواهد ماند.    

    9- بارسلونا 1 – رئال مادرید 1   با توجه به جنجال های دور رفت و اخراج مورینیو، این دیدار با آرامش بیشتری برگزار شد و گل های پدرو برای بارسا و مارسلو برای رئال، حکم به صعود شاگردان گواردیولا به فینال لیگ قهرمانان داد.    

    10-رئال مادرید 2 – بارسلونا 2   بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا، با گل مسوت اوزیل در جریان بود که دو گل زیبا از مسی و داوید ویا، بارسلونا را در برنابئو پیش انداخت. شوت زیبای ژابی آلونسو، همه چیز را به نیوکمپ موکول کرد.    

    11- بارسلونا 3 – رئال مادرید 2   ابتدا اینیستا بارسا را پیش اندخت اما گل رونالدو بازی را به تساوی کشاند. باز هم مسی گلزنی کرد اما با گل بنزما، همه چیز در آستانه کشیده شدن به وقت اضافی بود که سوپر گل لیونل مسی در دقایق پایانی، حکم به پیروزی دوباره گواردیولا برابر مورینیو داد. درگیری های آخر بازی و فرو کردن انگشت مورینیو در چشم ویلانوا، هرگز از ذهن هواداران فوتبال نخواهد رفت.    

    12- رئال مادرید 1 – بارسلونا 3   گل ثانیه 23 بنزما، با 3 گل الکسیس سانچز، ژاوی و فابرگاس پاسخ داده شد تا روند شکست ناپذیری گواردیولا برابر مورینیو در لالیگا نیز ادامه پیدا کند.    

    13- رئال مادرید 1 – بارسلونا 2   مرحله رفت کوپا دل ری، با گل دقایق ابتدایی رونالدو کلید خورد اما کارلوس پویول و اریک آبیدال، باز هم شکست سختی را به شاگردان مورینیو در برنابئو تحمیل کردند.    

    14- بارسلونا 2 – رئال مادرید 2   علیرغم حملات سنگین رئال در ابتدای بازی، بارسا با 2 گل پدرو و دنی آلوز نیمه اول را به سود خود پایان برد و دو گل رونالدو و بنزما در نیمه دوم نیز حکم به صعود لوس بلانکوس نداد. درگیری های انتهای بازی و اخراج راموس نیز کم کم به جزء لاینفک الکلاسیکو تبدیل شده بود.    

    15- بارسلونا 1 – رئال مادرید 2   بالاخره طلسم بارسلونا در نیوکمپ شکست و رئال با پیروزی در این دیدار، قهرمانی خود در لالیگای 2012 را قطعی کرد. گل نیمه اول خدیرا توسط الکسیس سانچز پاسخ داده شد اما فرار دیدنی رونالدو، گلزنی در نیوکمپ و خوشحالی خاص او، بی شک یکی از ماندگارترین خاطرات هواداران رئال در سالهای اخیر را رقم زد.    

    16- بایرن مونیخ 2 – چلسی 2   بعد از چند سال دوری، این دو مربی در قالب دو تیم جدید به مصاف هم رفتند. گل ثانیه های پایانی خاوی مارتینز، بازی را به ضربات پنالتی کشاند و پیروزی، باز هم از آن گواردیولا شد. البته مورینیو در اظهار نظری جالب عنوان داشت که تیم برتر باخت و آنها فقط پنالتی‌های بهتری نواختند.    

 

21:50  1395/06/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن