تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820381442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقابل رویاهای سیر در ابرها و طلسم شکنی در ورزشگاه آزادی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با دربی 83/ تقابل رویاهای سیر در ابرها و طلسم شکنی در ورزشگاه آزادی دربی شماره 83 از ساعت 17 آغاز می شود؛ آیا استقلال بحران زده می تواند پس از 1738 روز طعم برد در دربی را بچشد.
۱۳۹۵ جمعه ۲۶ شهريور ساعت 02:07

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ هشتاد و سومین دربی بزرگ شهر تهران در شرایطی از ساعت 17 با قضاوت علیرضا فغانی آغاز خواهد شد که بنا بر آنچه سایت فروش بلیط اعلام کرده است 76 هزار قطعه بلیط این دیدار پیش فروش شده است و ورزشگاه آزادی تمام سکوهای خود را پر شده خواهد دید. فغانی؛ کوه انگیزه با خاطرات بد علیرضا فغانی که به تازگی با قضاوت در فینال المپیک تاریخ ساز شد برای دومین بار سوت دربی را در دستانش خواهد گرفت. فغانی هر چند بدون شک در این دیدار استرس حساسیت بازی را نخواهد داشت، اما اشتباه وحشتناک او در آخرین قضاوتش برای پرسپولیس که منجر به شکست سرخ ها در تهران شد شاید کمی حساسیت را از سمت پرسپولیسی ها برایش زیاد کند تا کمی بیشتر در سوت زدن دقت کند. کابوس " حیا کن رها کن " در یک قدمی منصوریان هر چند علیرضا منصوریان وانمود می کند اوضاع فنی و روحی در تیمش خوب است اما حقیقت به نظر می رسد چیز دیگری باشد. بدون برد ماندن در لیگ برتر شانزدهم طی 5 هفته ابتدایی بدون شک به معنی بحران برای گران ترین تیم تیم لیگ برتر شانزدهم خواهد بود و کاسه صبر هواداران این تیم در معرض لبریز شدن است. علیرضا منصوریان که روش بازی تیم هایش بیشتر مبتنی بر سیستم بازی مربی محبوبش کارلوس کی روش است شاید در این دیدار هم مانند آنچه در نفت انجام داد رو به دفاع مطلق بیاورد و بدنبال ضد حمله ها باشد. اما نکته قطعی درباره سرمربی آبی ها این است که او بدون شک محکوم است که طلسم 1738 روز بدون برد بودن استقلال مقابل پرسپولیس را بکشند و برد شماره 25 در تاریخ دربی را مقابل نام استقلال ثبت کند؛ منصوریان بهتر از هر کسی می داند که شکست در دربی با شرایطی که استقلال دارد سکوها رو بر علیه او متحد خواهد کرد و شعار " حیا کن رها کن " را به وضوح خواهد شنید. علی منصور برای این دیدار محروم ندارد اما ترجیح داده قلم قرمزش را روی نام امین حاج محمدی بازیکن میلیاردی اش و آرش افشین ستاره اسبق فولاد خوزستان بکشد تا این نفر را از حضور در دربی محروم کند. پروفسوری که ابرها رو دوست دارد پرسپولیس فصل قبل رویایی بود و با برد قاطع 4 بر 2 در دربی شماره 82 رویایی تر شد تا برانکو تبدیل به محبوب ترین مرد روی سکوهای سرخ شود. تیم پروفسور که با خرید علی بیرانوند و سید جلال حسینی تقویت شده هر چند هنوز به خوبی فصل قبل بازی نمی کند اما صدرنشین لیگ است؛ می خواهد صدرنشین بماند و طلسم نباختن به استقلال را همچنان حفظ کند و با کسب پیروزی شماره 22 در دربی اختلاف با رقیب سنتی را به یازده برساند. فراموش نکنیم که این بازی برای برانکو هم می تواند جنبه های شخصی داشته باشد؛ او در مقابل فردی خواهد ایستاد که فصل قبل با سیستم تدافعی اش قهرمانی را از پرسپولیس گرفت و حالا روز انتقام برانکو از علی منصور رسیده است. در دیگر جهت این دیدار را می توان تقابل علیرضا منصوریان از معدود سرمربی های حامی کی روش با برانکویی دانست که در ماه های اخیر درگیری های گسترده ای با کی روش داشته است. مصدومیت وحید امیری که با شاهکار کارلوس کی روش در تیم ملی به پرسپولیس هدیه داده شد بدترین خبر برای برانکو بود، اما به نظر نمی رسد پروفسور با حضور علی علیپور دغدغه ای از بابت نبود او در دربی داشته باشد. بازگشت رامین رضائیان اتفاق خوبی بود که بدون شک می تواند در دربی حتی برای چند دقیقه هم عصای دست برانکو باشد. آنچه مشخص است جمعه پرسپولیسی آماده و با روحیه و با استرسی کمتر از تیم منصوریان در زمین قرار خواهد گرفت.      













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن