تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820257892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به چرخه اقتصادی روستایی از سیاست های دولت تدبیر و امید است


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: استاندار مازندران در جشنواره دختران روستایی ماهتو: توجه به چرخه اقتصادی روستایی از سیاست های دولت تدبیر و امید است ایلنا: استاندار مازندران گفت: ایجاد صندوق خرد روستایی ، اشتغال زنان روستایی و ایجاد فضای کسب و کار برای زنان روستایی را از برنامه های مهم دولت است.
توجه به چرخه اقتصادی روستایی از سیاست های دولت تدبیر و امید است

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، نمایشگاه یک روزه توانمندی های دختران روستایی " ماهتو" امروز در روستای آسیابسر برگزار شد. استاندار مازندران در حاشیه این نمایشگاه به قدمت تاریخی و وجود آثار تاریخی و میراثی در روستای آسیابسر اشاره کرد و گفت: با توجه به استعدادها و قابلیت های مناطق روستایی باید با حمایت از توامندی های روستا  به عنوان محل تولید، تلاش و با توسعه امکانات بومی و محلی بتوانیم در سال اقتصاد مقاومتی – اقدام و عمل شاهد توسعه روستاهای استان باشیم.
ربیع فلاح اسفاده از قابلیت ها و استعدادهای محلی را یکی از سیاست های مهم مقام معظم رهبری اعلام کرد و افزود: در دو سال اخیر کمیته روستایی با هدف هدایت گردشگران به روستاها تشکیل شد و 25 درصد گردشگران استان از روستاها بازدید کردند.
وی با بیان اینکه 45 درصد جمعیت مازندران در روستاها هستند ، ادامه داد:  در گذشته زنان روستایی به نسبت شرایط فعلی جایگاه بالاتر و بهتری داشتند و در مزارع، صنایع دستی  و تبدیلی فعال و بخش مهمی از اقتصاد روستاها بر عهده ی آنان بود.
استاندار مازندران با اشاره  به ورود نوآوری های جدید و امکانات زیرساختی در روستاها گفت: در هفته دولت سال جاری 1600 روستای استان به زیرساخت اینترنتی مجهز شدند که باید از نوآوری های جدید در جهت تولید ، خدمات و رفاه مردم استفاده کرد.
ربیع فلاح  ایجاد صندوق خرد روستایی ، اشتغال زنان روستایی و ایجاد فضای کسب و کار برای زنان روستایی را  از برنامه های  مهم دولت  اعلام کرد و افزود: علی رغم امکانات زیرساختی و توانایی های بالقوه ، از آنها بهره برداری نشد.
وی توجه به چرخه اقتصادی روستایی را از سیاست های دولت تدبیر و امید برشمرد و ادامه داد: زنان روستایی بخش قابل توجهی از نیروهای استان هستند که همگام با مردان در تمام صحنه های اجتماعی، فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی حضوری فعال دارند.
استاندار مازندران در این مراسم خاطر نشان کرد: 100 میلیون تومان برای توسعه  زیرساخت گردشگری روستای آسیابسر شهرستان بهشهر  در نظر گرفته شد .
گفتنی است در پایان این مراسم از 25 دختر نمونه روستایی مازندران تجلیل شد.
 

۱۳۹۵/۰۶/۲۵ ۱۵:۳۴:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن