تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813056909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از پابلو نرودا و آنگولا تا مادری که مواد مخدر می فروشد / معرفی نمایندگان 9 کشور به اسکار


واضح آرشیو وب فارسی:مازند مجلس: مازندمجلس: بلغارستان، لبنان، شیلی، کلمبیا، نیوزیلند، برزیل، لیتوانی، فیلیپین و پرتغال تازه ترین کشورهایی هستند که نمایندگان خود در جوایز اسکار امسال را معرفی کرده اند.
مازندمجلس :سرویس سینمایی هنرآنلاین: کمدی درام "بازنده ها" (Losers) به کارگردانی ایوایلو هریستوف بازیگر کهنه کار بلغاری نماینده بلغارستان در بخش فیلم خارجی زبان جوایز اسکار امسال خواهد بود.
این فیلم ژوئن پیش جایزه سینت جرج بهترین فیلم سی و هفتمین جشنواره فیلم مسکو را از آن خود کرد.
"بازنده ها"
سومین فیلم بلند داستانی هریستوف در مقام کارگردان، داستانی درباره بلوغ را به تصویر می کشد و درباره چهار دوست دبیرستانی در یک شهرستان کوچک است که آمدن یک گروه راک زندگی آن ها را برای همیشه عوض می کند. "بازنده ها" در جشنواره مسکو جایزه منتقدان فیلم روسیه همین طور جایزه فدراسیون باشگاه های فیلم روسیه را هم گرفت.
بلغارستان تا پیش از این 26 فیلم به آکادمی علوم و هنرهای سینمایی معرفی کرده، اما هیچ وقت نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان نشده است.
تریلر جنایی/کمدی "خیلی کله گنده" (Very Big Shot) به کارگردانی میرجان بو شعیا به نمایندگی از لبنان در بخش فیلم خارجی زبان رقابت می کند.
اولین فیلم بلند داستانی بو شعیا سال گذشته اولین بار در جشنواره تورنتو روی پرده رفت و بعد در پانزدهمین دوره جشنواره فیلم مراکش برنده جایزه اصلی جشنواره - ستاره طلایی یا جایزه بزرگ – شد. این فیلم در ده ها جشنواره دیگر هم روی پرده رفته است.
"خیلی کله گنده"
داستان "خیلی کله گنده" در بیروت روی می دهد و درباره یک قاچاقچی خرده پا مواد مخدر است که با کمک یک فیلمساز دست کم گرفته شده، با زیرکی افکار عمومی را تحت تأثیر قرار می دهد.
لبنان تا پیش از این 12 بار در رقابت اسکار حضور داشته، اما نتوانسته است در بخش فیلم خارجی زبان نامزد شود.
شیلی فیلم زندگی نامه ای "نرودا" ...
[ مشاهده متن کامل خبر از پابلو نرودا و آنگولا تا مادری که مواد مخدر می فروشد / معرفی نمایندگان 9 کشور به اسکار در پایگاه خبری مجلس مازندران ]


پنجشنبه ، ۲۵شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مازند مجلس]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن