تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814693794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس سیا: پیدا کردن راه حل برای سوریه چند سال زمان می‌برد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
رئیس سیا: پیدا کردن راه حل برای سوریه چند سال زمان می‌برد
رئیس سیا: پیدا کردن راه حل برای سوریه چند سال زمان می‌برد رئیس سازمان سیا در اظهاراتی روز چهارشنبه گفته پیدا کردن راه حل برای سوریه چندین سال زمان خواهد برد.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ جان برنان، رئیس سازمان سیا روز چهارشنبه گفت که حل بحران سوریه به چند سال زمان نیاز دارد. برنان در اظهاراتی در «اندیشکده مطالعات راهبردی و بین‌المللی» گفت: «در طول این 36 سال که بر روی مسائل امنیتی کار کرده‌ام (موضوع سوریه) پیچیده‌ترین موضوعی بوده که با آن روبرو شده‌ام.»
 
رئیس سازمان سیا، در بخش دیگری از اظهاراتش به انتقادات محافل داخلی در آمریکا مبنی بر عدم استفاده از زور نظامی در سوریه اشاره کرد و گفت: «ای کاش ما این ورد جادویی را داشتیم. ما علی‌رغم چالش‌هایی که هنوز با آنها در آنجا موافقیم، همینکه آمریکا دارد تلاش می‌کند، خوب است.»
 
برنان در ادامه تصریح کرد: «راه‌حل‌هایی که قابل تحمیل به مردم و قابل اجرا باشند وجود ندارد.این راه حل‌ها، چندین سال زمان خواهد برد.»


منبع: فارس


95/6/25 - 09:22 - 2016-9-15 09:22:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن