تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802420107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوجاقی: نایب قهرمانی آسیا، کار گروهی بود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری مهر: حسین اوجاقی گفت: سطح کیفی این دوره از رقابتها همانند تمامی مسابقات رسمی که در آسیا برگزار می شود بسیار بالا بود. بخصوص ویتنام که در بازیهای آسیایی نتایج خوبی کسب کرده بود. در سایر تیم ها هم تک ستاره های بودند که باعث شد رقابتهای سطح بالایی را شاهد باشیم. 


وی افزود: نفرات تیم ما اولین حضور خود در مسابقات بزرگسالان آسیا را تجربه می کردند و عملکرد بسیار خوبی را هم به نمایش گذاشتند. چند نفری از تیم ملی جوانان به این رده آمده بودند و دو نفر هم که نفر دوم تیم ملی بودند. این نفرات واقعا عالی بودند و رقبای قلدر و خوبی را شکست دادند. در بخش ساندا نتایج خوبی کسب شد. در کنار کسب مدال ، برتری مقابل حریفانی از چین و ویتنام برای این نفرات بسیار حائز اهمیت بود. 


سرمربی تیم ملی ادامه داد: نتایجی که در این دوره از مسابقات رقم خورد حاصل یک کار تیمی بود و نمی توان گفت فقط حسین اوجاقی در آن تاثیرگذار بوده است. همه عوامل فدراسیون و برای رسیدن به هدفی با ارزش زحمات زیادی متحمل شدند  تا عنوان با ارزش نایب قهرمانی آسیا بدست آمد. 


اوجاقی با اشاره به نتایج دوره قبلی مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: نتیجه ما در بخش ساندا فوق العاده بود ، دوره قبل موفق به کسب چهار مدال طلا شدیم و در این دوره هم همین تعداد مدال طلا کسب شد ، سال ۲۰۱۲ نفراتی چون سیفی و قلی پور با تجربه طلای جهان به مسابقات اعزام شدند و در این دوره نفراتی داشتیم که اولین حضور خود را در میدان آسیایی را تجربه می کردند. 


وی در پایان گفت: از جوانگرایی در تیم ملی رضایت کامل داریم ، آینده ووشو ایران متعلق به همین جوانانی است که با تلاش فراوان دست به کار بزرگی زدند. مسئولان اتحادیه ووشو آسیا برای این نتیجه به تیم ایران تبریک گفتند و این بدان معناست که جوانان ما کار خود را به خوبی انجام دادند. 


تیم ملی ووشو کشورمان در پایان رقابتهای قهرمانی آسیا با کسب ۷ مدال طلا ، ۳ نقره و۵ برنز به عنوان نایب قهرمانی قاره کهن دست پیدا کرد. تیم دوئلین(با ترکیب محسن احمدی، رضا خلف زاده و امیر محمدرضایی)، مرتضی عظیمی ، معین تقوی، یزدان میرزایی، عرفان آهنگریان، شهربانو و الهه منصوریان هفت مدال طلا ،سعید فاضلی، رضا خلف زاده وفرشاد عربی سه مدال نقره ،سهیلا منصوریان، صدیقه دریایی، مریم هاشمی، اشکان دلفانی و مهدی محمدی ۵ مدال برنز برای تیم کشورمان در این رقابتها کسب کردند. 




۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن