تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820861986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روشن:افتخاری اگر مدیریت بلد بود قبل از بازی این‌طور حرف نمی‌زد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: روشن:افتخاری اگر مدیریت بلد بود قبل از بازی این‌طور حرف نمی‌زد
پیشکسوت استقلال گفت: مدیرعامل استقلال اگر مدیریت بلد بود در چنین شرایطی علیه منصوریان صحبت نمی‌کرد.
به گزارش نامه نیوز ، حسن روشن در خصوص شرایط استقلال پیش از دربی اظهار داشت: تفاوت این بازی با سایر بازی‌ها این است که استقلال بدون برد وارد دربی می‌شود و همین موضوع باعث می‌شوذ انگیزه بچه‌های استقلال برای برد بیشتر شود و به نظرم این موضوع یک برگ برنده برای استقلال است.

وی در خصوص صحبت‌هایی که در مورد برکناری منصوریان پس از دربی می‌شود گفت: این موضوع اصلاً درست نیست و منصوریان باید به کارش ادامه دهد. اگر بخواهند برای منصوریان مشکل ساز شوند ما پیشکسونان استقلال ساکت نخواهیم نشست و به موضوع ورود خواهیم کرد. منصوریان کسی نیست که بخواهند هفته ششم برکنارش کنند.

پیشکسوت استقلال درباره صحبت‌های مدیرعامل استقلال که گفته بود بعد از دربی درمورد منصوریان تصمیم‌گیری می‌شود عنوان کرد: افتخاری اگر مدیریت بلد بود چنین حرفی قبل از دربی نمی‌زد. او تجربه مدیریت فوتبال ندارد و گفته بود آمده تا استقلال را جمع و جور کند پس این چه حرفی است که می‌زند؟

روشن ادامه داد: افتخاری روز اول که به استقلال آمد گفت می‌خواهم چهارمین ستاره را برای استقلال بیاورم. بعد گفت دلم با فوتسال است. چند وقت بعدش هم گفت پرسپولیسی‌ها را دوست دارم.

وی درمورد اینکه گفته می‌شود استقلال مشغول مذاکره با اسکوچیچ است اظهار داشت: اسکوچیچ اگر مربی بود در فولاد می‌ماند. می‌خواهند منصوریان را برکنار کنند و این ساندویچ‌ها را به استقلال بیاورند. مربیان داخلی ما از همه خارچی‌هایی که در ایران مربیگری می‌کنند بهتر هستند.

پیشکسوت استقلال در پایان درخصوص پیش‌بینی‌اش از دربی گفت: به نظرم استقلال دربی را می‌برد.



منبع: میزان


۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن