تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817102591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضای FATF به نفع کشور، نظام و اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: امضای FATF به نفع کشور، نظام و اسلام است
یک عضو فراکسیون امید گفت: مشکلاتی که برای کشور به وجود می‌آید، در حقیقت از لحاظ منطقی ما را مجاب می‌کند که امضای FATF به نفع کشور، نظام و اسلام است.
آفتاب‌‌نیوز : حمید گرمابی در جلسه شورای اداری شهرستان فیروزه با تاکید بر اینکه ما همیشه باید منطقی فکر کرده و تصمیم عاقلانه بگیریم، اظهار کرد: مناسب‌ترین تصمیم همیشه از لحاظ ما بهترین تصمیم نیست، می‌توانست تصمیم‌ها بهتر از این باشد ولی شرایط دنیا شرایط واقعی است، باید با این شرایط واقعی با حفظ خط قرمزهایی که در نظام تعریف شده، بتوانیم مشکلات مملکت و نظام را حل کنیم.


وی با اشاره به موضوع FATF عنوان کرد: ما معمولا بر طبق دین مبین اسلام باید نظرات مختلف را بشنویم و از بین آن‌ها نظر برگزیده را انتخاب کنیم، در حال حاضر 198 کشور دنیا به جز ایران و کره شمالی عضو FATF هستند، یعنی تعداد اعضایی که عضو FATF هستند بیش از تعداد اعضای سازمان ملل است، ما در حقیقت مشکلات زیادی داریم، یعنی در حال حاضر کل کشور تحت تاثیر محدودیت‌هاست که در صورت امضای آن، تعداد محدودی از ارگان‌ها شامل محدودیت‌ها می‌شوند که چیز تازه‌ای هم نیست.


این عضو فراکسیون امید ادامه داد: ما بعد از انقلاب 37 سال تحت تحریم هستیم، همیشه راهش را نیز پیدا کردیم، خوشبختانه و به لطف خدای بزرگ ملت ما در این زمینه خیلی استعداد دارند، این مشکل عمده‌ای نیست که نتوان آن را حل کرد، این‌که برای کل کشور مشکل به وجود بیاوریم یا مشکل بخش محدودی را حل کنیم قابل حل است، کشور ما بعد از انقلاب اسلامی تحت تحریم بوده‌ و حالا تحریم‌ها شدت و ضعف داشته است، اما باز هم می‌توانیم راهی برای آن پیدا کنیم.


گرمابی با بیان اینکه در قوانین بین‌المللی برای معادلات پولی یک سری قوانین است، گفت: مثل این‌که یک نفر بخواهد فوتبال بازی کند ولی بگوید می‌خواهم با دست بازی کنم، نمی‌شود یک نفر هم فوتبال بازی کند و هم  بگوید من قوانین بازی فوتبال را قبول ندارم، تعداد کشورهایی که عضو FATF نیستند انگشت‌شمارند، مشکلاتی که برای کشور به وجود می‌آید، در حقیقت از لحاظ منطقی ما را مجاب می‌کند که امضای آن به نفع کشور، نظام و اسلام است.


گرمابی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که نیشابور بعد از مشهد قطب صنعتی منطقه است، اظهار کرد: یکی از جاهایی  که می‌توان به اشتغال به آن امید داشت، صنایع کوچک و متوسط است که در نیشابور 400 واحد داریم که روزگار خوشی ندارند.


وی ادامه داد: امیدواریم وضعیت دولت در 6 ماه دوم بهتر شود، چون اقتصاد ما بیش از 80 درصد دولتی است، اگر دولت مشکل داشته باشد، صنایع ما که خیلی از آن‌ها وابسته هستند نیز نمی‌توانند درست کار کنند. یک سری استراتژی‌ها را دولت آورد و مصوبه مجلس را گرفت تا بتواند منابع مالی را برای 6 ماهه دوم تامین کند که مبلغ قابل توجهی است.


به گزارش ایسنا، این عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: اگر ما از فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود در نیشابور درست استفاده کنیم می‌توانیم صنایع را گسترش بدهیم، یک گروه از کشورهای اروپایی را آوردیم که علاقه‌مند بودند در نیروگاه بادی سرمایه‌گذاری کنند و برداشت اولیه‌ی آن‌ها خوب بود که امیدواریم مشکلی پیش نیاید و کار خود را آغاز کنند و برای فیروزه نیز می‌توان از گروه‌های مشابه در بحث خورشیدی برنامه‌ریزی کرد.






۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن