تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814674901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظریف قطعا کاندیدای ریاست جمهوری نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ظریف قطعا کاندیدای ریاست جمهوری نمی شود
بهرام قاسمی صمن اشاره به سخنان كريمي قدوسي، ادعای دستگیری فرد متهم به جاسوسی در هواپیمای حامل ظریف در سفر به ترکیه را قویا تکذیب کرد و آن را افترا نامید.
به گزارش نامه نیوز، بهرام قاسمی صمن اشاره به سخنان كريمي قدوسي، ادعای دستگیری فرد متهم به جاسوسی در هواپیمای حامل ظریف در سفر به ترکیه را قویا تکذیب کرد و آن را افترا نامید.

وی تاکید کرد که وارد مباحث امنیتی و قضائی این موضوع نمی شود و هر رایی که برای فرد مزبور از سوی دستگاه قضا صادر شود را لازم‌الاتباع می‌داند.

سخنگوي وزارت خارجه كه با ميزان گفتگو مي کرد با رد برخي اخبار در مورد حضور ديپلمات هاي دوتابعيته تصريح كرد که هیچ دیپلمات یا کارمند دوتابعیتی در وزارتخانه متبوعش مشغول فعالیت نیست؛ وی همچنین این را هم گفت که اگر دوتابعیتی بودن عضوی از وزارت خارجه آشکار شود، وی باید عطای حضور در دستگاه دیپلماسی را به لقایش ببخشد.   

قاسمی همچنین به برخي اخبار در مورد كانديداتوري ظريف واكنش نسان داد و گفت: این موضوع قاطعانه تکذیب می شود. من خودم با او در این زمینه صحبت کردم و مطمئنا وی وارد این داستان نمی شود و همچنین موضوع سبب شده تا عده ای شروع به تخریب و جبهه گیری علیه وی کنند.


قاسمي افزود: وی حتی برای دوران تصدی وزارت خارجه نیز چندان مایل نبود و در همان ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم تمایل داشت تا بحث هسته ای را به شکل دیگری دنبال کند. در وزارت خارجه نیز هیچکس بحث کاندیداتوری ظریف در انتخابات را جدی نگرفته چون این مسئله اصلا مطرح نیست.


منبع: انتخاب


۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن