تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819544507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عذرخواهی آیت الله هاشمی از مدعوین یک برنامه در مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عذرخواهی آیت الله هاشمی از مدعوین یک برنامه در مشهد
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از مدعوین و میهمانان برنامه بازدیدش از پارک علم فناوری خراسان بخاطر انتظار فراتر از برنامه مقر برای استماع سخنانش، عذرخواهی کرد.
به گزارش نامه نیوز، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی روز جمعه 19 شهریور در ادامه برنامه های سفر سه روزه اش به مشهد از پارک علم و فناوری خراسان در مشهد بازدید کرد.
به گزارش ایرنا، طبق اعلام برنامه قبلی مقرر بود رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ساعت 10 صبح در پارک علم و فناوری خراسان حضور یابد و علاوه بر بازدید از برخی شرکتها و دستاوردهای آنان، در جمع محققان و اندیشمندان به ایراد سخنرانی بپردازد اما این برنامه با ساعاتی تاخیر آغاز شد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی پس از حضور در این جمع گفت: به من گفته بودند قرار است فقط بازدیدی کوتاه از پارک علم و فناوری انجام شود و هیچگونه توضیحاتی نیز ارائه نشده بود.
وی افزود: پس از نزدیک شدن به پارک علم و فناوری اطلاع دادند میهمانان بسیار زیادی نیز منتظر شما هستند و من به همین دلیل از شما عزیزان عذرخواهی می کنم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت: در تمام عمرم با چنین مساله ای روبه رو نشده بودم و این نخستین خطای بزرگی است که توسط تیم تشریفات رخ داده است.
آیت الله هاشمی رفسنجانی به همراه علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی و دیگر مسئولان این استان ظهر امروز از پارک علم و فناوری خراسان در مشهد بازدید کرد.


منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
دیدار آیت الله هاشمی با اعضای خانواده مرحوم آیت الله طبسی
هاشمی: تشدید نزاع بین مردم و تشکل‌های سیاسی خواسته کسانی است که می‌خواهند خود را تحمیل کنند
هاشمی: منتقدان بدانند که دولت تا چند ماه پیش با کارشکنی های یک اقلیت محدود اما پر هیاهو در مجلس کار می‌کرد/ جنایات عربستان بدتر از جنایات اسرائیل است



۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن