تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817182182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هوش مصنوعی صاحبان این شغل ها را بیکار خواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب‌سایت تک شات - منیره لطفی: دنیا با سرعت زیادی در حال پیشرفت است و این پیشرفت در مشاغل مختلف نیز به وضوح دیده می‌شود. یکی از این پیشرفت‌ها ورود هوش مصنوعی و ربات‌ها است و برای مثال اگر شما یک طراح وب هستید، باید آگاه باشید که ممکن است به زودی یک روبات یا هوش مصنوعی جایگزین‌تان شود. هوش مصنوعی در راه است، به این ترتیب وقت آن رسیده که رزومه خود را بازبینی کنید.


اگر یک سیستم هوش مصنوعی به جای شما در شرکت‌تان وظیفه طراحی وب را بر عهده داشته باشد، مشتریان می‌توانند به صورت مستقیم بگویند که می‌خواهند ظاهر وب سایت آنها چه شکلی داشته باشد. سیستم هوش مصنوعی که بتواند از عهده طراحی وب بر بیاید در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارد اما به زودی وارد عمل خواهد شد. این سیستم که The Grid نام دارد به مشتریان این حس را می‌دهد که در حال تعامل با یک انسان واقعی هستند.

امروزه محققان در زمینه هوش مصنوعی می‌توانند کوهی از داده های اینترنتی را تحلیل کنند. در گذشته جهش‌های فنی موجب شد که کارگران صنعتی به کارگران ساده برای بسته بندی محصولات تبدیل شوند. به زودی پیشرفت‌های جدید بر مبنای هوش مصنوعی موجب می شود که بخش عمده‌ای از متخصصان و کارشناسان با حقوق‌های بالا شغل خود را از دست بدهند و مجبور شوند شغل‌های با سطح حرفه‌ای پایین‌تری را به عهده بگیرند.

 
صاحبان این 10 شغل به زودی جای خود را به هوش مصنوعی و ربات ها خواهند داد



محققان بر این باورند که تقریبا تمامی کارهایی که افراد حرفه‌ای به طور میانگین در یک روز کاری انجام می‌دهند را می‌توان با استفاده از هوش مصنوعی، خودکار کرد. کارشناسان معتقدند که تا سال 2035 میلادی، بیش از نیمی از مشاغل فعلی با ریسک 50 درصدی در معرض اتوماسیون خواهند بود. در ادامه با فهرستی از 10 حرفه آشنا خواهید شد که در مراحل اولیه جای خود را به هوش مصنوعی داده‌اند.

1. طراحی وب، توسعه دهنده وب

فناوری جایگزین: The Grid

 
 
صاحبان این 10 شغل به زودی جای خود را به هوش مصنوعی و ربات ها خواهند داد

 
سیستم هوش مصنوعی مورد استفاده در Grid می‌تواند وظیفه طراحی، کدگذاری، بازطراحی و کدگشایی را انجام داده و طراحان و توسعه دهندگان وب را بیکار کند. این سرویس می‌تواند برمبنای اشارات ساده، یک طرح اقتصادی و چندین تصویررا به یک شاهکار بازاریابی تبدیل کند و با دریافت واکنش‌های انسانی، این طرح نهایی را تغییر دهد.


2. بازاریاب آنلاین

فناوری جایگزین: Persado

 

صاحبان این 10 شغل به زودی جای خود را به هوش مصنوعی و ربات ها خواهند داد

 

Persado این قابلیت را دارد که دست کم جایگزین نیمی از اعضای تیم روابط عمومی شرکت شما شود. این سرویس می تواند برای کمپین‌های تبلیغاتی شعار طراحی کرده و برای هدف گرفتن مشتریان شخصی، پیام‌های اختصاصی تولید کند و آنها را به خرید ترغیب کند. شما می‌توانید تمامی تکنیک‌های متقاعد سازی را به این هوش مصنوعی آموزش دهید.


3. مسئول دفتر

فناوری جایگزین: Betty

هوش مصنوعی تنها قرار نیست در شرکت شما کار کند، این سیستم حتی می‌تواند کارهای مدیریت نیز انجام دهد. Betty یک روبات هوشمند است که در حال حاضر به صورت آزمایشی نقش مسئول دفتر را در انگلستان ایفا می‌کند و این سیستم تا به امروز ثابت کرده که بسیار کارآمد و اثربخش است. این روبات مسئولیت استقبال از مهمانان و کارمندان، بررسی ساعات کاری کارمندان و اضافه کاری و انبار کردن وسایل موجود در دفتر را بر عهده دارد.
 
 
صاحبان این 10 شغل به زودی جای خود را به هوش مصنوعی و ربات ها خواهند داد

 
این روبات می‌تواند با استفاده از یادگیری ماشینی منحصر به فرد خود یک نقشه ذهنی و زنده از دفتر را برای خود داشته باشد، به این معنی که Betty نه تنها می‌تواند بدون نیاز به کمک و به صورت مستقل در شرکت حرکت کند، بلکه حتی می‌داند که یکی از همکاران شما منگنه را از روی میز شما ربوده است!


4. حسابدار

فناوری جایگزین: Smacc

 

صاحبان این 10 شغل به زودی جای خود را به هوش مصنوعی و ربات ها خواهند داد

 

به زودی دیگر نیازی نخواهد بود که انسان‌ها اعداد و ارقام طولانی و سنگین را تحلیل کنند. Smacc به طور کامل فرآیند حسابداری را خودکار کرده است و این احتمال وجود دارد که بیش از 3 میلیون کارمند در ایالات متحده که کار آنها به حسابداری مرتبط است، بیکار  شود.


5. منابع انسانی

فناوری جایگزین: FlatPi

 

صاحبان این 10 شغل به زودی جای خود را به هوش مصنوعی و ربات ها خواهند داد

 

فرآیند مصاحبه با نیروهای جدید و استخدام آنها بسیار سخت و خسته کننده است اما به زودی هوش مصنوعی در FlatPi این وظیفه را به عهده خواهد گرفت و می تواند متقاضیان را در عرض چند ثانیه رتبه بندی کند.


6. خبرنگار

فناوری جایگزین: Wordsmith

 

صاحبان این 10 شغل به زودی جای خود را به هوش مصنوعی و ربات ها خواهند داد

 
به نظر می‌رسد که به زودی نیازی به خلاقیت شما برای نگارش اخبار نخواهد بود. در حال حاضر بسیاری از رسانه‌های خبری برای نوشتن مقالات مختلف از برنامه‌های هوش مصنوعی مانند Wordsmith استفاده می‌کنند. ممکن است محصول کار یک نویسنده انسانی به چندین مرحله ویرایش نیاز داشته باشد اما Wordsmith می‌تواند حجم وسیعی از اطلاعات را مطالعه کند، موضوعات جذاب را انتخاب کرده و سپس یک گزارش دقیق و موثر را ارایه دهد.


7.روانشناس

فناوری جایگزین: Ellie
 

صاحبان این 10 شغل به زودی جای خود را به هوش مصنوعی و ربات ها خواهند داد

 

Ellie یک روان شناس هوش مصنوعی است که کاملا با احساسات انسانی آَشنایی دارد. این سیستم با استفاده از سنسوری مشابه کینکت می‌تواند زبان بدن افراد را تشخیص داده و مانند یک انسان به این علایم واکنش نشان دهد، برای مثال لبخند بزند، سر تکان دهد یا شانه‌اش را بالا بندازد


8. وکیل

فناوری جایگزین: Ross

 

صاحبان این 10 شغل به زودی جای خود را به هوش مصنوعی و ربات ها خواهند داد

 

Ross یک هوش مصنوعی وکیل است که در حالت حاضر در دنیای واقعی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم می‌تواند به پرسش های حقوقی پاسخ دهد، در زمینه‌های مختلف تحقیق کند، به صورت پیوسته خود را درباره موضوعات حقوقی جدید بروزرسانی کند؛ موضوعاتی که می تواند در آینده برای شما و شرکت‌تان مفید باشد.


9. دکتر

فناوری جایگزین: Babylon

 

صاحبان این 10 شغل به زودی جای خود را به هوش مصنوعی و ربات ها خواهند داد

 

هوش مصنوعی Babylon می‌تواند نشانه‌های بیماری شما را شناسایی کند، سپس یک قدم فراتر گذشته و به منظور جلوگیری از بیماری‌ها در آینده، وضعیت سلامت بدن شما را ردیابی می‌کند. در حال حاضر سرویس سلامت همگانی در بریتانیا از این هوش مصنوعی به صورت آزمایشی استفاده می‌کند.


 
 10. ویراستار

فناوری جایگزین: Bold

اگر قرار است خبرنگاران جای خود را به روبات‌ها و هوش مصنوعی بدهند، چرا این اتفاق برای ویراستاران نیافتد؟ دستیارهای هوش مصنوعی Bold می‌توانند همزمان با نوشتن متن، اصلاح برخی از بخش‌ها را به شما پیشنهاد دهند تا ساختار جمله بهتر شود، شفافیت بیشتری داشته باشد، کلمات بهتری انتخاب شوند و غیره.





۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن