تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798554513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست اعدام برای مرتضوی/ احتمال حضور رئیس دولت اصلاحات در انتخابات/ دلیل جالب عدم کنارگیری عارف به نفع روحانی/پیشنهاد بازنشستگی هاشمی/ شیطان روی بی‌ام‌و سرمایه‌گذاری می‌کند نه روی بیسکویت!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید. 
مگر بسکتبال است که پرسپولیس 5 گل بزند؟! علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در آستانه برگزاری شهر‌آورد ۸۳ گفت: مگر بسکتبال است که پرسپولیس پنج گل به استقلال بزند.فارس این خبر را منتشر کرده است. 

شیطان روی بی‌ام‌و سرمایه‌گذاری می‌کند نه روی بیسکویت! آیت‌الله فاطمی‌نیا گفت: شیطان می‌داند یک بیسکویت یا شکلات از من و شما دلبری نمی‌کند. امّا جایی می‌خواهید کار خیری کنید، کاری می‌کند ریا می‌کنید، شکلات که چیزی نیست، احسنت و آفرین خیلی شیرین‌تر از شکلات است. 

دیدار پایداری ها با آیت‌الله موحدی‌کرمانی صادق محصولی قائم مقام جبهه پایداری انقلاب اسلامی از برگزاری جلسه مشترک با آیت‌الله موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز خبر داد و گفت: مجمع عمومی جبهه پایداری نیز مهر ماه برگزار خواهد شد. 

واکنش جالب حجاریان به عذرخواهی مرتضوی سعید حجاریان خواستار رعایت قاعده فقهی «اقرار العقلاء علی انفسهم» در مورد سعید مرتضوی شد .این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نامه‌ عذرخواهی سعید مرتضوی در ارتباط با وقایع بازداشتگاه کهریزک، اظهار کرد: آقای مرتضوی در این نامه از کشته‌شدگان حوادث بازداشتگاه کهریزک به عنوان شهید یاد کرد، نفس استفاده از واژه شهید، از سوی او به منزله اقرارش بر به وقوع پیوستن آن جنایت هولناک است.حجاریان ادامه داد: وی در این نامه پنج بندی گفته؛ وقایع کهریزک حوادثی غیر عمد بوده است، پس در نهایت او به دست داشتن در این حادثه اقرار کرده و مقصر محسوب می‌شود، اما قبلا اعلام کرده‌ بود از ماجرای کهریزک خبر نداشته است. در هر صورت بر اساس قاعده فقهی «اقرار العقلاء علی انفسهم» ، قاضی می‌تواند بر پایه اقرار کردن شخص متهم، برای او حکم صادر کند.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: سعید مرتضوی اعتقاد دارد حوادثی که در زمان دادستانی او رخ داده است، غیر عمد بوده؛ پس او حکم قتل غیر عمد را باید قبول داشته باشد.حجاریان همچنین یادآور شد : اگر از عذرخواهی مرتضوی توبه تعبیر شود، باید از او انتظار اجرای شرایط قبول توبه را مطابق آنچه در اسلام آمده است داشته باشیم.وی در ارتباط با ضرورت اجرای شرایط توبه توسط مرتضوی تصریح کرد: او اول باید قول بدهد که دیگر آن گناهان را تکرار نکند، دوم باید آن‌ها را جبران کند .در گام سوم بر اساس شرایط توبه از گناه، هر آنچیزی که از آن فسادها به دست آورده را باید پس دهد؛ اگر آدم کشته، قصاص شود، اگر معاونت در قتل داشته حکم بگیرد و غرامت بدهد، به هر حال باید بر اساس قواعد فقهی و قانونی مجازات شود.ایسنا این خبر را منتشر کرده است. 

راندن "بنز" و "بی‌.ام‌.و" باعث سرطان می‌شود! نتایج یک پژوهش جدید نشان داده که رانندگان خودروهای "بنز" و "بی‌.ام‌.و" دو برابر بیشتر از سایرین در معرض ابتلا به سرطان و آب مروارید هستند.به گزارش میل‌آنلاین، محققان موسسه بینایی بوکسر واچلر در لس‌آنجلس با استفاده از نورسنج قابل حمل پرتوی فرابنفش دریافتند که شیشه‌های جانبی برخی مدل‌های خودروهای بنز و بی‌.ام‌.و کمتر از 60 درصد این پرتوها را مسدود می‌کنند.چندین دهه تحقیق نشان داده که مواجهه طولانی‌مدت با نور فرابنفش حتی در روزهای ابری بطور چشمگیری خطر آسیب به چشم فرد یا ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد. 

آخرین حرف صدام پای چوبۀ دار درباره ایران صدام که 10 سال پیش، در سحرگاه عید قربان سال 2006 به دار آویخته شد، پای چوبۀ دار، آخرین سخنان خود را دربارۀ ایران و ایرانیان بر زبان آورد.به گزارش «العالم»، موفق الربیعی، سیاستمدار و وزیر سابق امنیت ملی عراق، که در مراحل تحقیقات و بازجویی از صدام تا لحظۀ اعدام او حضور داشت، در مصاحبه با شبکۀ عراقی «آسیا» تأکید کرد صدام توهم ایران‌هراسی داشته است.الربیعی گفت: «وقتی که جلوی در مرکزی که قرار بود حکم اعدام در آن اجرا شود، صدام را تحویل گرفتم و به اتاق قاضی بردم تا لایحۀ اتهاماتش قرائت شود، صدام تکرار می‌کرد: مرگ بر ایران ... مرگ بر ایرانی‌های مجوس».الربیعی تأکید می‌کند که صدام هنرپیشۀ بسیار خوبی بود و تمام زندگی برایش به مثابه یک تئاتر بود که باید در آن نقش بازی می‌کرد. حتی در آخرین لحظات زندگی هم تظاهر به قوی بودن می‌کرد طوری که وقتی وارد اتاق اعدام شد و طناب دار را دید گفت: «دکتر، این برای مرد است»! 

دلیل جالب عدم کنارگیری عارف به نفع روحانی روزنامه «آفتاب یزد» به نقل از عارف نوشته است: ممکن است بپرسید چرا بعد از کناره‌گیری‌ام، موضع صریح در قبال رای دادن به روحانی نگرفتم. چون اگر موضع واضح در قبال حمایت از روحانی با بردن نام او می‌گرفتم رقیب هم به عمل مشابه دست می‌زد. مثلاً در موضع‌گیری که در روز 23 خرداد گرفتم توصیه کردم مردم به کسی که رویکرد امید و اصلاحات دارد رأی دهند و به نظرم با این موضع‌گیری دیدگاه من کاملاً روشن بیان شد. 

ارزش سردار اعلام شد ترنسفر مارکت در مقایسه ای کلی ارزش تیم آلمانی را برابر با 582.23 میلیون یورو برآورد کرده است و ارزش مالی تیم روسی را نیز 43.70 میلیون یورو دانست.از دیدگاه سایت ترنسفر مارکت ارزشمندترین بازیکن باواریایی ها توماس مولر مهاجم تیم ملی آلمان است و ارزش وی برابر با 75 میلیون یورو اعلام شده است.در میان بازیکنان تیم روستوف نیز سردار آزمون مهاجم 21 ساله تیم ملی ایران، با قیمت 7 میلیون یورو عنوان ارزشمندترین بازیکن را به خود اختصاص داده است. 

احتمال حضور رئیس دولت اصلاحات در انتخابات آرمان در گفت‌وگویی با مرتضی‌حاجی، رئیس ستاد انتخاباتی دولت اصلاحات آورده است؛ا این وجود دست اصلاح‌طلبان برای معرفی گزینه باز است و چهره‌های مختلفی در این زمینه وجود دارند. در چنین شرایطی احتمال حضور رئیس دولت اصلاحات، آقای عارف، آقای ظریف یا آقای جهانگیری در انتخابات وجود خواهد داشت. در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ آیت‌الله هاشمی خود را کاندیدا کردند اما صلاحیت ایشان مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفت. این وضعیت برای رئیس دولت اصلاحات نیز وجود دارد و ما به دلیل اینکه یک شخصیت برجسته ممکن است تایید صلاحیت نشود ایشان را از احتمالات خود بیرون نمی‌گذاریم. هر چند که بنده هیچ دلیلی برای عدم تایید صلاحیت رئیس دولت اصلاحات نمی‌بینم. 

ادعای گفت و گوی ظریف و کری درباره سوریه نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال در مطلبی با اشاره به شروع آتش بس در سوریه از اواخر روز دوشنبه نوشت: به احتمال زیاد در روزهای آغازین این آتش بس پیشرفت چشمگیری مشاهده نشود. نشریه وال استریت ژورنال در بخشی از این گزارش مدعی شده است که جان کری، وزیر خارجه آمریکا در خصوص طرح کلی توافق واشنگتن و مسکو درباره آتش بس در سوریه با همتای ایرانی خود گفت وگو کرده است. 

درخواست اعدام برای مرتضوی حجت الاسلام زائری روزنامه نگار اصولگرا در سایت الف وابسته به احمد توکلی نوشت:بقای جمهوری اسلامی به اعتماد عمومی و اعتقاد مردمی وابسته است و اعتقاد مردم به عوامل گوناگونی همچون رأی دادگاه مرتضوی بستگی دارد.جرم او تنها قتل قربانیان مظلوم کهریزک و معمای پیچیده زهرا کاظمی نیست و اتهام او نیز فقط اختلاس ها و دروغ ها و پرونده های مطبوعاتی و ... نیست. بسیار نکته های وحشتناک هست که اگر روزی فضای لازم فراهم شود شاید بر زبان ها بیاید و به گوش ها برسد.اعتماد مخدوش مردم مخصوصا در وضعیت خطرناک و حساس فعلی تنها با حکم اعدام او قدری ترمیم خواهد شد و هرگونه سستی و تهاون نسبت به این موضوع و بی توجهی به خسارت های سهمگین و جدی که او به ارکان جمهوری اسلامی وارد کرده است منجر به تهدیدهایی خواهد شد که فروپاشی نظام کمترین آنها خواهد بود."الملک یبقی مع الکفر و لا یبقى مع الظلم / نظام حاکمیت با کفر می پاید اما با ستم از هم خواهد گسست " ! و خدا هم هیچ تعهدی نداده که ما هر کار خواستیم بکنیم و باز هم جمهوری اسلامی را حفظ کند! و ننگ بر امثال من اگر برای منفعت و مصلحت یا به طمع جیفه دنیا بر غارت دین مردم سکوت کنیم و دم برنیاوریم ! 

عصبانیت کوچکزاده از نامه مرتضوی مهدی کوچک زاده در اعتراضی تلگرامی به نامه ی عذرخواهی سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران در پرونده ی بازداشتگاه کهریزک، نوشت: مگر ممكن است هم ايثارگراني كه خون پاكشان در راه دفاع از اين نظام مقدس و مظلوم ريخته شده «شهيد» باشند و هم باغيان فتنه گري كه در برابر اين نظام قد علم كرده اند؟! جل الخالق! در بخشی از متن یادداشت تلگرامی آقای کوچک‌زاده می‌خوانیم: چه كساني «شهيد» ناميده شده اند؟ كساني كه در درگيري خياباني، عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي و لجاجت سران باغي فتنه، مجروح و توسط پليس دستگير و بعد در زندان يا بيمارستان و قصور احتمالي معدودي از دست اندركاران مسائل آن روزها از جمله پزشكان و چند مأمور انتظامي، قبل از محاكمه و صدور حكم، از دنيا رفته اند و حسب اطلاعات موثق ديه ی آنها هم توسط نيروي انتظامي تأمين و داده شده! آيا به راستي اينها شهيدند؟! آقاي مرتضوي دادستان محترم وقت كه بار همه ی جنايات سران باغي فتنه را در چند سال برو و بيا در دادگاهها و آبرو ريزي، به تنهايي پاسخ داده اند و امروز تبرئه شده اند بهتر از هر كس بار محتوايي و معني كلمات را مي داند، يقينا براي رعايت حرمت كلام مقام معظم رهبري كه تاكيد داشتند بساط فتنه بايد بدون صدمه به مردم برچيده شود (كه متاسفانه به دليل لجاجت سران باغي فتنه ميسر نشد) و احتمالا براي التيام خانواده هاي درگذشتگان، عليرغم تبرئه از سوي دادگاه و ديوانعالي كشور در بحث معاونت، عذرخواهي كرده اند اما لزوما اين به معناي درستي به كارگيري لفظ مقدس «شهيد» براي متهمان به بغي و محاربه نيست! لازم به تذكر است كه حسب شنيده هاي موثق، حتي بنياد شهيد نيز از پذيرش نام اين افراد به عنوان «شهيد» امتناع نموده است! 

نامعلومی وضعیت یک محموله نفت در پرونده بابک زنجانی مدیر امور بین‌الملل شرکت نفت از نامشخص بودن وضعیت یک محموله نفت کوره ایران در پرونده بابک زنجانی سخن گفت و از افزایش صادرات میعانات گازی به ۶۰۰ هزار بشکه در روز خبر داد. سیدمحسن قمصری درباره محموله‌های نفتی بابک زنجانی هم با بیان اینکه این متهم نفتی سه نوع محموله نفتی داشته است، اظهار کرد: وضعیت محموله نفت کوره این متهم نفتی مشخص نیست و یکی از مواردی است که در پرونده‌اش وجود دارد. وی با تاکید بر اینکه محموله نفت خام را توانستیم پس بگیریم درباره میعانات گازی هم بیان کرد: بخشی از میعانات گازی در اختیار خودش بود که مشخص نیست با آنها چکار کرده است اما بخش اعظم میعانات گازی را پس گرفته و به تدریج خواهیم فروخت. انصاف نیوز این خبر را منتشر کرد. 

رویداد۲۴ رفع توقیف شد پایگاه خبری – تحلیلی رویداد۲۴ پس از نزدیک به دوماه بنا بر اعلام این سایت «با حسن نظر مقام قضایی»، رفع توقیف شد. «۱۶ تیر ماه سال جاری پایگاه خبری – تحلیلی رویداد۲۴ در پی انتشار گزارشی تحلیلی در خصوص عملکرد روسای دو قوه و بروز سو تفاهماتی با شکایت مدعی العموم به دستور مقام قضایی توقیف شد. پس از نزدیک به دو ماه، پایگاه خبری رویداد۲۴ رفع توقیف شده و از امروز فعالیت رسانه‎ای خود را با همان مشی فکری و سیاسی پیشین و با تکیه بر بی طرفی و پرهیز از جانب داری حزبی و جناحی، در چهارچوب قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی، از سر می‎گیرد. تحریریه رویداد۲۴ ضمن تشکر از حسن نظر دادستان محترم تهران، ابراز امیدواری می‎کند مسوولان کشوری با بالا بردن سعه صدر زمینه را برای افزایش تبادل آرا و نظارات فراهم نمایند. 

پیشنهاد بازنشستگی آیت الله هاشمی سعید قاسمی در نامه‌ای سرگشاده به آیت‌الله هاشمی نوشت: ملت بزرگ و شهید پرور ایران، آیا آقای هاشمی با این همه خطا و اشتباه در اعلام نظر هنوز خود را شایسته مصلحت سنجی برای نظام می‌داند؟ آیا بهتر نیست برای خدمت به مردم خود را بازنشسته کند و کار را به عالمانی جوان‌تر که حواس جمع‌تری برای مصلحت سنجی کشور دارند بسپارند. پیشنهاد من این است که تا دیر نشده آقای هاشمی مسئولیت‌ها را به نیروهای با نشاط و عالم واگذارند و برای اظهار نظر در موارد ملی با کارشناسان امین مشورت کند .راه دانا این خبر را منتشر کرد. 

رویانیان به فوتبال بازگشت مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس که به عضویت هیئت مدیره باشگاه سیاه‌جامگان درآمده می‌گوید که در این باشگاه فعالیت اقتصادی خواهد کرد. محمد رویانیان در خصوص حضورش در هیئت مدیره باشگاه سیاه‌جامگان مشهد گفت: چند وقت پیش مذاکراتی را با مسئولان باشگاه سیاه‌جامگان داشتم و قرار شد همکاری بین ما صورت بگیرد. از شما می‌شنوم که باشگاه سیاه‌جامگان رسماً از حضور من در هیئت مدیره باشگاه خبر داده است. تسنیم این خبر را منتشر کرد. 

کنایه رضا عطاران به یالثارات! رضا عطاران در جشن خانه سینما وقتی به همراه هانیه توسلی به روی سن رفته بود گفت : به خدا من و خانم توسلی لباس‌هایمان را ست نکرده‌ایم. بعد از جشن حافظ می‌ترسیدم پيراهن قرمز بپوشم. از بعضی‌ها بيشتر از خدا می‌ترسيم چون خدا خيلی جاها می‌گذرد اما دوستان به ما فحش ناموس می‌دهند. 

اظهار نظر عباس عبدی در مورد قحط الرجال "به یک معنا در ایران قحط الرجال وجود دارد و اثبات این موضوع نیاز چندانی هم به شواهد یا آمار و ارقام ندارد؛ چراکه اصولا در جامعه ای که آزادی مناسب برای بروز خلاقیت وجود نداشته باشد به همین وضعیت دچار می شود. یعنی با استعدادترین افراد در بهترین حالت متناسب با کسانی می شوند که سطح آنها پایین تر است و اجازه نمی دهند سطح دیگران بالاتر رود یا در یک فضای رقابتی خود را بالا بکشند" فرارو این خبر را منتشر کرد. 

سرمایه‌گذاری خارجی یعنی کفر غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: برای تحقق رشد 8 درصدی باید حداقل 60 تا 70 میلیارد دلار سرمایه خارجی جذب شود. اگر این را قبول نداریم باید در چهار طرف ایران تابلوی ورود ممنوع سرمایه را بزنیم. منابع درون کشورمان اجازه رشد اقتصادی 8 درصدی را بدون ورود سرمایه‌گذاری خارجی نمی دهند وی اضافه کرد: منابع درون کشورمان اصلاً اجازه چنین رشدی را بدون ورود سرمایه گزاری خارجی نمی‌دهد. شرایط کنونی هم نه ازنظر فضا و نه ازنظر قوانین، چنین اجازه‌ای را نمی‌دهد. وقتی دلواپسان فقط با دادن یک مجوز وام ۵ میلیارد دلاری چنین فریاد وااسلاما سر می‌دهند فکر می‌کنید می‌شود حرف چند صد میلیارد دلاری را جا انداخت؟ طوری صحبت می‌کنند که گویی سرمایه‌گذاری خارجی یعنی کفر. البته دیگه کمتر به این حرف‌ها گوش می‌دهند ولی کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند بیکاری جوانان را فقط روی کاغذ می‌بینند. امیدوارم این الزامات در برنامه ششم تصویب شود. اگر قبول نداریم در چهار طرف ایران تابلوی ورودممنوع سرمایه را بزنیم ولی به مردم هم بگوییم سطح ما همین است و نمی‌توانیم برای شما و فرزندانتان کار خاصی کنیم. ایسنا این خبر را منتشر کرد. 

فشار تندروها بر رئیس جمهور کریمی قدوسی از عوامل جبهه پایداری در مجلس: مجلس خبرگان سه نفر را مأمور کرد از جمله حجت‌الاسلام رئیسی که به آقای روحانی تذکر دهند چرا مواضع ایشان با رهبری در تضاد است؟ برای سوال از روحانی ۷۵ امضا لازم است اما من حداکثر ۱۲ امضا می‌توانم جمع کنم. مشرق این خبر را منتشر کرد. 

شورای سیاستگذاری برای انتخابات آماده می شود آذر منصوری عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: فکر می کنم خوب است تا اطلاع ثانوی دغدغه اصلی مجموعه اصلاح طلبان حفظ و پیشبرد ائتلاف حداکثری باشد و در ادامه ضمن برطرف کردن ایرادات و نقدها بتواند از حداکثر کارآمدی و کارایی در انتخابات آینده بر خوردار باشد. قاعدتا هر نوع تغییری که قرار باشد در این شورا صورت بگیرد، مانند دوره ‌گذشته بر اساس روندی دموکراتیک خواهد بود. مجموعه احزاب عضو شورای عالی به زودی در مورد انتخاب رئیس،هیئت رئیسه و تقسیم‌کارها تصمیم‌خواهد گرفت. تا آن زمان آقای عارف ریاست شورا را بر عهده خواهند داشت.ایسنا این خبر را منتشر کرد. 

واکنش خواهر یکی از قربانیان کهریزک به نامه مرتضوی خواهر شهید محمد کامرانی -یکی از قربانیان بازداشتگاه کهریزک- خطاب به مرتضوی می‌گوید: عذرخواهی شما درمان ناله‌های جانسوز مادرم و بغض‌های پدرم نیست. آنها برای فرزند عزیزشان آرزوهای بزرگی داشتند اما شما با حکم خود همه آن آرزوها را نابود کردید. به گفته آقای احمدی مقدم، عزیزان ما به حکم شما در روز نوزده تیر ماه 88 به کهریزک فرستاده شدند. هنگامی که عزیزان ما در راه رسیدن به کهریزک بودند به محض رسیدن به بهشت زهرا چشم‌بندهایشان را باز می‌کنند و از آن‌ها می‌پرسند که «می‌دانید اینجا کجاست؟ اینجا همان‌جایی است که تا چند وقت دیگر شما هم راهی اینجا می‌شوید.»؛ حال شما چه‌طور می‌توانید بگویید که عمدی در کار نبوده؟ اگر عمدی در کار نبوده چرا عزیزان ما در سوله‌های بازداشتگاه نگهداری می‌شدند.اگر عمدی در کار نبوده چرا به آن‌ها هتک حرمت شد؟ این شکنجه‌ها مگر می‌شود برنامه‌ریزی‌شده نباشد؟ آیا این شکنجه‌ها نزدیکی به مرگ نیست؟ راستی ماجرای مننژیت را خاطرتان هست؟ آیا همه این گزارش‌ها غیرعمد و ناخواسته بوده است؟ ای‌کاش شما از جریان کهریزک درس عبرتی بگیرید و تضمینی باشد برای تکرار نشدن چنین فجایعی، نه این‌که بیشتر به‌خاطر طلب بخشش باشد. باشگاه خبرنگاران این خبر را منتشر کرد. 

پرواز بمب‌افکن‌های اتمی بر فراز کره جنوبی صبح سه شنبه، ۲۳ شهریور (۱۳ سپتامبر)، دو فروند هواپیمای بمب افکن آمریکایی از نوع B-1b Lancer که قادر به حمل بمب‌ اتمی هستند بر فراز خاک کره جنوبی به پرواز در آمدند و هدف از این اقدام ابراز همبستگی آمریکا با کره جنوبی و آمادگی جهت دفاع از امنیت این کشور عنوان شده است. به گزارش رسانه‌های کره جنوبی، بمب‌افکن‌های آمریکایی از پایگاه هوایی آن کشور در جزیره گوام به پرواز درآمدند و با همراهی چند فروند جنگنده نیروی هوایی کره جنوبی و آمریکا بر فراز پایگاه هوایی اوسان، واقع در ٧٧ کیلومتری جنوبی خط غیرنظامی حایل بین دو کره پرواز کردند. خبرگزاری کره شمالی گفته است که خشم عمومی مردم این کشور علیه اعزام بمب افکن به کره جنوبی "به مرحله انفجار رسیده است." این خبرگزاری، که نظرات حکومت کره شمالی را منعکس می‌کند، در تفسیری در این مورد نوشت: "هیچگونه تحریم، اقدام تحریک آمیز یا فشار نمی‌تواند موقعیت ما به عنوان یک کشور اتمی را از میان ببرد و تحریکات شیطانی نظامی و سیاسی تنها می‌تواند به سیلابی از حملات اتمی لجام گسیخته منجر شود که نابودی نهایی را در پی خواهد آورد." خبر آنلاین این خبر را منتشر کرد. 

ارسال مجدد نامه به وزارت اطلاعات برای پیگیری پیامک‌های تهدیدآمیز وکلای مدافع تعدادی از روزنامه‌نگاران در گفت و گویی اظهار داشت: بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه مجددا نامه‌ای را به پیوست نامه قبلی به معاونت داخلی وزارت اطلاعات نوشته و درخواست فوریت برای اعلام نتیجه موضوع پیامک‌های تهدیدآمیز ارسالی به برخی از خبرنگاران کرده است و کسانی که پیامک‌های تهدیدآمیز به برخی خبرنگاران ارسال کرده بودند، شناسایی شوند. ایسنا این خبر را منتشر کرد.


۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن