تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817102789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حکیمی‌پور: حمایت ما از روحانی «مشروط» است


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
حکیمی‌پور: حمایت ما از روحانی «مشروط» است
حکیمی‌پور: حمایت ما از روحانی «مشروط» است دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت:اینکه جریان اصلاح‌طلبی مدام نهادسازی کند و در لوای نام جدیدی به فعالیت بپردازد، جامعه را سردر گم می‌کند.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ احمد حکیمی پور دبیرکل حزب اراده ملت ایران(حاما) در افتتاحیه اردوی تشکیلاتی دبیران شهرستانهای این حزب در همدان با اشاره به اینکه شهرهمدان میعادگاه فرهنگ و تاریخ است، با تشکر از کمیته تشکیلات و امور استانهای حزب و شعبه همدان حاما، گفت: برگزاری این اردو برای حزب از اهمیت فوق العا‌ده‌ای برخوردار بوده و می‌بایست تمام مباحثی که در این کارگاه‌ها و نشستها مطرح می‌شود را شرکت کنندگان در اردو پیگیری کنند.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران با اشاره به هدف برگزاری اردو، تصریح کرد: ایجاد همگرایی بیشتر و همسان سازی در حزب و همچنین استانداردسازی کار تشکیلاتی از اهم اهداف این برنامه است.

حکیمی‌ پور  تلاش اعضای حاما را در تعیین سرنوشت حزب مؤثر دانست و گفت: حزب اراده ملت ایران حزبی جوان و از پایین به بالا بوده و تلاش می‌کند که باری از دوش مردم و کشور بردارد.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران افزود: در حزب اراده ملت ایران بیش از مرامنامه و اساسنامه، منشور اخلاقی حائز اهمیت بوده و بدون تردید تنها راه فعالیت در حاما، پایبندی به اسناد و اصول ونیز منشور اخلاقی‌ آن است.

وی با تأکید بر مسئله آموزش آن را قویترین سلاح  دانست و گفت: حزب قرار است یار و همراه مردم و کشور و نظام باشد نه باری بر دوش جامعه. اگر روزی برسد که حاما باری بر دوش مردم باشد، قطعاً نبودنمان بهتر است.

حکیمی پور با اشاره به اینکه مسئله اقتصاد و افزایش شکاف اقتصادی فقیر وغنی عامل پیچیده‌تر شدن شکاف نسل‌ها وشکاف قومی، فرهنگی و مذهبی و عامل ایجاد فساد است، اظهار کرد: باید کمک کنیم تا تبعات تحولات برای مردم و جامعه پایین بیاید و چالش‌ها را به سمت اصلاح ببریم نه اینکه در جهت عمیق تر کردن و بحرانی شدن آنها قدم برداریم.

رئیس فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران با بیان اینکه یک حزب نباید صرفاً پیگیر مطالبات سیاسی باشد بلکه توجه بیشتر به دغدغه‌های طبقات فرودست جامعه و عمدتاً مطالبات اقتصادی و اجتماعی جامعه مهمتر است، گفت: ما این رویکرد را در دوره اول شورای اسلامی شهر تهران دنبال می‌کردیم که متاسفانه در هیاهوها و حاشیه‌سازی‌ها صدایمان شنیده نشد. امروز با فساد سازمان یافته  مواجه هستیم و با آن مبارزه می‌کنیم.

حکیمی پور با بیان اینکه درباره فرمان هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب درباره برخورد قاطع با فساد هیچ اقدام اساسی صورت نگرفته و مایه شرمساری است، تصریح کرد: در عوض شاهد بودیم که سایت‌ها و رسانه‌های مسقل دغدغه‌مند و جوانان دردمند را محدود کردند. ما تأکید می کنیم همان برخوردی که با حقوق‌های نجومی باید داشته باشیم با املاک نجومی هم خواهیم داشت. فساد به هیچ عنوان مسئله جریان اصلاح‌طلب یا اصولگرا نیست و در هر طیف و دستگاهی ممکن است فرد سوء‌استفاده‌گر باشد. در مسئله شورا نیز ما همچنان معتقدیم که سیاست باید از مجرای احزاب عبور کند.

وی افزود:حزب ما (حاما) باید در این رابطه بدون جوسازی سیاسی فعالیت کند. ما خودمان مدعی هستیم و خود را نمایندگان طبقه‌ای می‌دانیم که باید به ابهامات او پاسخ داده شود. ما خودمان هیچ جای رانتها نبوده ایم. چرا باید برخی حاشیه امن برای خود ایجاد کنند و با افشاکنندگان برخورد حذفی صورت پذیرد.

حکیمی پور گفت: چهار چالش‌ مهم بیرونی حقوق بشر، مسئله تروریسم، مسائل اعراب و اسرائیل و در نهایت مسئله هسته‌ای از مهمترین مسائل خارجی اند و حاما می بایست در مورد این چالش‌ها تحلیل داشته باشد.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران در مورد حمایت از دولت و مسائل پیرامون شورای عالی  اصلاح طلبان نیز متذکر شد: ما علی‌رغم نقدها کماکان جهت حفظ منافع ملی از روحانی حمایت مشروط می‌کنیم. در انتخابات سال 80 هم حمایت ما از آقای خاتمی مشروط صورت گرفت.حاما به سبب گرایشات حزب هیچگاه زیر بلیط کسی نبوده و هویتی مستقل داشته است. پذیرش شورای عالی سیاست‌گذاری نیز در دوره اخیر به سبب محدودیت زمانی بود. اینکه جریان اصلاح‌طلبی مدام نهادسازی کند و در لوای نام جدیدی به فعالیت بپردازد، جامعه را سردر گم خواهد کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: اگر کسی و یا گروهی فکر می‌کنند بهتر و بالاتر از احزاب قادر به حرکت هستند، قطعاً از فعالیت ایشان استقبال می‌کنیم اما احزاب به نفع اشخاص کنار نخواهند رفت. امروز چه کسانی حاضرند پاسخگوی عملکرد برخی نمایندگان لیست امید باشند؟ باید در خصوص کارشکنی آنها با چه کسی و کسانی صحبت کنیم؟ اکثریت افرادی که مخالف سازوکار حزبی هستند خودشان وابستگی حزبی دارند اما می‌خواهند فردی عمل کنند تا همیشه اکثریت را داشته باشند.

وی افزود: هرکس می‌تواند بهتر از احزاب کار بکند بیاید و کار کند اما ما بر مواضع حزبی خود بعد از25سال ایستاده ایم و شورای هماهنگی اصلاح طلبان را حفظ  و تقویت خواهیم کرد.

منبع: تسنیم


95/6/23 - 15:52 - 2016-9-13 15:52:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن