تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805230822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لشکر شکست خورده بارسا رودرروي سلتيک


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: لشکر شکست خورده بارسا رودرروي سلتيک
مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا از امشب با انجام ديدارهاي چهار گروه اول مسابقات آغاز مي‌شود.
نویسنده : شيوا نوروزي 


مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا از امشب با انجام ديدارهاي چهار گروه اول مسابقات آغاز مي‌شود. در حالي که چند هفته‌اي از شروع رقابت‌هاي باشگاهي در قاره سبز مي‌گذرد با شروع ليگ قهرمانان جذابيت‌هاي فوتبال در اين قاره به اوج خود مي‌رسد. علاوه بر رويارويي تيم‌هاي مدعي با يکديگر، امسال دو بازيکن ايراني نيز در اين مسابقات حضور دارند.
  
گروه  A
دو مدعي اصلي اين گروه در همان بازي اول مقابل هم صف‌آرايي مي‌کنند. پاري‌سن‌ژرمن در نخستين ديدار در پارک دو پرنس ميزبان آرسنال است. پاريسي‌ها که عنوان قهرماني لوشامپيونه را نيز يدک مي‌کشند فصل گذشته با وجود آنکه تمام تلاش‌شان را براي قهرماني کشيده بودند، اما در نهايت با شکست مقابل من‌سيتي در مرحله يک‌چهارم نهايي حذف شدند. مهم‌ترين دغدغه اين روزهاي اوناي‌امري، سرمربي اين تيم پر کردن جاي خالي زلاتان ابراهيموويچ است. در سوي ديگر تيم آرسن ونگر همچون سال‌هاي گذشته در ليگ قهرمانان حضور دارد. آنها فصل پيش هم در نخستين ديدار خود در مرحله حذفي از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند. سرمربي فرانسوي اگرچه در اين سال‌ها هرگز نتوانسته موفقيتي در ليگ قهرمانان کسب کند، اما در اين دوره نيز نمي‌توان آرسنال را دست‌کم گرفت. در ديگر بازي اين گروه نيز بازل در سوئيس به مصاف تيم ناشناخته لوگرتس مي‌رود؛ بعيد است که اين تيم بلغارستاني در حضور مدعيان فرانسوي و انگليسي حرفي براي گفتن داشته باشد.
  
گروه  B
تيم‌هاي درجه دوم اروپا گروه دوم ليگ قهرمانان را تشکيل مي‌دهند و به سختي مي‌توان گفت کدام تيم شانس بيشتري براي صعود دارد. ديناموکيف در ورزشگاه خانگي‌اش به مصاف ناپولي مي‌رود. دينامو سال گذشته تا مرحله يک‌شانزدهم ليگ قهرمانان بالا آمد، اما در نهايت اسير من‌سيتي گشت و حذف شد. در بازي هم بنفيکا و بشيکتاش نيز در ليسبون مقابل هم صف‌آرايي مي‌کنند، بنفيکايي که فصل پيش صعود به يک‌چهارم نهايي را نيز تجربه کرد.
  
گروه  C
بارسلونا در شرايط نه‌چندان خوب رقابت در ليگ قهرمانان را با ميزباني از سلتيک اسکاتلند شروع مي‌کند. آبي و اناري‌ها در حالي در نيوکمپ به ميدان مي‌روند که شکست مقابل تيم آلاوس تازه صعود کرده براي هواداران اين تيم قابل قبول نيست. علاوه بر اين وضعيت آسيب‌ديدگي ليونل مسي نيز در هاله‌اي از ابهام قرار دارد. لوئيز انريکه و تيمش وضعيت خوبي ندارند، علاوه بر شکست در لاليگا، بارسا فصل پيش نيز دستش به جام نرسيد و همه اين مسائل براي کاتالان‌ها کافي است که امشب با انگيزه دوچندان به جنگ قهرمان اسکاتلند بروند. منچسترسيتي هم پس از پيروزي شيرين در دربي اين شهر به استقبال مونشن گلادباخ مي‌رود. پپ گوارديولا شناخت خوبي از تيم‌هاي آلماني دارد. با اين حال در زمان مربيگري‌اش در بايرن دو شکست را مقابل گلادباخ تجربه کرده است. سرمربي آبي‌هاي منچستر از بازيکنانش خواسته تا براي موفقيت در ديدار امشب پيروزي بر يونايتد را به دست فراموشي بسپارند: «بايد بازي با يونايتد را فراموش کنيم. مهم‌ترين بازي براي ما بازي با گلادباخ است که از تمامي داربي‌ها براي ما مهم‌تر است. تازه چهار ديدار از فصل جديد ليگ برتر به پايان رسيده و تاکنون وضعيت تيم خوب بوده است. براي رقابت با بهترين تيم‌هاي اروپا بايد خيلي آماده باشيم. تمرکز ما فعلاً روي بازي خانگي با گلادباخ است. هميشه شروع ليگ قهرمانان اروپا دشوار است و ما از اين موضوع آگاهي داريم. بايد با برد رقابت‌ها را شروع کنيم. تا الان، در ليگ برتر اوضاع ما خوب بوده است، اما رقابت با بهترين تيم‌هاي اروپا، با شيوه‌اي که در حال حاضر بازي مي‌کنيم، مقدور نيست. ما نه در تمام بازي‌هاي‌مان، اما در بيشتر آنها در سطحي بالا بازي کرده‌ايم و مي‌خواهيم به اين روند ادامه دهيم. اگر از من بپرسيد که آيا ما آماده رقابت کردن در ليگ قهرمانان هستيم يا نه، بايد بگويم که هنوز نه.»
  
گروه  D
رويارويي بايرن‌مونيخ و روستوف حساسيت خاص خود را دارد. باواريايي‌ها يکي ازمدعيان اصلي اين دوره هستند در حالي که روستوف با درخشش ستاره‌هاي ايراني خود (سردار آزمون و عزت‌اللهي) براي اولين بار به ليگ قهرمانان صعود کرده است. بدون شک مصاف با تيم پرستاره کارلو آنچلوتي براي هر تيمي دشوار خواهد بود. آيندهوون و اتلتيکو نيز آخرين بازي گروه را برگزار مي‌کنند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن