تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796830996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عامل اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: یک کارشناس امور دفاعی استراتژیک گفت: مبارزه با دو عنصر توهم و تنبلی اجتماعی از طریق آگاهی از آمار و ارقام حقیقی و افزایش بهره‌وری عامل اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی است.

محمدحسین قدیری ابیانه در جلسه فرهنگی مهندسین صنعت و کشاورزی که با موضوع «اقتصاد؛ معبر یا سد نفوذ» در کانون بسیج اراک برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال اقتصاد  مقاومتی اقدام و عمل بر لزوم تقویت روحیه کار و تلاش عمومی تاکید کرد و گفت: تامین کننده مطالبات مردم مشخصا دولت نیست بلکه عموم مردم با افزایش سطح بهره وری خود می‌توانند گامی بزرگ در این راستا بردارند.

 وی از افزایش سطح حقوق ها به عنوان مطالبه مردم یاد کرد و افزود: راهکار تحقق این مطالبه آن است که درآمد سرانه کشور افزایش یابد. با کار و تلاش بیشتر و افزایش کمی و کیفی ساعت مفید کار می‌توان به این مهم دست یافت. مبارزه با دو عنصر توهم و تنبلی اجتماعی از طریق آگاهی از آمار و ارقام حقیقی و افزایش بهره وری عامل اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی است، این در حالی است که ایران در زمینه تنبلی اجتماعی مقام دوم را در جهان دارد.

 وی با اشاره به ساعت مفید کار در ایران و مقایسه آن با سایر کشورها مدعی شد: متاسفانه ساعت کار مفید در ایران فقط 22 دقیقه است، این درحالی است که کشور ژاپن و کره جنوبی به ترتیب 8 و 9.5 ساعت زمان مفید کار دارند. نکته دیگر اینجاست که در ایران فروش نفت سهم عمده‌ای در تامین بودجه جاری کشور دارد و کشور کره جنوبی از این منابع بی‌بهره است.  پرهیز از اسراف و داشتن روحیه قناعت منجر به کاهش تقاضا و افزایش سرمایه‌گذاری‌های گسترده و کاهش بیکاری می‌شود.

 این فعال سیاسی با اشاره به موضوعات بانکی در دوران پسابرجام گفت: وجود رابطه با آمریکا در حل مشکلات بانکی بی‌تاثیر است؛ چراکه کشورهایی همچون سوریه هستند که علیرغم رابطه با آمریکا درگیر تحریم و مشکلات دیگر هستند.

 وی در پایان ضمن مذموم دانستن خودتحریمی در همه کشورها، افراد را دعوت به داشتن روحیه کار و فعالیت کرد و گفت: خرید کالای داخلی در همه کشورهای جهان امری پسندیده و مرسوم است و توصیه می‌کنم مردم به جای کالای داخلی، کالای خارجی را از سبد کالای زندگی خود خارج کنند.

وی گفت: کسانی که تعامل با آمریکا را بر حقوق هسته‌ای ما ارجح می‌دانند تعامل را با تصور باز شدن راه‌ها و تبدیل دشمنی‌ها به دوستی ها، برمی‌گزینند و این نشان دهنده دشمن‌ناشناسی این افراد است.

 قدیری ابیانه ادامه  داد: خطرناک‌تر از پروژه نفوذ که یک عامل بیرونی است؛ تنبلی اجتماعی گسترده و داشتن الگوی مصرف نادرست است که یک عامل درونی و بسیار تاثیرگذار در اقتصاد کشور است.






۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن