تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798483105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمرینات جنگی روسیه در خزر پایان یافت


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایرنا: عملیات یک هفته ای آماده باش تمرین جنگی نیروهای مسلح روسیه برای مقابله با هجوم ناگهانی در مناطق اروپایی خاکی و آبی این کشور که بخشی از آن نیز شامل دریای خزر و سیاه شد، پایان یافت.

این تمرین نظامی که پهنه وسیعی از مناطق دریایی، خاکی و عملیات گسترده هوایی را در بر گرفته بود و شامگاه چهارشنبه پایان یافت، چهارمین برنامه آماده باش جنگی تک کشوری و همچنین بین المللی روسیه در ماه اوت به شمار می رود.

در بخش خزری این عملیات بیش از 10 رزمناو و کشتی پشتیبانی و همچنین در دریای سیاه 15 ناو جنگی و تدارکاتی در عملیات رزمایشی شرکت کردند.

براساس گزارش های وزارت دفاع روسیه، در این رزمایش ها، پدافند هوایی و موشکی، مقابله با ناوهای دشمن فرضی و همچنین انجام فعالیت دریایی در شرایط سخت عملیاتی و آب و هوایی تمرین شده است.

براساس برنامه برگزاری این رزمایش هفت روزه که ناوگان دریای شمال روسیه نیز در آن مشارکت داشت، نیروهای مستقر در حوزه فدرال جنوب و مناطق مرکزی، هوافضا و هوا برد در عملیات پیش بینی شده با انواع بالگردها، هواپیماهای رزمی و پشتیبانی، جنگ افزارها و تجهیزات زرهی شرکت داشتند.

مناطق حوزه تحت پوشش رزمایش شامل قفقاز و استان کراسنادار واقع در ساحل دریای سیاه بود که قدرت نمایی مسکو در این منطقه دریایی راهبردی اهمیت زیادی دارد.

گستردگی و در مواردی همزمانی رزمایش ها نشان می دهد، مسکو برای مقابله با نفوذ نظامی غرب به ویژه آمریکا به مناطق نزدیک روسیه در شرق اروپا، دریای سیاه و بالتیک بویژه سه کشور راهبردی لتونی، استونی و لیتوانی همراه گرجستان و مولداوی (پنج جمهوری شوروی سابق)، تقویت نیروهای مسلح را همچنان در دستور کار خود دارد.

جز روسیه به عنوان یکی از کشورهای این منطقه، آمریکا و ناتو با دیگر کشورهای ساحلی دریای سیاه یعنی ترکیه، رومانی، بلغارستان، اوکراین و گرجستان روابط گسترده نظامی به عنوان همپیمان یا همکاری دوجانبه دارند و از موقعیت و پاپگاه های خود برای تحرکات نظامی بهره می گیرند.

20 روز پیش نیز چندین فروند رزمناو و کشتی پشتیبانی روسی یک رزمایش موشکی در خزر برگزار کردند.

روسیه پیشتر نیز برای افزایش آمادگی نیروی دریایی این کشور با استفاده از 10 رزمناو و کشتی پشتیبانی از ناوگان دریای سیاه در دریای مدیترانه رزمایش موشکی مقابله با تهدیدهای تروریستی انجام داد.

همچنین اوایل ماه جاری میلادی، ناوگان اقیانوس آرام روسیه با استفاده از چند فروند رزمناو و بیش از 500 نیرو با حرکت در پهنه آبی اقیانوس آرام که با آمریکا در آن مرز دریایی دارد، یک رزمایش موشکی برگزار کرد.

از سوی دیگر، روسیه 23 مرداد ماه میزبان رزمایش پیمان امنیت جمعی در استان های شمال غربی لنینگراد و پسکوف با حضور نیروهایی از بلاروس، قرقیزستان، ارمنستان، قزاقستان و تاجیکستان بود.





۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن