تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820897808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیوس: قطر را با 2-3 گل شکست می‌دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: فرشاد پیوس در خصوص دیدار پنجشنبه شب تیم ملی مقابل قطر در اولین گام برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: قطر در این سال‌ها پیشرفت خوبی داشته و حتی در جام ملت‌های آسیا نیز ما را آزار داد اما اگر خودباوری داشته باشیم، می‌توانیم به راحتی از سد حریف بگذریم.

وی ادامه داد: تیم ملی اگر در روز خوبش باشد و مهاجمان بتوانند خودشان را نشان دهند، بدون شک با 2، 3 گل حریف را شکست می‌دهد. قطر در تهران و مقابل 70، 80 هزار تماشاگر ایرانی نمی‌تواند حرف زیادی برای گفتن داشته باشد مگر اینکه اتفاقات دیگری در زمین بازی رخ دهد.

پیوس با اشاره به اینکه فوتبال در کشورهای عربی باحوصله بازی می‌شود، ادامه داد: باید بدانیم اگر قطری‌ها عقب بیفتند، چطور بازی می‌کنند یا اگر به ما گل بزنند، به چه شکل بازی را ادامه می‌دهند. باید سعی کنیم در همان 10، 15 دقیقه ابتدایی دروازه حریف را باز کنیم و سپس به دنبال گل‌های بعدی باشیم. تیم ملی باید محتاط اما هجومی بازی کند و البته بداند قطری‌ها با صبر و حوصله فوتبال بازی می‌کنند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد: اگر از قطر گل بخوریم، اوضاع کمی تغییر می‌کند و تجربه ثابت کرده آنها به دنبال بازی تاخیری و دفاعی می‌روند که برای همه این اتفاقات، باید از حالا تاکتیک داشته باشیم. البته مشخص است که قطر در تهران بازی دفاعی، ضدفوتبال و ضدحمله را در دستور کار قرار می‌دهد، به همین خاطر گفتم باید محتاط اما هجومی باشیم و گل اول را ما وارد دروازه قطر کنیم.

او گفت: برای تیم ملی کشورم آرزوی سربلندی و افتخار دارم و فکر می‌کنم اگر شرایط طبیعی باشد، ایران خیلی راحت به جام جهانی 2018 صعود کند.




۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن