تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820408250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علیخانی: انتقاداتم به روحانی اثرگذار نبوده


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
علیخانی: انتقاداتم به روحانی اثرگذار نبوده
علیخانی: انتقاداتم به روحانی اثرگذار نبوده قدرت الله علیخانی گفت:مطالب مستقیم و غیر مستقیم به آقای روحانی گفته می شود و من هم گفته ام. ولی با توجه به دیگر محذوراتی که او دارد تاکنون خیلی اثرگذار نبوده است.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ قدرت الله علیخانی روحانی اصلاح طلب در گفت و گو با خبرآنلاین در پاسخ به این سوال که آیا انتقادهایی که به آقای روحانی می کنید را حضوری هم به او منتقل کردید؟ گفته است: مطالب مستقیم و غیر مستقیم به آقای روحانی گفته می شود و من هم گفته ام. ولی با توجه به دیگر محذوراتی که او دارد تاکنون خیلی اثرگذار نبوده است. البته در این زمینه دفتر رییس جمهور هم می توانست و از این تاریخ به بعد هم می تواند بهتر از این عمل کند و ارتباط حامیان دولت را با رئیس جمهور بیشتر فراهم کند.

منبع: مشرق


95/6/20 - 16:33 - 2016-9-10 16:33:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن