تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815736174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجت‌الاسلام صمدی‌یزدی در جمع راهپیمایان روز قدس چالوس: امید داشتن به دشمنان دین و اسلام، هرگز درست نیست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حجت‌الاسلام صمدی‌یزدی در جمع راهپیمایان روز قدس چالوس:امید داشتن به دشمنان دین و اسلام، هرگز درست نیست
خبرگزاری فارس: امید داشتن به دشمنان دین و اسلام، هرگز درست نیست
کارشناس مذهبی با تأکید بر اینکه وظیفه داریم پشت سر ولایت با اتحاد حرکت کنیم، گفت: امید داشتن به دشمنان دین و اسلام درست نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، حجت‌الاسلام علی‌اکبر صمدی‌یزدی ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز  قدس چالوس با اشاره به اینکه امروز تمام ملت‌های مسلمان در سراسر جهان علیه ظلم و استکبار و صهیونیست پلید فریاد برآورده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند، اظهار کرد: در طول تاریخ سیاه‌ترین پرونده‌ها از آن قومی به‌نام یهود است که با افکار خاصی امروز در وجود صهیونیسم تجسم پیدا کرده است.

وی از وجود 400 آیه در قرآن در مورد بنی‌اسرائیل و یهودیان و افکار زشت و عملکرد قبیح آنها خبر داد و افزود: این اقوام از نظر عقاید و افکار سیاه‌ترین صفحات تاریخ را به‌خود اختصاص دادند.
این کارشناس مذهبی با اشاره به آیاتی در قرآن کریم در مورد صهیونیست‌ها و یهودیان مبنی بر انکار آیات خداوند و کشتن پیامبران الهی، خاطر‌نشان کرد: هنگامی ‌که نبی اکرم از مکه به مدینه هجرت کرد سه گروه یهودی در مدینه بودند که همه با پیامبر پیمان عدم تعرض، عدم جنگ و حمایت در شرایط خاص بستند و شکستند و این یعنی به هیچ عهد و پیمانی متعهد نیستند.

وی با اشاره به آزارها و شکنجه‌هایی که یهودیان در حق پیامبر اکرم روا می‌داشتند، افزود: نبی اکرم که پیامبر رحمت و مهربانی بود به شکنجه‌ها و آزارهایی که در حق ایشان صورت می‌گرفت با دیده دوستی می‌نگریست و تنها در برابر آنها ایستادگی و مقاومت می‌کردند.
صمدی‌یزدی با اعلام اینکه یهودیان قصی‌القلب‌ترین بشر در طول تاریخ بودند به‌ جنایات و قتل عام‌های آنها اشاره کرد و گفت: در طول تاریخ هیچ گروهی مثل صهیونیست خونخوار و آدم‌کش نیست که آن هم متأثر از افکار باطل و پلید آنها است.

وی به نام‌گذاری روز جمعه آخر ماه رمضان از سوی امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: اگر امام در 16 مرداد سال 58 یعنی 6 ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی این خطر را از ناحیه غرب احساس کردند برای این بود  تا ملت‌های مسلمان در دنیا مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین  را بازشناسی کرده و فریاد دفاع از آنان برآورند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به برخی از افکار صهیونیست‌ها و رژیم صهیونیستی، یادآور شد: عدم اعتقاد به خدا و جسم‌پذیری برای او، اعتقاد به اینکه قسمتی از شیاطین از فرزندان آدم هستند، افضل بودن ارواح یهود از دیگران، اختصاص بهشت به یهود بوده و جهنم به مسلمانان، خریداری املاک دیگران توسط یهود و  سلطه اقتصادی برای یهود، محبوبیت رژیم صهیونیستی در نزد خداوند بیش از ملائکه ، فضیلت یهود بر دیگر اقوام ، واجب بودن کشتن غیر یهودی، نداشتن منعیت برای تعدی کردن به ناموس غیر یهودی و ... از جمله افکاری بود که برای یهود قائل شدند.

وی تیزبینی امام خمینی(ره) و داشتن تفکر الهی ایشان را در درک احساس خطر از سوی صهیونیسم و نام‌گذاری روی قدس موثر خواند و اظهار کرد: قبل از انقلاب نظام پهلوی سرسخت‌ترین حامی رژیم صهیونیستی بود اما امروز ملت ایران دشمن خونی این رژیم محسوب می‌شود و اگر چه در آن‌روز قسمتی از سوریه و لبنان را گرفتند اما بعد از اعلام پیروزی انقلاب از سوی امام عقب رفتند و دور خود را دیوار حائل کشیدند.

صمدی‌یزدی با بیان اینکه تا قبل از اعلام روز قدس ملت فلسطین تسلیم ظلم شدند اما وقتی ملت ایران به پیام امام لبیک گفتند و شعار حمایت سر دادند این ملت مظلوم جان تازه‌ای پیدا کرد، افزود: روز قدس مخصوص ایران نیست بلکه مخصوص جهان است.

وی با اشاره به اینکه پاک شدن لکه ننگ حمایت از رژیم صهیونیستی و روشن شدن چهره واقعی آنها برای جهانیان از برکات این نظام و انقلاب است، تصریح کرد: این انقلاب وعده خداوند تعالی بوده و این وعده تخلف‌ناپذیر است زیرا ظلم دوام نمی‌آورد و شاید ظالم چندروزی جولان دهد اما سرانجام سقوط می‌کند.

این کارشناس فرهنگی با اشاره به اینکه حکومت 2500 ساله پهلوی در زمان کوتاهی از هم پاشید، اظهار کرد: بدون شک زمان زیادی طول نمی‌کشد که شاهد متلاشی شدن رژیم خونخوار صهیونیستی نیز خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه ما وظیفه داریم پشت سر ولایت با اتحاد حرکت کنیم، بیان کرد: امید به دشمنان دین و اسلام درست نیست همان‌طور که قرآن می‌فرماید یهود و نصاری را دوست خود قرار ندهید.

صمدی‌یزدی در پایان گفت: اگر امروز برجام مطرح است فردا موشک و حقوق بشر مطرح است و آنچه که ما را پیروز می‌کند ایستادگی، مقاومت و تکیه به نسل جوان است وگرنه چراغ سبز نشان دادن به دشمن درست نیست.

انتهای پیام/86028/ذ40

95/04/11 :: 16:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن