تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 1 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799955306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه شهر گلستان: منطق اسلام ایستادگی برابر ظالم است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه شهر گلستان:منطق اسلام ایستادگی برابر ظالم است
خبرگزاری فارس: منطق اسلام ایستادگی برابر ظالم است
امام جمعه شهر گلستان گفت: این منطق اسلام است که در برابر ظلم و ظالم بایستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مرتضی صفایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلستان اظهار کرد: خودم و شما را به رعایت تقوای الهی دعوت می‌کنم. وی بیان کرد: چند چیز است که اولی اینکه انسان باید مراعات کند، بعدی عبرت گرفتن از دنیا و دوری از اشتباک است، اشتباک یعنی وابستگی به دنیا، کسانی که به دنیا چسبیده باشند و وابسته‌اند وقت مردن به سختی از دنیا دل می‌کنند و می‌روند.

امام جمعه گلستان تصریح کرد: اعتبار و عبرت یک ناصح بسیار خوبی است، داستان حضرت یوسف(ع) درس پاک‌دامنی می‌دهد، داستان حضرت موسی(ع) بزرگی خداوند را نشان داد که دریا را شکافت. صفایی تأکید کرد: درسی که از این مبحث می‌گیریم این است که اگر مردم از رهبرشان اطاعت کنند عزت می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: در چرخش دنیا عبرت‌های بسیاری هست که ما باید حواسمان باشد و با تفکر در آنها نگاه کنیم.

صفایی گفت: امروز که روز 25 ماه رمضان است در دعای امروز آمده است خدایا مرا محب دوستداران خودت قرار بده خدایا مرا دشمن دشمنانت قرار بده.

وی اظهار کرد: تولی و تبری در اسلام نقش مهمی دارد.

امام جمعه گلستان بیان کرد: این منطق اسلام است که در برابر ظلم و ظالم بایستیم و می‌گوییم مرگ بر آمریکا، ما محبتمان برای خداست و بغضمان هم برای خدا، روز قیامت ندایی برمی‌خیزد که چه کسانی هستند که محب خدا هستند؟ این‌ها بهشتی هستند.

وی تصریح کرد: این حزب مستضعفین جهان دارد قدرت می‌گیرد و این حزب به رهبری امام زمان(عج) در برابر ظلم خواهد ایستاد.

صفایی خاطرنشان کرد: همان‌طور که ملت ایران ایستاد و آمریکا را از ایران بیرون کرد تمام دنیا نیز باید این اقدام را انجام دهند و همانند ایران در برابر ظلم و ظالمان همچون آمریکا بایستند و این تکلیف عجیبی برای ملت‌های جهان است.

وی گفت: بدانید شهر گلستان از جهت سیاسی در کشور جای مهمی است و این مطالبی که در فضای مجازی به ما نسبت می‌دهند این مطالب درست نیست، ما سالی یک بار بر روی چمن ورزشی ورزشگاه الهیه نماز می‌خوانیم با این یک بار چمن از بین نمی‌رود. خطیب جمعه شهر گلستان تأکید کرد: مسؤولان باید رسیدگی کنند چرا این چمن از بین رفته و افراد نمی‌توانند استفاده کنند، نسبت به این فضای مجازی مراقب باشید و در رابطه با شایعات با بصیرت برخورد کنید و با این مطالب برخورد کنید.

امام جمعه گلستان اظهار کرد: باید از خواب غفلت بیدار شوید و مراقب باشید.

وی بیان کرد: اخباری در رابطه با شورای اسلامی شهر گلستان شنیده شده است من این عزیزان شورا را نصیحت می‌کنم که افرادی می‌خواهند با چند واسطه آنها را به خط خود بکشند من به شما اعلام می‌کنم که بصیر باشید و در این رابطه مراقب باشید.

صفایی تصریح کرد: در رابطه با پول‌هایی که در مصلی خرج شده است مسائلی مطرح شده بود که اینجا باید اعلام کنم یک ریال از این مخارج خرج خارج از مصلی نشده است و تمام پول برای مصلی و نمازگزاران خرج شده است. *سران کشورهای عرب برده صهیونیست‌ها شده‌اند به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین یحیی صالح‌نیا ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کن که در مصلای این بخش و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد، با دعوت نمازگزاران و خود به تقوای الهی اظهار کرد: انسان متّقی همه وقایع عالم را موعظه می‌بیند.  امام جمعه کن بیان کرد: کمترین موعظه‌ای که روزهای پایانی ماه مبارک رمضان به ما می‌دهند این است که عمر تک تک ما هم به سرعت رو به پایان است. وی تصریح کرد: روزهای طولانی روزه‌داری هم بر دختربچه‌های مکلّف که از روی پاکی و خداترسی روزه گرفتند و هم بر کسانی که وسط خیابان‌های تهران سیگار کشیدند، هم بر آنهایی که حرمت نگه داشتند و هم بر آنهایی که کمپین حرمت‌شکنی به راه انداختند می گذرد و همه در نهایت همه مثل آن خیّاط در کوزه می‌افتند. صالح‌نیا خاطرنشان کرد: مشکل بزرگ اهل دنیا این است که شیفته پایین‌ترین عوالم وجود شدند. وی گفت: روز سنگینی در پیش است، سنگین از نظر محاسبه‌ها، سنگین از نظر مجازات، سنگین از نظر رسوایی‌ها، سنگین از نظر شداید محشر و سنگینی مسؤولیت‌ها و سنگین از نظر بار گناهان! آن روز خیلی هم دور نیست. امام جمعه کن اظهار کرد: عامل شقاوت انسان همین کوته‌فکری و دل‌بستگی به عالمی است که کنار هر خوشی آن ده‌ها ناخوش هست. صالح‌نیا بیان کرد: راه نجات، رشد و فلاح و علو معنوی با فکر و چاره‌اندیشی و بلندهمتی بسیار هموار و با این همه آیات و بیّنات جهنّمی شدن انسان بسیار عجیب است. وی تصریح کرد: در آغاز خطبۀ دوم باز هم خودم و عزیزانم را به تقوا، خلوص، ایمان و عمل صالح دعوت می‌کنم. امام جمعه کن خاطرنشان کرد: از فلسطین، شامات، حجاز و ترکیه بوی دومین فساد بزرگ قوم سرکش بنی‌اسرائیل می‌آید. صالح‌نیا گفت: صهیونیست‌ها شریان‌های اقتصادی عالم را قبضه کرده‌اند و پیوسته احزاب را در کشورهای اروپایی و آمریکایی تطمیع می‌کنند. وی اظهار کرد: صهیونیست‌ها سران عرب را برده خود کرده‌اند، البته اشتراکات باطنی جبهۀ کفر و نفاق سران عرب و رژیم صهوینیستی را کنار هم نشانده است و به ولیعهد سعودی در تل‌آویو برای کشتن مردم مظلوم یمن مشاوره می‌دهند. امام جمعه کن بیان کرد: به شهرک‌نشینان صهیونیست اجازه مسموم کردن آب فلسطینیان داده می‌شود. صالح‌نیا تصریح کرد: ترکیه عثمانی که روزی خار چشم دشمنان مسلمین بود با رژیم صهیونیستی رزمایش مشترک می‌گذارد. وی خاطرنشان کرد: جنگ جدیدی به نام بیوتروریسم آغاز کرده‌اند و دشمنان در حال ساخت بمب ژنی هستند. امام جمعه کن گفت: استکبار جهانی جریان کور تکفیر را راه انداخته‌ است تا ظرفیت‌های امّت اسلامی را از بین ببرند.

صالح‌نیا اظهار کرد: صهیونیسم جهانی به دست لشکر فاتح امام عصر ارواحنافداه به زودی روسیاه و رسوا خواهند شد و مسلمین در کنار عیسی بن مریم و خوبان تاریخ در مسجدالاقصی به نماز امام عصر(عج) اقتدا خواهند کرد. وی بیان کرد: بنابراین دفاع ما از مظلومان عالم در فلسطین و یمن و بحرین یک دفاع اعتقادی و در همین راستا است و این کلام امیرالمؤمنین پیوسته در گوش ملّت علوی ایران طنین‌انداز است که فرمود کونا للظالم خصما وللمظلوم عونا. امام جمعه کن تصریح کرد: انسان می‌تواند شخصاً رؤیت هلال کند یا به حرف دو نفر عادل اعتماد کند امّا حکم به رؤیت هلال، حکم است نه یک فتوا و برعهدۀ حاکم شرع است. مثل حکم به تحریم توتون و تنباکو، سایر فقها هم مأمور به تبعیت هستند. صالح‌نیا خاطرنشان کرد: تبعیت از حاکم در اموری که مناسک جمعی منوط به آنهاست به قدری مهم است که حکم حاکم مکه در مورد عید قربان با اینکه سنّی است معتبر است. وی گفت: این تریبون نصیحت و اشفاق و دلسوزی است، عرضی مشفقانه به مسؤولان کشور داریم و این است که دشمنان انقلاب پیوسته به مدد شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ها، مسائلی در جامعه به وجود می‌آورند که انسجام ملّی ما را خدشه‌دار کنند. امام جمعه کن اظهار کرد: عزیزان ما در سه قوه هوشیار باشند و در زمین دشمن بازی نکنند. رخنۀ کشمیری‌ها و کلاهی‌ها در حزب جمهوری اسلامی و دفتر نسخت وزیری و شهادت بسیاری از نخبگان انقلاب ریشه در عدم انسجام تشکیلاتی حزب‌الله داشت. صالح‌نیا بیان کرد: عزیزان زیر سایه ولایت کارکردن حسن است اما زیر سایۀ ولایت با هم کارکردن هنری است که مسؤولان ما باید بیاموزند. وی تصریح کرد: بنده در این سه سالی که در این منطقه نوکری مردم را کرده‌ام به این اطمینان رسیده‌ام که تاریخ از امّت خامنه‌ای به بزرگی یاد خواهد کرد، کدام فضیلت است که مسلمین صدر اسلام داشتند و مردم ما ندارند. امام جمعه کن در پایان متذکر شد: با طاغوت زمان درافتادند و عصر جاهلیت 2500 ساله را خاتمه دادند، هشت سال با دست خالی با انبوه متجاوزان و حامیان شرقی و غربی آنها جنگیدند و با وجود تهدید و تحریم از مستضعفان و مظلومان عالم دفاع می‌کنند و همین امّت زمینه‌سازان ظهور خواهند شد. انتهای پیام/3154/ی40

95/04/11 :: 16:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن