تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813336133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکل فروش، دامنگیر فرش اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:اتحادیه طلا:
مشکل فروش، دامنگیر فرش اردبیل

رییس اتحادیه تولید کنندگان وبافندگان فرش اردبیل گفت: متاسفانه رکود دامنگیر بازار کشور دامن فرش راهم گرفته وعدم وفقیت برجام تابحال موجب کاهش فروش فرش اردبیل شده است.
به گزارش خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی  گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان سایه رکود و اقتصاد بیمار در کشور آن چنان گریبانگیر زندگی معیشتی مردم شده که وضعیت نابسامانی را در بخش های مختلف اقتصادی کشور بوجود اورده است و این امر به آنجایی رسیده که هنرهای سنتی و اصیل ایرانی به ویژه صنعت فرش آسیب های جبران ناپذیری را متحمل شده اند ، صنعتی که حرف نخست را در میان رقیبان خود در جهان می زند.
بروز برخی مشکلات در این صنعت باعث شده یکی از مهمترین منابع تأمین ارزی کشور با مخاطرات جدی روبه رو شوند و چنانچه تمهیدات لازم برای مبارزه با معضلاتی که موجب این رکود گردیده اتخاذ نشود، صنعت فرش نیز به بسیاری از هنرهای کهن ایرانی می پیوندد.
مالک اژدرحسینی رییس اتحادیه تولید کنندگان وبافندگان فرش اردبیل در گفتگو با  خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: درحال حاضر استانهای قم و آذربایجان غربی فرش هایی بارج شما بالا و طرح های نفیس تولید می کنند و همچنین استان اردبیل یکی از مراکز مهم فرش بافی ایران به شمار می رود که بسیاری از تولیدات این استان به کشورهای اروپایی صادر می شود.


وی در خصوص مشکلات صنعت فرش دستباف اردبیل عنوان کرد: متاسفانه بدلیل عدم شناخت بازار از بافندگان و فرش اردبیل، فرش هایی که بارج شمار بالا در اردبیل تولید می شود به نام قم یا تبریز دربازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

اژدرحسینی با اشاره به اینکه اردبیل  ...
[ مشاهده متن کامل خبر مشکل فروش، دامنگیر فرش اردبیل در شبکه اطلاع رسانی اتحادیه طلا جواهر و سکه تهران ]

مشکل فروش، دامنگیر فرش اردبیل






چهارشنبه ، ۱۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اتحادیه طلا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن