تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820928338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتخاری: طرفداران استقلال خویشتنداری کنند/ توانایی جبران امتیازات را داریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با بیان اینکه هواداران آبی پوشان باید صبر داشته و خویشتن داری کنند، گفت: تمامی اعضای هیات مدیره از منصوریان حمایت می کنند زیرا باید به کادر فنی و تیم وی فرصت داد تا برنامه های خود را اجرایی کند.
سیدرضا افتخاری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی ایرنا درپاسخ به این سئوال که حمایت از علیرضا منصوریان تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ گفت: تمامی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال اعتقاد داشته و دارند که نباید انتظار داشت تیم منصوریان در همان هفته های نخست لیگ نتایج خوبی به دست آورد.
وی ادامه داد: در حال حاضر تعطیلات یک ماهه لیگ برتر به دلیل بازی های تیم ملی فوتبال است و این شرایط کاملا به نفع استقلال شد؛ توانستیم دیدارهای تدارکاتی خوبی برگزار کنیم و تیم به انسجام و هماهنگی بیشتری رسید.
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره برآورده کردن نیازها و خواسته های سرمربی این تیم گفت: منصوریان خواستار جذب چندین بازیکن شده بود تا نقاط ضعف تیم را برطرف کند و ما هم این بازیکنان را جذب کردیم؛ در روزهای گذشته پادوانی، حق دوست و 2 بازیکن تیم امید با نظر منصوریان به تیم استقلال اضافه شدند و قرارداد آنها در هیات فوتبال نیز به ثبت رسید.
افتخاری گفت: منصوریان برای تقویت کادرفنی تیم استقلال خواستار حضور بهتاش فریبا شده بود که برای وی نیز حکم صادر و او مشغول کار شد. تیم استقلال دیگر کامل شده و تنها نیاز به فرصت و هماهنگی دارد تا بتواند به آمادگی و انسجام خود برسد.
وی درباره اینکه فرصت برای منصوریان تا دیدار شهرآورد با پرسپولیس است یا نتیجه این دیدار نیز تاثیری بر حمایت نکردن از وی ندارد، گفت: به جز برخی از کشورهای عربی که تا تیم شان نتیجه نمی گیرد، سرمربی را برکنار می کنند در هیچ کجای دنیا این گونه نیست که اجازه ندهند سرمربی برنامه هایش را تا آخر دنبال کند.
مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه تهدید به برکناری، برکناری و رفتارهای قهری در دنیای حرفه ...
[ مشاهده متن کامل خبر افتخاری: طرفداران استقلال خویشتنداری کنند/ توانایی جبران امتیازات را داریم در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]


چهارشنبه ، ۱۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن