تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819119896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوره آموزشی ائمه جماعت مدارس شبانه روزی خراسان رضوی برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دوره آموزشی ائمه جماعت مدارس شبانه روزی خراسان رضوی برگزار می‌شود برای نخستین بار دوره آموزشی ائمه جماعت مدارس شبانه روزی استان خراسان رضوی هفدهم شهریور ماه سال جاری در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید بهشتی گلمکان برگزار می‌شود.
۱۳۹۵ سه شنبه ۱۶ شهريور ساعت 10:55

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با اعلام این مطلب گفت: این دوره آموزشی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان به ‌مدت سه روز با حضور250نفر از ائمه جماعت مدارس شبانه روزی استان خراسان رضوی در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید بهشتی گلمکان برگزار می‌شود.
براتعلی منصوریان اظهار كرد: در این دوره‌ائمه جماعت مدارس شبانه روزی استان با سخنرانی کوتاه 2 تا 5 دقیقه های، دسته بندی احکام،نگاهی نو به شیوه های پاسخگویی به مسائل مستحدثه،مخاطب شناسی و شیوه های جذب نوجوانان و جوانان به نماز،بایسته های امام  و نماز جماعت آشنا خواهند شد.
منصوریان با بیان اینكه قرآن، عترت و نماز سه منشور نورانی هستند که می بایست در کنار هم به آن توجه داشت ، اظهار كرد: در حاشیه این دوره آموزشی جلسه هماهنگی و آموزشی کارشناسان مسئول و کارشناسان قرآن، عترت و نماز استان خراسان رضوی نیز برگزار خواهد شد.
وی اعلام كرد: مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی روز پنج شنبه مورخ 18 شهریور ماه در محل سالن اجتماعات اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید بهشتی گلمکان با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد و در ادامه ائمه جماعات در قالب گروه های مختلف پای درس و صحبت اساتید برجسته کشوری و استانی خواهند نشست.
وی با تأكید براین‌مطلب كه ائمه جماعات باید به اقامه نماز جماعت در مدارس اهتمام داشته باشند، یادآور شد: ائمه جماعات باید پیش نماز بچه‌ها نیز باشند و در كنار اقامه جماعت مساجد، امامت جماعت مدارس را نیز برعهده بگیرند و تنها نماز برای پدران و مادران خواندن و از فرزندان غافل شدن اشتباه است.
منصوریان افزود: برای روحانیون شرکت کننده در این دوره آموزشی برنامه های جانبی و فوق برنامه چون ؛ زیارت حرم مطهر رضوی، محفل انس با قرآن و عترت و نمایشگاه های مفهومی نیز در نظر گرفته شده است.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن